Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painajaismainen tilanne, enkä voi kertoa kenellekään!!

Vierailija
01.06.2014 |

Ahdistaa, kuvottaa, suututtaa, pelottaa! Petin miestäni puolisen vuotta sitten erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Mies oli etäisesti tuttu (työpaikalta, moikkaustuttu). Päädyttiin sitten kostean baari-illan (työpaikan pikkujoulut, yllätysyllätys...) jälkeen hänen luokseen, olin todella humalassa enkä ymmärrä miten tein tuollaista! Mies yritti viritellä kanssani jotain seksisuhdetta sen jälkeen, mutta itseä kadutti tuo yksi yö jo niin paljon, että en tietenkään suostunut eikä sen jälkeen ole pidetty yhteyttä ja miehen työsopimuskin loppui joten ei ole törmätty töissäkään moneen kuukauteen, onneksi, tai niin luulin (siis että en enää näe häntä).

Nyt sitten tyttäreni on puhunut uudesta miehestä, jota on tapaillut, ja arvatkaa vaan kauhistukseni kun tajusin KUKA tämä mies on! No tietenkin se syrjähyppymies! En ole aivan varma, tietääkö tuo mies että tapailee minun tytärtäni, toisaalta voisin uskoa että tietää, minua ja tytärtä on sanottu saman näköisiksi ja lisäksi meillä on harvinainen sukunimi, luulisi että mies on älynnyt.

Itse mietin nyt että mitä mun pitäisi tehdä, ensinnäkin mietin onko tämä miehen taholta jokin kosto minulle kun en suostunut seksisuhteeseen (niin otetaan sitten tytär?!) ja toisaalta pelottaa, jos noiden suhteesta tuleekin jotain, niin entä jos mies joskus kertoo tyttärelleni että on maannut äitinsä kanssa (ja tytär samalla saisi tietää että olen pettänyt isäänsä!) tai jos muuten vaan kertoo?

anteeksi nyt ruma sana mutta mitä vittua mä oikein teen?! Eikä tarvi kivittää, kaduttaa jo muutenkin ihan sairaasti ja ahdistaa toi syrjähyppy! Miehelleni EN voi kertoa, tai se on ero samantien, tiedän sen!

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten tulet tietysti kertomaan että mies kiristi sut seksisuhteeseen, oli varmaan kuvannut sen teidän yhteisen kiihkeän yön. Ja voishan sitä myöhemmin kesällä käydä vaikka niin, että tulet raskaaksi tälle miehelle. Mies jatkaa yhdessäoloa tyttäresi kanssa. Lapsesi on siis sekä tyttäresi veli että lapsipuoli :) Mitäs vielä, tästä aiheesta saa kyllä mehevän jatkotarinan palstalle.

Harmi vaan että tän tajus heti provoksi. On vähän liikaa palstalla näitä 20v. nuoria naisia jotka seurustelevat 30+ miesten kanssa. Olis kannattannut laittaa tää tarina jonain muuna iltana. Kaikkia provojaan ei kannata kirjoitella kerralla.

Vierailija
2/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan onnessaan kun keksi "hyvän" provon. Hän on aina haaveillut, että tyttären poikaystävä ihastuisi häneen kun se on niin nuori ja komea. Oma mies on kulahtanut eikä kiinnosta enää tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei. Jatkoa odotan :D.

Vierailija
4/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo, että tytär on raskaana! Tan tan taaaa! Aapeekin on eikä tiedä kumpi miehistä on isä. Iiiiik!!!!

Vierailija
5/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta huumeita ja käytä niitä kuukausia. Kyllä se menee sitä ohitse se tapaus elämässä.

Vierailija
6/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se provoksi väittäminen., uskokaa tai älkää mutta istun tällä hetkellä kyseisen miehen vessassa ja Harrastimme seksiä !!:( en tiedä miten saatoin mennä tuohon lankaan! Nyt on kahta kauheampi olo. Mitä teen? Hän himoitsee minua niin enkä pystynyt olla antamatta

Vierailija
7/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:56"]Lopettakaa se provoksi väittäminen., uskokaa tai älkää mutta istun tällä hetkellä kyseisen miehen vessassa ja Harrastimme seksiä !!:( en tiedä miten saatoin mennä tuohon lankaan! Nyt on kahta kauheampi olo. Mitä teen? Hän himoitsee minua niin enkä pystynyt olla antamatta

[/quote]

Tämä oli siis ap

Vierailija
8/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut siis parhaillaan siinä Porvoolaisessa vessassa?

