Miehen elämä on suorittamista
Tämä on asia jonka olen miehenä oppinut.
Miehen tehtävänä on osoittaa rohkeutta, ahkeruuttam kyvykkyyttä, valppautta ja nohevuutta. Pn oltava koko ajan terävänä ja valmiina reagoimaan. Jos tulee hätätilanne, mies hyökkää toimintaan. Sosiaalisissa tilanteissa pitää olla nopeat reaktiot ja terävyyttä. Mies on kunnianhimoinen ja määrätietoinen uratykki tai ahkera rakentaja, jompi kumpi vaaditaan.
Jos et suoriudu miestehtävistä ja mahdu miesmuottiin, et saa parisuhdetta etkä arvostusta, ellet ole poikkeuksellisen taitava jossain kuten taiteilijana. Etkö usko? No mieti asiaa näin. Haluaisitko seurustella miehen kanssa jolta puuttuu edellä mainitut piirteet? Et ihan varmasti haluaisi.
Naisen ei tarvitse olla mitään edellä mainituista. Nainen voi keskittyä omaan henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiinsa, ja silti olla arvostettu ja silti saada parisuhteen. Ei tarvitse saada aikaiseksi sitä ja tätä, kilpailla tai osoittaa kyvykkyyttä. Kukaan ei valita miksi olit passiivinen, etkö halua eteenpäin elämässä tai mitä hyötyä tuollaisesta naisesta on joka ei osaa käytännön taitoja eikä ole menestyväkään.
Naisilla on tässä mielessä todella paljon helpompaa.
Kommentit (115)
Mille tasolle ajattelit oman aktiivisuutesi parisuhteessa ja perheessä asettaa? Onko tällä nartsaamisella tarkoitus puolustella lähinnä ottavaa asennetta, jolloin kaikki pikku pyynnötkin luokitellaan hyväksikäyttöyrityksiksi? Näitäkin manipulaattoreita näkee, eikös vain?
Mun mies on kyllä laiska.
Naiset haluavat miehen joka osallistuu. Ei istu kotona sohvan pohjalla katsomassa telkkua ja kittaamassa kaljaa tai pelaamassa. Samaan aikaan kuin taikaiskusta pitäisi olla pyykit pestynä, ruoat tehty, kaupassa käyty. Mies käy kävelemässä vain tyhjentäessään jääkaapin.
Tätäkö AP tarkoitat? Että mies ulkoistaa kaikki kotityöt naiselle ja sen päälle vielä nainen käy töissä ja elättää kotona makaavan ukon?
Niin ja jos lapsia on siunaantunut, kuka hoitaa lapset? Hankkii sesonkiin sopivat vaatteet lapsille? Viestii Wilman kautta koululle. Muistaa hammaslääkärit ja neuvolat? Hoitaa lasten ajanvaraukset? Harrastukset?
Syöttää ja huolehtii rytmistä, iltapesuista ja ajoissa nukkumaan menosta?
Tai jos ollaan perheenä lomalla? Vaikka jouluna. Kuka ostaa lahjat? Kuka tietää lasten toiveet? Kuka siivoaa kodin, valmistaa jouluruoat, koristelee jouluiseksi? Muistaa sukulaiset? Olisiko sellainen joulu lapsille mieluinen, jossa ei olisi lahjoja, ei jouluruokia, ei joulun tunnelmaa esim koristeita?
Niin. Mies saisi makoilla ja katsella vaan tekkkaria, eikä ajattelisi kuin itseään. Miksiköhän naiset eivät tykkää???
Nyt valoja päälle siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Mies voi antaa henkensä naisen puolesta, mutta toisinpäin ei puhettakaan.
mies52v
Snakarilla kumminkin kyyristelette tyttiksen takana odottelemassa, että tilanne laukeaa tai tyttö sanoo häirikölle pahasti. Vois vain lähteä herrasmiesmäisesti kuljettamaan daamin mukavampaan paikkaa, vaihtoehtoja riittää.
eT VOI OLLA TUOTA MIELTÄ!! sILLOIN KUN KULJIN VIELÄ SNAKARILLA OLI LEMPINIMI "NUKKUMATTI" JA VOIN SANOA, ETTÄ MINÄ EN OLLU SE JOKA OTTI NOKOSIA.🤬
mies52v
Jos itse teet elämästäsi suorittamista niin silloin se on sellaista. Elämä on valintojen maailma.
Aikamoista puppua ap suoltaa.
