Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painajaismainen tilanne, enkä voi kertoa kenellekään!!

Vierailija
01.06.2014 |

Ahdistaa, kuvottaa, suututtaa, pelottaa! Petin miestäni puolisen vuotta sitten erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Mies oli etäisesti tuttu (työpaikalta, moikkaustuttu). Päädyttiin sitten kostean baari-illan (työpaikan pikkujoulut, yllätysyllätys...) jälkeen hänen luokseen, olin todella humalassa enkä ymmärrä miten tein tuollaista! Mies yritti viritellä kanssani jotain seksisuhdetta sen jälkeen, mutta itseä kadutti tuo yksi yö jo niin paljon, että en tietenkään suostunut eikä sen jälkeen ole pidetty yhteyttä ja miehen työsopimuskin loppui joten ei ole törmätty töissäkään moneen kuukauteen, onneksi, tai niin luulin (siis että en enää näe häntä).

Nyt sitten tyttäreni on puhunut uudesta miehestä, jota on tapaillut, ja arvatkaa vaan kauhistukseni kun tajusin KUKA tämä mies on! No tietenkin se syrjähyppymies! En ole aivan varma, tietääkö tuo mies että tapailee minun tytärtäni, toisaalta voisin uskoa että tietää, minua ja tytärtä on sanottu saman näköisiksi ja lisäksi meillä on harvinainen sukunimi, luulisi että mies on älynnyt.

Itse mietin nyt että mitä mun pitäisi tehdä, ensinnäkin mietin onko tämä miehen taholta jokin kosto minulle kun en suostunut seksisuhteeseen (niin otetaan sitten tytär?!) ja toisaalta pelottaa, jos noiden suhteesta tuleekin jotain, niin entä jos mies joskus kertoo tyttärelleni että on maannut äitinsä kanssa (ja tytär samalla saisi tietää että olen pettänyt isäänsä!) tai jos muuten vaan kertoo?

anteeksi nyt ruma sana mutta mitä vittua mä oikein teen?! Eikä tarvi kivittää, kaduttaa jo muutenkin ihan sairaasti ja ahdistaa toi syrjähyppy! Miehelleni EN voi kertoa, tai se on ero samantien, tiedän sen!

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsä voi tätä enää seurata jos ei ap jatka tätä, oli provo tai ei. Läski.

Vierailija
42/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa nyt. Ainoa järkevä asia on olla, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun tyttäresi tuo miehen ensimmäistä kertaa näytille, olet kuin tapaisit hänet ensimmäistä kertaa. Samoin miestä kohtaan käyttäydyt kuin hän olisi täysin tuntematon.

Kukaan ei voi koskaan todistaa, että teidän välillänne on joskus tapahtunut jotain! Mieskään tuskin alkaa sellaista kertoilla tyttärellesi, jos tämän kanssa haluaa olla. Jos mies taas kertoo asiasta tyttäresi ja hänen erotessa, niin se voidaan kuitata katkeran ja sekopäisen miehen erojutuksi ja todeta, että onneksi päästiin noin täysin sekopäisestä hullusta eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:34"]

Mies pettää kyllä tytärtäsi, koska hyväksyy salasuhteet. 

[/quote]

Niin voi olla, jos heistä siis jotain tulee (jota en toivo!!) mutta vaikka ei pettäisikään, niin kuinka kamalalta tyttärestäni tuntuisikaan, jos saisi joskus tietää että "miehensä" on maannut äitinsä kanssa ja samalla paljastuisi tietenkin että äitinsä on pettänyt isäänsä! En voi edes kuvitella, enkä halua!
tämä on elämäni kamalin tilanne ikinä...! :((

ap

[/quote]

Olisikohan pitänyt miettiä ennen pettämistä,että siitä voi olla seurauksia?

Ei sinulla ole mitään oikeutta mennä vaatimaan tältä nuorelta mieheltä, ettei hän saa tytärtäsi tapailla! Jos ovat molemmat täysi-ikäisiä, niin miksi ei. Onhan se kiusallista, mutta se on SINUN ongelmasi.