Vierailija
9/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tyttäresi napakäly. Hienoa kuulla että teitäkin on olemassa. Puuttuu vielä. että se hyypiö viettelee miehesi. Mikähän nimitys sille kolmio-mikälie systeemille on? Olla oman itsensä kälylanko? Sekoaaa.....

Vierailija
10/94 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:03"]Istut siis parhaillaan siinä Porvoolaisessa vessassa?

[/quote]

Se on porvoolainen. Taukki

Vierailija
11/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:03"]Istut siis parhaillaan siinä Porvoolaisessa vessassa?

[/quote]

Se on porvoolainen. Taukki

[/quote]

Aivan sama. Provo mikä provo, isolla tai pienellä alkukirjaimella.

Vierailija
12/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli se sama tyyppi joka teki sen aloituksen siitä miehensä nettideitti hommasta. Kaveri meni tapaamaan miestä jne.

Vierailija
13/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko olet päässyt sieltä vessasta pois? Voitko kertoa tämänhetkiset tunnelmat? Oletko miehesi vai tyttäresi miehen kainalossa?

Vierailija
14/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan väittää että mies valehtelee... Niin uskomaton juttu, ettei varmaan kukaan usko. Äkkiäkös sitä kehittelee anoppi-vävy riidan ja siinä hötäkässä on helppo leimata mies valehtelevaksi narsistiksi. Vai voiko hän jotenkin todistaa teillä olleen säpinää?

Vierailija
15/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tuon, että mies siksi haluaa ap:n luokseen käymään, että saa kiristettyä seksisuhteeseen! Ap:n on pakko suostua. Toinen vaihtoehto on kertoa ap:n miehelle ja tyttärelle koko juttu, tai antaa miehen jatkaa tyttären kanssa. Mies sai haluamansa eli jatkoa puolen vuoden takaiselle seksisuhteelle!

Voi onneton ap, kun menit alunperin tuollaisen kieron miehen ansaan!

Miehellä oma elämä mennyt pieleen, oma nainen lähtenyt, niin sotkee sitten muidenkin naisten perheitä!

Ap ei pääse tuosta kuin kertomalla omalle miehelleen ja vetämällä sen jälkeen tuon toisen miehen kiristyksestä käräjille! Saattaa kiero mies pitää sekä äidin että tyttären otteessaan, kunnes jompikumpi luovuttaa ja kertoo.

VAROKAA pettämästä puolisoitanne, niin miehet kuin naisetkin! Tämä siitä helposti seuraa! Ja loppuiän katumus, kun menettää oman perheensä ja itsensä kunnioittamisen.

Vierailija
16/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, äsken mieheni soitti ja kertoi seuranneensa minua! Hän sanoi olevansa ulkona parkkipaikalla odottamassa. Tämä nuorempi mies kuuli puhelun ja lähti pihalle katsomaan, minkä seurauksena nämä kaksi miestä tappelevat minusta nyt! Istun tässä mattotelineen reunalla, syön Brunbergin lakritsia ja surffailen aaveella. Oli pakko päästä kirjoittamaan tämä heti tänne. 

Painajaismaista... ap

Vierailija
17/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 02:05"]

Apua, äsken mieheni soitti ja kertoi seuranneensa minua! Hän sanoi olevansa ulkona parkkipaikalla odottamassa. Tämä nuorempi mies kuuli puhelun ja lähti pihalle katsomaan, minkä seurauksena nämä kaksi miestä tappelevat minusta nyt! Istun tässä mattotelineen reunalla, syön Brunbergin lakritsia ja surffailen aaveella. Oli pakko päästä kirjoittamaan tämä heti tänne. 

Painajaismaista... ap

[/quote]

Okei, tunnustan etten ole ap, mutta tarina oli niin mukaansatempaava, että teki mieli jatkaa sitä! :-)

Vierailija
18/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:41"Tietenkin kaikkien lasten olisi hyvä olla täysi-ikäisiä, ettei kärsi tulevista riidoista tai erosta.

[/quote]

Tää ei kyllä liity aiheeseen niin mitenkään, mutta voin tälle kyseiselle kommentoijalle kertoa, ettei täysi-ikäisyys pelasta yhtään kärsimykseltä vanhempien erotilanteessa. Ei edes se, että on kotoa pois muuttanut, jos siis yhtään läheisissä väleissä ollaan. Helpommin sitä nuorena tottuu uusiin asioihin, että älä nyt ainakaan sen takia odota lastesi täysi-ikäisyyteen asti ennen kuin eroat miehestäsi, jotta se jotenkin helpottaisi lasten kärsimystä.

Vierailija
19/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ap?

Vierailija
20/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 18:58"]Kuka on ap?

[/quote]

Minä, Marjatta