Kysyin mieheltäni onko hänen elämänsä suorittamista, hän vastasi ei. Työkseen puhuu puhelimessa, tekee powerpointeja ja saa siitä hyvää palkkaa.
Kuule. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia duunareita. Ei mitään sankareita, pelastajia tai menestyjiä. Ja niin vaan suurin osa näistäkin miehistä pariutuu ja lisääntyy. Viisas nainen valitsee miehen, joka on työkykyinen ja osallistuu kotitöihin myös. Kun näitä asioita se tavallisen ihmisen arki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta toinen puoli.
Kuka tämän voisi purkaa? Ettei vaan juuri ne miehet itse? Aivan kuten enimmäkseen naiset ovat nostaneet esille naisten ongelmat.
Pahimmat arvostelijat löytyy varmasti mieskööreistä, miten vaikka raksan kahvihuoneesta löytyy ymmärrystä työttömäksi heittäytyvästä, jonka ajatuksena on etsiä omaa henkistä kotiaan?
Miehet eivät voi purkaa tätä, koska tässä on ero:
Miehet jotka kieltäytyvät perinteisestä roolista jäävät sivuun parisuhteista ja lopulta heidät poistetaan geenipoolista.
Tässä valitsijoina toimivat naiset.
Tästä mä olen eri mieltä. Jos naiset ovat jo vapautuneet perinteisistä rooleista ja ovat siten vapaampia valitsemaan, on epäloogista väittää, että heidän vapautumisensa kohdistuisi vain heihin itseensä. Uskonkin, että tietyt naiset, jotka ovat rikkoneet perinteisiä rooleja arvostavat niitä rikkovaa miestäkin. Koskaan ikinä ei päästä siihen tilanteeseen, että kaikki naiset pitäisivät kaikenlaisista miehistä tai toisinpäin. Sehän se tässäkin tuntuu olevan vaikea hyväksyä.
Ainakaan toistaiseksi näin ei ole tapahtunut.
Tuossa pätee aika hyvin nyrkkisääntö "kotinainen hakee uramiestä, uranainen hakee uramiestä".
Kun nainen ottaa perinteisen naisen roolin, rinnalle haetaan miestä joka ottaa perinteisen miehen roolin. Kun nainen ottaa perinteisen miehen roolin, rinnalle haetaan naisen vertaista miestä.
Se on just noin, ja ihan viime aikoina olen taas käytännössä todennut sen deittaillessa. Se ajaa meidät miehet yrittämään ja suoriutumaan elämässä hyvin, jotta meillä on tarjota sitä mitä naiset kaipaavat. Tosin sitten hyvällä ulkonäöllä ja hauskuudella pääsee menemään ohituskaistaa, ja suorituksista voi vähän joustaa.
Yksikään nainen ei halua saamatonta, keskinkertaista, mitäänsanomatonta, miehen töitä osaamatonta tia työelämässä kunnianhimotonta miestä. "Ai että miten ihanaa kun se mun Pena on niin alisuorittaja ja tyytyy asemaansa" - lause jota yksikään nainen ei tule suustaan päästämään.
Tämmöinen mies voi parisuhteen saada, mutta silloin nainen joutuu tyytymään ja kelpuuttamaan heikompitasoisemman yksilön. Pitkäkestoista onnea suhteessa tuskin on, korkeintaan tyytymistä ja ankeutta. Julma totuus, mutta näin se vaan on.
Tai sitten lopetat suorittamisen ja teet töitä sen verran, että saat itsesi elätettyä + rahaa sopivasti harrastuksiin (mulla ne on kalliita). Jos naiset ei tämän takia takia kiinnostu, niin sitten ei. Olen silti tyytyväinen elämääni. Stressi ja kiire on mennyttä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei halua saamatonta, keskinkertaista, mitäänsanomatonta, miehen töitä osaamatonta tia työelämässä kunnianhimotonta miestä. "Ai että miten ihanaa kun se mun Pena on niin alisuorittaja ja tyytyy asemaansa" - lause jota yksikään nainen ei tule suustaan päästämään.
Tämmöinen mies voi parisuhteen saada, mutta silloin nainen joutuu tyytymään ja kelpuuttamaan heikompitasoisemman yksilön. Pitkäkestoista onnea suhteessa tuskin on, korkeintaan tyytymistä ja ankeutta. Julma totuus, mutta näin se vaan on.
Älkää kuolatko niitä kalliita naisia ja sellaisia joille kelpaa uratykki. Yksinkertaista!
