Painajaismainen tilanne, enkä voi kertoa kenellekään!!
Ahdistaa, kuvottaa, suututtaa, pelottaa! Petin miestäni puolisen vuotta sitten erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Mies oli etäisesti tuttu (työpaikalta, moikkaustuttu). Päädyttiin sitten kostean baari-illan (työpaikan pikkujoulut, yllätysyllätys...) jälkeen hänen luokseen, olin todella humalassa enkä ymmärrä miten tein tuollaista! Mies yritti viritellä kanssani jotain seksisuhdetta sen jälkeen, mutta itseä kadutti tuo yksi yö jo niin paljon, että en tietenkään suostunut eikä sen jälkeen ole pidetty yhteyttä ja miehen työsopimuskin loppui joten ei ole törmätty töissäkään moneen kuukauteen, onneksi, tai niin luulin (siis että en enää näe häntä).
Nyt sitten tyttäreni on puhunut uudesta miehestä, jota on tapaillut, ja arvatkaa vaan kauhistukseni kun tajusin KUKA tämä mies on! No tietenkin se syrjähyppymies! En ole aivan varma, tietääkö tuo mies että tapailee minun tytärtäni, toisaalta voisin uskoa että tietää, minua ja tytärtä on sanottu saman näköisiksi ja lisäksi meillä on harvinainen sukunimi, luulisi että mies on älynnyt.
Itse mietin nyt että mitä mun pitäisi tehdä, ensinnäkin mietin onko tämä miehen taholta jokin kosto minulle kun en suostunut seksisuhteeseen (niin otetaan sitten tytär?!) ja toisaalta pelottaa, jos noiden suhteesta tuleekin jotain, niin entä jos mies joskus kertoo tyttärelleni että on maannut äitinsä kanssa (ja tytär samalla saisi tietää että olen pettänyt isäänsä!) tai jos muuten vaan kertoo?
anteeksi nyt ruma sana mutta mitä vittua mä oikein teen?! Eikä tarvi kivittää, kaduttaa jo muutenkin ihan sairaasti ja ahdistaa toi syrjähyppy! Miehelleni EN voi kertoa, tai se on ero samantien, tiedän sen!
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:54"]
Kuinka vanhoja olette, siis ap, mies ja tytär?
[/quote]
Mitä tällä on väliä?! No minä olen 37, tyttäreni 20 ja miehen ikää en itseasiassa tiedä tarkemmin, mutta suunnilleen kolmekymppinen, plusmiinus pari vuotta luulisin
ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:32"]
Sellaista se on siinä kutikutoisessa, porvoolaisessa Kauniissa ja rohkeissa.
[/quote]
Tämä on kylläkin Mr. Selfridgestä. Nuori taiteilijamies riiasi mrs. Selfridgeä ja kun ei saanut (kunnolla), niin alkoi piirittää tytärtä.
Eli ap, mrs. Selfridge lähetti tyttärensä Briteistä Ameriikkaan sisäoppilaitokseen. Toimis varmaan teilläkin.
Entäs jos sä soitat sille miehelle, ja sille sit selviää kenen tytär se on ja se päättääkin jatkaa seurustelua ihan vaan sen takia, että tietää että se on sun tytär? Vaikka muuten olis miettiny vaik ettei jatka? Ja jos sä painostat sitä, se jatkaa kaiken kiusallakin?
No niin, tyttäreni soitti äsken minulle, muuten vaan siis, ja sanoi olevansa yhdellä ystävällään joten kun siis tajusin että ei ole tämän miehen kanssa samassa paikassa, otin ja soitin tälle miehelle!! Esittäydyin ja hän kyllä muisti minut heti. Sanoin, että olin tyttäreltäni kuullut suhteestaan ja kysyin että onko hän tietoinen että tapailee tytärtäni, mies oli hetken hiljaa ja myönsi sitten kyllä tietävänsä. Sanoin että meidän pitäisi hieman jutella, ja mies sanoi olevansa samaa mieltä, pyysi että tulen huomenna käymään hänen luonaan. itse kyllä sanoin että hoidetaan asia puhelimessa, mutta mies sanoi että haluaa jutella asian kasvotusten, hänellä on kuulemma jotain muutakin asiaa?!? Mulla on jotenkin tosi huono fiilis tästä mutta mies oli tiukkana ja sanoi että ei keskustele kanssani puhelimessa, joten mitä vaihtoehtoja mulla on?!? lupasin sitten että huomenna menen käymään hänen luonaan ja teen asiasta (ja toivottavasti heidän suhteestaan) lopun. Toivon mukaan tää painajainen sitten päättyy!!