Jos menet puhumaan tälle miehelle, tulee helposti vaikutelma, että haluat hänet itsellesi. Jos puhut tyttärellesi, pilaat hänen suhteensa itsekkäistä syistä.

Näyttää siltä, ettet rehellisyyttä tai omaa miestäsi paljon arvosta. Siinä tapauksessa pidät vaan pääsi kiinni ja toivot parasta.

Jos ajattelet muitakin kuin itseäsi, keskustelet aiheesta miehesi kanssa ja otat vastaan mitä tuleman pitää.

Vierailija
44/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo tarinalle jatko-osan. AP:ltä, ei matkijoilta!!!

Vierailija
45/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelleni. Reaktio ei ollut aivan sitä mitä odotin. Mieheni paljasti, että hänkin on harrastanut seksiä saman miehen kans!

ap

Vierailija
46/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:54"]

Huudelkaa vaan ihan rauhassa provoa ja kauniita ja rohkeita ja mikä selfrigdeä olikaan, "kivaa" että jotkut repivät huumoria elämäänsä toisten ahdingoilla... tämä on itselleni painajaismainen ja ahdistava tilanne, eikä mulle ole oikeastaan yhtään väliä uskotteko vai ette, oli vain pakko tulla jonnekin purkamaan ahdistusta ja tätä asiaa, koska kuten kirjoitin jo alkuun, en VOI kertoa tästä kenellekään!

toivon nyt kuitenkin että asiat järjestyy ja kiitos niille jotka ovat toivoneet samaa. Jos tämän asian nyt saan huomenna järjestykseen, lupaan kyllä että ikinä enää en tee mitään typerää. Tuntuu vaan niin kamalalta, että yksi virhe voi johtaa tällaiseen tilanteeseen, tai siis että mitä kaikkea tästä voisikaan seurata, ihan hirveätä.. mutta yritän olla menemättä asioiden edelle, katsotaan mitä huomenna seuraa, vähän hirvittää kyllä sekin tapaaminen, mutta ei niin paljoa kuin se, mitä voisi seurata jos en edes yritä saada tuota miestä lopettamaan suhdetta tyttäreni kanssa.

ap

[/quote]

Minkä ihmeen takia sen nuoren miehen pitäisi maksaa sinun virheestäsi?!?

Jos hän täyttää toiveesi ja lopettaa suhteensa tyttäreesi, miten luulet työtön suhtautuvan? Naiset harvemmin innostuu, kun heidät jätetään ja varsinkaan jonkun tekosyyn takia.

Sinun suurn ongelmasi tuntuu olevan se, että menetät maineesi ja elintasosi. Jos miehesi olisi ennen tätä sotkua pettänyt sinua ja salannut sen, olisiko hän mielestäsi toiminut oikein?

Vierailija
47/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romahdin ja soitin omalle äidilleni, itkin puhelimessa ja kerroin koko tarinan. Sen sijaan, että äitini olisi lohduttanut minua, kertoi hän harrastaneensa seksiä tämän saman miehen kanssa. Tämä homma leviää nyt käsiin. En kestä.

Ap

Vierailija
48/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa :) Kuka käski vetää nuppi turvoksiin ja levitellä vieraille? Toivottavasti perheesi saa tietää millainen ihminen olet.

Vierailija
49/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tosi lapsellista alkaa heti haukkumaan provoksi ja etenkin se, että av mammat jatkaa ap:n nimimerkillä tänne kirjotuksia... Tosi hauskaa.

Miettikääpä omalle kohdalle tuollainen tilanne, tai joku muu kauhea tapahtuma ja sä tuut tänne kirjottamaan ja hakemaan neuvoa tilanteeseen ja sulle huudellaan vaan heti provoa ja sitten esitetään aloittajaa ja jatketaan tarinaa lapsellisesti?

Minkä ikäsiä te oikein ootte? Käsittämätöntä.

Provo tai ei. Ette te sitä voi tietää.

Vierailija
50/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että Porvoossa tuollaista.