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten lopetat suorittamisen ja teet töitä sen verran, että saat itsesi elätettyä + rahaa sopivasti harrastuksiin (mulla ne on kalliita). Jos naiset ei tämän takia takia kiinnostu, niin sitten ei. Olen silti tyytyväinen elämääni. Stressi ja kiire on mennyttä aikaa.
Oletko miesten kanssa? On typerää kommentoida jos haluaa seksuaalisesti miehiä kuten sinä. Silloin asia on aivan eri.
Vierailija kirjoitti:
"Miehen töitä" osaamattoman miehen ottaisin mieluusti, niin ei tulisi kilpailua minun kanssani. Toki itsensä on elätettävä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta toinen puoli.
Kuka tämän voisi purkaa? Ettei vaan juuri ne miehet itse? Aivan kuten enimmäkseen naiset ovat nostaneet esille naisten ongelmat.
Pahimmat arvostelijat löytyy varmasti mieskööreistä, miten vaikka raksan kahvihuoneesta löytyy ymmärrystä työttömäksi heittäytyvästä, jonka ajatuksena on etsiä omaa henkistä kotiaan?
Miehet jotka kieltäytyvät perinteisestä roolista jäävät sivuun parisuhteista ja lopulta heidät poistetaan geenipoolista.
Tuohan on täyttä puppua. Jos noin olisi, paljon muita ei olisi olemassakaan kuin suorittajamiehiä. Kun avaat silmäsi ja katsot ympärillesi, huomaat että suurin osa ei sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta toinen puoli.
Tuohan on täyttä puppua. Jos noin olisi, paljon muita ei olisi olemassakaan kuin suorittajamiehiä. Kun avaat silmäsi ja katsot ympärillesi, huomaat että suurin osa ei sellaisia ole.
Suurin osa on suorittajamiehiä, pakon edessä. 99% parisuhteessa olevista miehistä joutuu ottamaan "miehen roolia" josta ap kirjoitti, halusivat he sitä tai eivät.
Sinä et vain naisena tajua sitä koska huomaat vain erityisen kyvykkäät suorittajamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Totta toinen puoli.
Ero on siinä, että kun naiset nostivat ongelmia esiin, niin miehet ryhtyivät muutokseen mukaan. Kun miehet nostavat ongelmiaan esiin, on vastaus naisilta yleensä juuri se kuuluisa "älä valita!" Ei ne naisetkaan yksin ongelmiaan ratkoneet, miksi miehiltä odotetaan sitä?
"If a man could f**k a woman in a cardboard box, he wouldn't buy a house"
- D. Chappelle
Hah, hassu ap. Mun mies on laiska ja epäkäytännöllinen akateeminen työtön, joka ei todellakaan osaa rakentaa eikä rempata yhtään mitään. MUTTA hän on aivan ihana, välittävä, fiksu ja rakastava, siinä on mun mielestä hyviä ominaisuuksia riittämiin, joten parisuhteessa ollaan oltu jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä oppinut mistä naiset pitävät ja todennut, että jos olen oma itseni niin minussa ei kovin paljon ole niitä naisten kaipaamia asioita. Tietysti yleistäen näin. Joskus parikymppisenä naisen kaipuu oli niin kova että aloin muuttamaan itseäni ja käytöstäni ulkoisesti sellaiseksi että sain ihailua ja parisuhteen. Nyt olen sellainen kuin olen ja sinkkuna on mennyt monta vuotta. Edelleen haluaisin suhteen, mutta en enää niin paljon että muuttaisin itseni naisten halujen mukaiseksi. Ei elämä huonoa ole yksinkään.
”Naisten halujen mukaiseksi”. Minkälaisia naisia olet valinnut? Naiset ovat erilaisia, mutta yleensä ihmisellä on taipumus etsiä tietynlaista puolisoa. Tämä pitää tiedostaa, mikäli parisuhteet menee aina pieleen.
Jännästi kouluissa tytöt sitten onkin niitä suorittajia ja hikipinkoja, mutta pojat vaan poikia ja ottavat rennosti. Missä vaiheessa miehet sitten alkavat suorittamaan niin, että menevät suorittamisessa kympin tyttöjen ohi?
Snakarilla kumminkin kyyristelette tyttiksen takana odottelemassa, että tilanne laukeaa tai tyttö sanoo häirikölle pahasti. Vois vain lähteä herrasmiesmäisesti kuljettamaan daamin mukavampaan paikkaa, vaihtoehtoja riittää.