ap
Jee, idotan innolla jatkoa! Miten maltetaan odottaa huomiseen....?!
No tuut sit tänne kertoo kuinka kävi. Pidetään peukkuja et kaikki sujuu suunnitellusti!
Pakko olla provo, mutta jatkoa olisi kiva saada kuitenkin!
Juma, minä kun luulin oman elämäni olevan solmussa... Toivottavasti saat asiat selvitettyä.
Huudelkaa vaan ihan rauhassa provoa ja kauniita ja rohkeita ja mikä selfrigdeä olikaan, "kivaa" että jotkut repivät huumoria elämäänsä toisten ahdingoilla... tämä on itselleni painajaismainen ja ahdistava tilanne, eikä mulle ole oikeastaan yhtään väliä uskotteko vai ette, oli vain pakko tulla jonnekin purkamaan ahdistusta ja tätä asiaa, koska kuten kirjoitin jo alkuun, en VOI kertoa tästä kenellekään!
toivon nyt kuitenkin että asiat järjestyy ja kiitos niille jotka ovat toivoneet samaa. Jos tämän asian nyt saan huomenna järjestykseen, lupaan kyllä että ikinä enää en tee mitään typerää. Tuntuu vaan niin kamalalta, että yksi virhe voi johtaa tällaiseen tilanteeseen, tai siis että mitä kaikkea tästä voisikaan seurata, ihan hirveätä.. mutta yritän olla menemättä asioiden edelle, katsotaan mitä huomenna seuraa, vähän hirvittää kyllä sekin tapaaminen, mutta ei niin paljoa kuin se, mitä voisi seurata jos en edes yritä saada tuota miestä lopettamaan suhdetta tyttäreni kanssa.
ap
Ainoa mitä mulle jäi käteen tosta aloituksesta oli kohta jossa sä luulet et mies ottaa korvikkeeksi tyttäresi. Voiko kukaan olla noin täynnä itseään?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:37"]
No niin, tyttäreni soitti äsken minulle, muuten vaan siis, ja sanoi olevansa yhdellä ystävällään joten kun siis tajusin että ei ole tämän miehen kanssa samassa paikassa, otin ja soitin tälle miehelle!! Esittäydyin ja hän kyllä muisti minut heti. Sanoin, että olin tyttäreltäni kuullut suhteestaan ja kysyin että onko hän tietoinen että tapailee tytärtäni, mies oli hetken hiljaa ja myönsi sitten kyllä tietävänsä. Sanoin että meidän pitäisi hieman jutella, ja mies sanoi olevansa samaa mieltä, pyysi että tulen huomenna käymään hänen luonaan. itse kyllä sanoin että hoidetaan asia puhelimessa, mutta mies sanoi että haluaa jutella asian kasvotusten, hänellä on kuulemma jotain muutakin asiaa?!? Mulla on jotenkin tosi huono fiilis tästä mutta mies oli tiukkana ja sanoi että ei keskustele kanssani puhelimessa, joten mitä vaihtoehtoja mulla on?!? lupasin sitten että huomenna menen käymään hänen luonaan ja teen asiasta (ja toivottavasti heidän suhteestaan) lopun. Toivon mukaan tää painajainen sitten päättyy!!
ap
[/quote]
Nyt lakkasin uskomasta tähän. =D
Toivottavasti pettämisesi paljastuu.
Kuinka vanhoja olette, siis ap, mies ja tytär?