Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painajaismainen tilanne, enkä voi kertoa kenellekään!!

Vierailija
01.06.2014 |

Ahdistaa, kuvottaa, suututtaa, pelottaa! Petin miestäni puolisen vuotta sitten erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Mies oli etäisesti tuttu (työpaikalta, moikkaustuttu). Päädyttiin sitten kostean baari-illan (työpaikan pikkujoulut, yllätysyllätys...) jälkeen hänen luokseen, olin todella humalassa enkä ymmärrä miten tein tuollaista! Mies yritti viritellä kanssani jotain seksisuhdetta sen jälkeen, mutta itseä kadutti tuo yksi yö jo niin paljon, että en tietenkään suostunut eikä sen jälkeen ole pidetty yhteyttä ja miehen työsopimuskin loppui joten ei ole törmätty töissäkään moneen kuukauteen, onneksi, tai niin luulin (siis että en enää näe häntä).

Nyt sitten tyttäreni on puhunut uudesta miehestä, jota on tapaillut, ja arvatkaa vaan kauhistukseni kun tajusin KUKA tämä mies on! No tietenkin se syrjähyppymies! En ole aivan varma, tietääkö tuo mies että tapailee minun tytärtäni, toisaalta voisin uskoa että tietää, minua ja tytärtä on sanottu saman näköisiksi ja lisäksi meillä on harvinainen sukunimi, luulisi että mies on älynnyt.

Itse mietin nyt että mitä mun pitäisi tehdä, ensinnäkin mietin onko tämä miehen taholta jokin kosto minulle kun en suostunut seksisuhteeseen (niin otetaan sitten tytär?!) ja toisaalta pelottaa, jos noiden suhteesta tuleekin jotain, niin entä jos mies joskus kertoo tyttärelleni että on maannut äitinsä kanssa (ja tytär samalla saisi tietää että olen pettänyt isäänsä!) tai jos muuten vaan kertoo?

anteeksi nyt ruma sana mutta mitä vittua mä oikein teen?! Eikä tarvi kivittää, kaduttaa jo muutenkin ihan sairaasti ja ahdistaa toi syrjähyppy! Miehelleni EN voi kertoa, tai se on ero samantien, tiedän sen!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että  se olet sinä, joka on tehnyt väärin. Mun mielestä turha tulla enää tänne mankumaan ku paskat on jo housuissa.

Vierailija
62/94 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:22"]Ahdistaa, kuvottaa, suututtaa, pelottaa! Petin miestäni puolisen vuotta sitten erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Mies oli etäisesti tuttu (työpaikalta, moikkaustuttu). Päädyttiin sitten kostean baari-illan (työpaikan pikkujoulut, yllätysyllätys...) jälkeen hänen luokseen, olin todella humalassa enkä ymmärrä miten tein tuollaista! Mies yritti viritellä kanssani jotain seksisuhdetta sen jälkeen, mutta itseä kadutti tuo yksi yö jo niin paljon, että en tietenkään suostunut eikä sen jälkeen ole pidetty yhteyttä ja miehen työsopimuskin loppui joten ei ole törmätty töissäkään moneen kuukauteen, onneksi, tai niin luulin (siis että en enää näe häntä).

Nyt sitten tyttäreni on puhunut uudesta miehestä, jota on tapaillut, ja arvatkaa vaan kauhistukseni kun tajusin KUKA tämä mies on! No tietenkin se syrjähyppymies! En ole aivan varma, tietääkö tuo mies että tapailee minun tytärtäni, toisaalta voisin uskoa että tietää, minua ja tytärtä on sanottu saman näköisiksi ja lisäksi meillä on harvinainen sukunimi, luulisi että mies on älynnyt.