Vierailija
51/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:31"]

[

Siis toivottavasti EI ole tosissaan! Siis en tarkoita ettäkö toivoisin hänen leikkivän tyttäreni tunteilla, ei kai kukaan sellaista toivo omalle tyttärelleen! lähinnä toivon siis että tyttäreni lemppaisi miehen mahdollisimman pian (tosin mietin että mahtaako mies sittenkin voida kertoa "kostaakseen" tai jotain?) mutta EN KESTÄISI jos noista tulisi jotain, ja sitten joutuisin katselemaan sitä miestä silloin tällöin jatkossakin aina ja ikuisesti!!

ap

[/quote]

itse kertosin miehen sijassa tietenkin tytölle, että äitisi on ennestään tuttu. En haluaisi salata niin suurta asiaa tyttöystävältäni. Että jos mies olisi minä, saisi tyttäresi tietää!

Vierailija
52/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap tule kertomaan kuinka kävi!

Vierailija
53/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on vasta varttia vaille 12. Ei varmaan vielä oo ehtiny miestä tapaamaan!

Vierailija
54/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olet ihan coolina tietenkin ja jos tämä mies joskus päättää keksiä jotakin juttuja, niin sanot sen olevan hullu ja, että tyttäresi pitää heittää moinen ulos tms..

Vierailija
55/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vittuun oikeasti te saatanan jälkeenjääneet urvelot. Just tämän takia tänne pitäis saada jokin väliaikainen rekisteröinti ap:lle kuhunkin ketjuun. Tommosia idiootteja sais vedellä pitkin korvia.

Vierailija
56/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan miehen tästä. Tämä mies on tehnyt samat temput minulle ja tyttärelleni. Olemme edelleen molemmat suhteessa tähän mieheen.

Vierailija
57/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 12:47"]Tunnistan miehen tästä. Tämä mies on tehnyt samat temput minulle ja tyttärelleni. Olemme edelleen molemmat suhteessa tähän mieheen.

[/quote]

Entä miehesi ja äitisi?

Vierailija
58/94 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa ,kuin petaa !

Kerro asia ja kärsi seuraukset.

Vierailija
59/94 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/94 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:22"]

Ahdistaa, kuvottaa, suututtaa, pelottaa! Petin miestäni puolisen vuotta sitten erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Mies oli etäisesti tuttu (työpaikalta, moikkaustuttu). Päädyttiin sitten kostean baari-illan (työpaikan pikkujoulut, yllätysyllätys...) jälkeen hänen luokseen, olin todella humalassa enkä ymmärrä miten tein tuollaista! Mies yritti viritellä kanssani jotain seksisuhdetta sen jälkeen, mutta itseä kadutti tuo yksi yö jo niin paljon, että en tietenkään suostunut eikä sen jälkeen ole pidetty yhteyttä ja miehen työsopimuskin loppui joten ei ole törmätty töissäkään moneen kuukauteen, onneksi, tai niin luulin (siis että en enää näe häntä).

Nyt sitten tyttäreni on puhunut uudesta miehestä, jota on tapaillut, ja arvatkaa vaan kauhistukseni kun tajusin KUKA tämä mies on! No tietenkin se syrjähyppymies! En ole aivan varma, tietääkö tuo mies että tapailee minun tytärtäni, toisaalta voisin uskoa että tietää, minua ja tytärtä on sanottu saman näköisiksi ja lisäksi meillä on harvinainen sukunimi, luulisi että mies on älynnyt.

Itse mietin nyt että mitä mun pitäisi tehdä, ensinnäkin mietin onko tämä miehen taholta jokin kosto minulle kun en suostunut seksisuhteeseen (niin otetaan sitten tytär?!) ja toisaalta pelottaa, jos noiden suhteesta tuleekin jotain, niin entä jos mies joskus kertoo tyttärelleni että on maannut äitinsä kanssa (ja tytär samalla saisi tietää että olen pettänyt isäänsä!) tai jos muuten vaan kertoo?

anteeksi nyt ruma sana mutta mitä vittua mä oikein teen?! Eikä tarvi kivittää, kaduttaa jo muutenkin ihan sairaasti ja ahdistaa toi syrjähyppy! Miehelleni EN voi kertoa, tai se on ero samantien, tiedän sen!

[/quote]

Hyvä ap. Kerro aviomiehellesi koko juttu. Ai miksikö? Koska mokasit ja se olisi oikein.