Miksei kukaan ajattele lapsia kieltäessään ilotulitteet?
Kommentit (30)
Meillä ei ammuttu raketteja moneen vuoteen, koska mä olin pienenä pelänny niitä 😃
Just lapsia tässä suojellaan. Pikkulapset pelkäävät pauketta ja melua! Isommat saattavat saada silmävammoja ja vahinkoja tulitteilla.
Meillä kaikki odotti ”rakettipyhiä”. Koviksilla oli thunder kingejä, taviksilla isokiinalaisia ja koulukiusatuilla papaatteja joita ammuttiin yksi kerallaan.
Minä ajattelen nimenomaan lapsia. Vältetty silmävamma tms. on aina lapsen etu.
Minulla on yhden kaverin silmä mennyt lapsena ilotulitteiden takia. Lapsia siinä juuri ajatellaan.
Kaverin toinen silmä sokeutui pysyvästi raketin takia. Siinä todellakin meni lapsuus pilalle.
”Kaverilla meni silmä” juujuu, ja mun kaverilla on kuusmetrinen muna.
Ai että jotkut muut saavat kärsiä ja jopa menettää henkensä, jotta lapsilla olisi kivaa. Tyypillinen 'minä, minä MINÄ ja minun lapset' muusta maailmasta viis. Kitukoon ja kuolkoon kaikki muut kunhan MEILLÄ on kivaa! Ja joku vielä ihmettelee miksi maapallo on tuhoutumassa......
Vierailija kirjoitti:
Kuva tai ei tapahtunut. Silmävammoista löydät helposti kuvia googlettamalla.
Jos ei osaa rakettia ampua ilman silmävammaa, ei sitä osaa elämässään muutakaan vastuuta ottaa. Hyvä vaan, että jotkut oppii ja heikoin aines karsiutuu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjota google kuvahakuun 6 meter dick
Ajattelen juurikin lapsia. Ne ladten keinokuituiset talvihaalarit ovat pelottava yhdistelmä ilotulituksessa.
Joka vuosi Suomessa 5 miljoonaa lasta menettää silmänsä ja näistä 8 miljoonaa syttyy tuleen tulitikusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita itse blinded by fireworks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut kuvaa sinun kaverisi munasta. Eli ei tapahtunut.
Miksei kukaan ajattele eläimiä kieltäessään ilotulitteet?
Eikö raketista vahinko tule usein ihan sivulliselle eikä välttämättä ampujalle? Jos ajatellaan että raketti esim kaatuu niin miksi se kaatuisi juuri ampujaa päin?
Youtubesta löytyy hienoja ilotulituksia. Katsokaa sieltä.