Itse mietin nyt että mitä mun pitäisi tehdä, ensinnäkin mietin onko tämä miehen taholta jokin kosto minulle kun en suostunut seksisuhteeseen (niin otetaan sitten tytär?!) ja toisaalta pelottaa, jos noiden suhteesta tuleekin jotain, niin entä jos mies joskus kertoo tyttärelleni että on maannut äitinsä kanssa (ja tytär samalla saisi tietää että olen pettänyt isäänsä!) tai jos muuten vaan kertoo?

anteeksi nyt ruma sana mutta mitä vittua mä oikein teen?! Eikä tarvi kivittää, kaduttaa jo muutenkin ihan sairaasti ja ahdistaa toi syrjähyppy! Miehelleni EN voi kertoa, tai se on ero samantien, tiedän sen!

[/quote]

Jalat ristissä baari-iltoina. Miksi pelkäät avioeroa jos kerta aviomiestä voi noin leppoisasti pettää? Olet kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mä en hitto todellakaan tiedä mitä teen, en näe mitään järkevää ulospääsyä tästä tilanteesta."

Kerrot tyttärellesi asian niin kuin se on. Muuta ratkaisua ei ole.

Vierailija
65/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:04"]

Olet siis tyttäresi napakäly. Hienoa kuulla että teitäkin on olemassa. Puuttuu vielä. että se hyypiö viettelee miehesi. Mikähän nimitys sille kolmio-mikälie systeemille on? Olla oman itsensä kälylanko? Sekoaaa.....

[/quote]

Vastahan täällä joku avautui ekasta ryhmäseksisessiostaan niin, ettei jorinasta tahtonut loppua tulla. Sama kirjoittaja asialla?

Vierailija
66/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, vieläkö surffailet Porvoonjoen painajaismaisilla aalloilla? Kumman kolmekymppinen mies valitsi, sinut vai tyttäresi?

Vierailija
67/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Ei auta kuin olla sormet ristissä että mies on tosissaan tyttäresi kanssa ja pitää suunsa kiinni.

Vierailija
68/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nokka. Mies välittömästi ristikuulusteltavaksesi, jo tyttäresikin vuoksi.

Vierailija
69/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:28"]

No mutta. Ei auta kuin olla sormet ristissä että mies on tosissaan tyttäresi kanssa ja pitää suunsa kiinni.

[/quote]

Siis toivottavasti EI ole tosissaan! Siis en tarkoita ettäkö toivoisin hänen leikkivän tyttäreni tunteilla, ei kai kukaan sellaista toivo omalle tyttärelleen! lähinnä toivon siis että tyttäreni lemppaisi miehen mahdollisimman pian (tosin mietin että mahtaako mies sittenkin voida kertoa "kostaakseen" tai jotain?) mutta EN KESTÄISI jos noista tulisi jotain, ja sitten joutuisin katselemaan sitä miestä silloin tällöin jatkossakin aina ja ikuisesti!!

ap

Vierailija
70/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on siinä kutikutoisessa, porvoolaisessa Kauniissa ja rohkeissa.

Vierailija
71/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja Rohkeat! 

Vierailija
72/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:30"]

Voihan nokka. Mies välittömästi ristikuulusteltavaksesi, jo tyttäresikin vuoksi.

[/quote]

Tätä mietin itsekin, otanko mieheen yhteyttä ja kysyn mitä hänellä on mielessä ja että tajuaako ketä tapailee!? Toisaalta, mitä jos hän vaan sanoo että tietää ketä tapailee, mitä minä sitten mahdan?! Ihan järkyttävä soppa, voi itku, ja mä jo luulin tästä pahimman yli päässeeni....!

ap

Vierailija
73/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää kyllä tytärtäsi, koska hyväksyy salasuhteet. 

Vierailija
74/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:32"]

Sellaista se on siinä kutikutoisessa, porvoolaisessa Kauniissa ja rohkeissa.

