Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painajaismainen tilanne, enkä voi kertoa kenellekään!!

Vierailija
01.06.2014 |

Ahdistaa, kuvottaa, suututtaa, pelottaa! Petin miestäni puolisen vuotta sitten erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Mies oli etäisesti tuttu (työpaikalta, moikkaustuttu). Päädyttiin sitten kostean baari-illan (työpaikan pikkujoulut, yllätysyllätys...) jälkeen hänen luokseen, olin todella humalassa enkä ymmärrä miten tein tuollaista! Mies yritti viritellä kanssani jotain seksisuhdetta sen jälkeen, mutta itseä kadutti tuo yksi yö jo niin paljon, että en tietenkään suostunut eikä sen jälkeen ole pidetty yhteyttä ja miehen työsopimuskin loppui joten ei ole törmätty töissäkään moneen kuukauteen, onneksi, tai niin luulin (siis että en enää näe häntä).

Nyt sitten tyttäreni on puhunut uudesta miehestä, jota on tapaillut, ja arvatkaa vaan kauhistukseni kun tajusin KUKA tämä mies on! No tietenkin se syrjähyppymies! En ole aivan varma, tietääkö tuo mies että tapailee minun tytärtäni, toisaalta voisin uskoa että tietää, minua ja tytärtä on sanottu saman näköisiksi ja lisäksi meillä on harvinainen sukunimi, luulisi että mies on älynnyt.

Itse mietin nyt että mitä mun pitäisi tehdä, ensinnäkin mietin onko tämä miehen taholta jokin kosto minulle kun en suostunut seksisuhteeseen (niin otetaan sitten tytär?!) ja toisaalta pelottaa, jos noiden suhteesta tuleekin jotain, niin entä jos mies joskus kertoo tyttärelleni että on maannut äitinsä kanssa (ja tytär samalla saisi tietää että olen pettänyt isäänsä!) tai jos muuten vaan kertoo?

anteeksi nyt ruma sana mutta mitä vittua mä oikein teen?! Eikä tarvi kivittää, kaduttaa jo muutenkin ihan sairaasti ja ahdistaa toi syrjähyppy! Miehelleni EN voi kertoa, tai se on ero samantien, tiedän sen!

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 18:58"]Kuka on ap?

[/quote]

Minä, Marjatta

[/quote]

No kerro sitten jatkoa, että mikä tilanne nyt?

Vierailija
22/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt frettini on raskaana tälle miehelle eikä eläinlääkäri tiedä tästä :(

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua - tää on hauska :-))

Vierailija
24/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, harmi et lässähti...

Vierailija
25/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meni ihan pilalle kun nää feikki ap:t tuli tänne huutelee...

Vierailija
26/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on pappissukuja ja upseerisukuja. Sitten on näitä lutkasukuja.

Vierailija
27/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin viimein tyttärelle. Hän sai minut yllättymään: he eivät ole harrastaneet seksiä.

Vierailija
28/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin viimein tyttärelle. Hän sai minut yllättymään: he eivät ole harrastaneet seksiä.

Vierailija
29/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt mikään yllätys ole, etteivät ole harrastaneet seksiä.

Vierailija
30/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saata oikea ap tilanne loppuun.

Vierailija
31/94 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kertoisitko lopputuloksen meille?

Vierailija
32/94 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kertoisitko lopputuloksen meille?

Vierailija
33/94 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas ap... Härnäät lukijoitasi liiallisuuksiin, mikä on äärimmäisen huonon provon merkki. Hyvä provo pitää jännityksessä sopivan aikaa ja pitää kiinni tarinansa absurdiudesta huolimatta siitä, kuinka epätodennäköinen tilanne on ja huolimatta siitä, kuinka moni huutelee provoksi. Jos provon kerran aloittaa, se pitää viedä kunnialla loppuun. 

Vierailija
34/94 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis tarvetta perhepaketille kondomeita. Ap vois viettää kostean illan tyttären ja tämän miehen kanssa. Mies sais kerralla äitiä ja tytärtä. Myöhemmin voisi naikkoset naureskella pienelle salaisuudelleen.

Vierailija
35/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tässä eilen kävi!!??

Vierailija
36/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP?

Vierailija
37/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vastausta provoviestien takia

Vierailija
38/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on.

Vierailija
39/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tanan einsteinit, provohan tämä on mutta viihdyttävämpää olisi seurata ilman tota määkymistänne. Supersalapoliiseina varmaankin huomasitte, että ap teki virheen siinä, että hänellä heti oli kyseisen miehen puhelinnumero, ja rohkeana soittaa tempaisi tälle, kun "tiesi" ettei ole tyttärensä kanssa.

Toi vessaviestihän ei luonnollisestikaan ole ap, mutta toi mattotelineellä laksritsia syövä oli hyvä! ;-)

Vierailija
40/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdonmukaisuus ja nyanssit puuttuvat monista provoista:)