[/quote]

Älkää jaksako... en olisi kyllä uskonut tällaista ikinä tapahtuvan, syrjähyppyni jälkeen tietenkin kelasin että paljastun miehelleni teostani jotakin kautta, mutta tätä en osannut aavistaa edes pahimmissa painajaisissani, ennenkuin nyt sitten tuli eteen! Ja mä en hitto todellakaan tiedä mitä teen, en näe mitään järkevää ulospääsyä tästä tilanteesta

ap

Vierailija
75/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille lisää niin se pysyy hiljaa.

Vierailija
76/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on selvästi äiti & tytär -fantasia? 

Vierailija
77/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:34"]

Mies pettää kyllä tytärtäsi, koska hyväksyy salasuhteet. 

[/quote]

Niin voi olla, jos heistä siis jotain tulee (jota en toivo!!) mutta vaikka ei pettäisikään, niin kuinka kamalalta tyttärestäni tuntuisikaan, jos saisi joskus tietää että "miehensä" on maannut äitinsä kanssa ja samalla paljastuisi tietenkin että äitinsä on pettänyt isäänsä! En voi edes kuvitella, enkä halua!
tämä on elämäni kamalin tilanne ikinä...! :((

ap

Vierailija
78/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on varmaankin jo täysi ikäinen ja te vanhemmatkin jo pitkään olleet yhdessä. Katselen nyt nuoremman perheen äidin näkökulmasta asiaa, tytär menossa seiskalle ensi vuonna. Jos tuollainen tilanne olisi, menisin puhumaan tyttärelleni miehen läsnäollessa ja kertoisin tilanteen. Tämän jälkeen kertoisin asian miehelleni ja ottaisin mitä tuleman pitää. -Tietenkin kaikkien lasten olisi hyvä olla täysi-ikäisiä, ettei kärsi tulevista riidoista tai erosta. Laittaisin tyttäreni etusijalle. -Tapahtuneelle ei voi mitään, mutta kuka tahansa suuttuu kun on tarkoituksella pidetty pimennossa.

Vierailija
79/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta, niin muahahahahahahahahaha!!! :DDD

Vaatisin miestä ottamaan eron tyttärestä.

Vierailija
80/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:41"]

Tyttäresi on varmaankin jo täysi ikäinen ja te vanhemmatkin jo pitkään olleet yhdessä. Katselen nyt nuoremman perheen äidin näkökulmasta asiaa, tytär menossa seiskalle ensi vuonna. Jos tuollainen tilanne olisi, menisin puhumaan tyttärelleni miehen läsnäollessa ja kertoisin tilanteen. Tämän jälkeen kertoisin asian miehelleni ja ottaisin mitä tuleman pitää. -Tietenkin kaikkien lasten olisi hyvä olla täysi-ikäisiä, ettei kärsi tulevista riidoista tai erosta. Laittaisin tyttäreni etusijalle. -Tapahtuneelle ei voi mitään, mutta kuka tahansa suuttuu kun on tarkoituksella pidetty pimennossa.

[/quote]

Näin kai pitäisi toimia.. tuntuu vaan niin pelottavalta ja raskaalta, kuinka yksi humalainen yö, kamala KAMALA virhe voi pirstoa koko elämäni hajalle niin totaalisesti (todennäköisesti tyttäreni suuttuisi minulle, leppyisikö ikinä, menetänkö hänet?? ja ihan varmuudella mieheni jättäisi minut ja sitten lähtisi koti alta ja kaikki..! Tää on jotain ihan järkyttävää, tuntuu että saan paniikkikohtauksen kun mietin asiaa ja mihin tää voi johtaa!

Tosin mietin että taidan ensin soittaa sille miehelle ja kysyä tietääkö kenen kanssa tapailee, ja ihan vaan ensiksi pyytää, että voisiko hän lopettaa suhteen tyttäreni kanssa, olisiko hänessä sen verran herrasmiesmäisyyttä tai selkärankaa, että arvostaisi perhettämme ja sen koossa pysymistä sen verran että siirtyisi vapaaehtoisesti takavasemmalle... kaikki voisi mennä sitten hyvin!! Voi kunpa hän suostuisi!

ap