Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaippojen vaihto lentsikan penkillä ärsyttää?

Vierailija
01.06.2014 |

Mitään muutakaan paikkaa vaihtaa niitä ei ole, kun vessaan ei mahdu. 

Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!

Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät. 

Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.

Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä. 

Vihaan lapsettomia idiootteja.

Kommentit (200)

Vierailija
161/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa tuo vaipan vaihto huvipuiston jonossakin. Missähän ne kädet tuli sitten pestyä.

Vierailija
162/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:08"]

Itse olen lentänyt nyt neljä kertaa kuukauden sisällä liikkuvaisen vauvan kanssa. Olen joka lennolla vaihtanut vaipan penkillä. Ei ne pissavaipat kyllä millekään haise, ja vaipanvaihtoon menee alle minuutti. Vieressä ei istunut ketään (lapsen isä kahdella lennolla). Lentoemäntä antoi pussin vaipparoskaa varten. En tietenkään vaihtanut vaippaa ruokailun aikaan. Kukaan ei tuijottanut eikä kommentoinut.

Joka asiasta täytyy nykyään mielensä pahoittaa, kyllä meillä on asiat hyvin kun suloisen vauvan pissavaipasta tulee tällainen haloo.

P.S. Kukaan ulkopuolinen ei nähnyt vauvani sukuelimiä.

[/quote]

Ihan käsittämätön keskustelu. Olen varmaankin kymmenkunta kertaa vaihtanut vauvan vaipan lentokoneen penkillä, ja vaikka 99% AV-palstalaisista tuomitsee tämän jyrkästi, ei kukaan ole koskaan valittanut, koska kukaan ei ole ikinä nähnyt kyseistä toimitusta. Miksikö? Koska se kestää sen minuutin eikä häiritse ketään. Oletteko huomanneet että jos lentokone ei ole täynnä, tyhjä istuin usein jätetään sylivauvan kanssa matkustavan viereen? Vauvan alla on muovitettu kertakäyttöalusta ja likainen vaippa sujahtaa lentoemännän tätä tarkoitusta varten tuomaan muovipussiin, samoin kosteuspyyhe jolla vauvan peppu on pyyhitty. Omat kädet käyn pesemässä vessassa.
Ihanko totta parempi vaihtoehto on ottaa haiseva kakkapylly kainaloon, kantaa hänet kaikkien penkkirivien ohi lentokoneen perälle, odotella vessajonossa haisevan ja rimpuilevan vauvan kanssa sen 5-15 minuuttia mikä kestää, katsella jokohan kakka valuu kohti selkää tai lahkeensuusta ulos... Entä pitäisikö pylly pestä siinä teekupinkokoisessa vessan käsienpesualtaassa, josta vettä tulee noin desi kerrallaan?
Kun omalla penkkirivillä ei ole ollut tilaa vaihtaa vaippaa muita häiritsemättä, on tätä vessankopissa ähertämistäkin tullut kokeiltua. Ja kyllä sitä paskaa oli silloin joka paikassa, erityisesti roskiksen kansiluukussa. Niitä yrittelin sitten kosteuspyyhkeillä puhdistaa, ja käytetyt kosteuspyyhkeet päätyi sinne vessan roskikseen haisemaan.
Entä vaihdanko vaippaa ravintolan pöydällä? En, mutta en myöskään syö lentokoneen penkiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään vaihdeta vaippoja missään penkeillä. Vessa on vessa-asioita varten. Bon apetit vaan sille vierustoverillesi :S

Vierailija
164/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:23"]

Tässä unohdetaan myös ihan terveysriskit: vauvallakin voi olla suolistossaan bakteereja ja viruksia. Kun mamma vaihtaa vaipat siinä penkillä, niin käsienpesumahdollisuutta ei ole ja käsien kautta levittää mahdollisia bakteereja. Siinä samalla penkillä tulee kuitenkin vielä joku ruokailemaankin, niin bakteerit ja virukset leviävät mukavasti pahimmillaan jopa ruokaan.

Kysytään näin, että vaihtaisitko vauvasi vaipan ravintolan pöydällä?

[/quote]

Käytän ainakin käsidesiä niin omien kuin lastenkin käsiin useampaan kertaan lennon aikana.

[/quote]

Käsidesihän on sellainen ihmeaine että se poistaa vauvankakankin käsistä. :D Lähinnä siinä hieroskellessa paska leviää vielä isommalle ihoalueelle. Eikö oikeasti olisi helpompi vaihtaa se vaippa siellä vessassa jossa on hoitoalusta ja käsienpesuallas?

Vierailija
165/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:33"]

Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!

Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät. 

Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.

Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä. 

[/quote]

Tässä on yksi syy miksi arvostan lukion käyneitä; on yleissivistävä koulutus. Tekisi hyvää sullekin.

Vierailija
166/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä TODELLA itsekäs, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
167/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki siitä, miksi toivon lapsivapaiden lentojen joskus vielä tulevan myyntiin. Vaikka lapsia suurempi ongelma onkin heidän typerät vanhempansa.

Vierailija
168/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sille lentokoneessa tuijottaneelle "lapsettomalle", jonka käytös ärsytti AP:ta niin paljon, että hän aloitti keskustelun aiheesta. Nyt AP on saanut niin paljon palautetta, että ymmärtää käytöksensä olevan suurimman osan mielestä vastenmielistä ja sivistymätöntä. Ikinä ei ole liian vanha oppimaan ja jatkossa toivottavasti muiden ihmisten kanssa kanssakäyminen sujuu paremmin.

Vierailija
169/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Tässä on yksi syy miksi arvostan lukion käyneitä; on yleissivistävä koulutus. Tekisi hyvää sullekin.

[/quote]

Lukio ei takaa sivistystä ja maalaisjärkeä. Ihminen voi olla näennäisesti lukuaineissa todella fiksu ja saada lukiosta huippupaperit, mutta olla sitten sosiaaliselta älykkyydeltään saappaan tasoa, joka sitten näkyy tällaisena itsekkäänä käytöksenä.

Vierailija
170/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:23"]

Tässä unohdetaan myös ihan terveysriskit: vauvallakin voi olla suolistossaan bakteereja ja viruksia. Kun mamma vaihtaa vaipat siinä penkillä, niin käsienpesumahdollisuutta ei ole ja käsien kautta levittää mahdollisia bakteereja. Siinä samalla penkillä tulee kuitenkin vielä joku ruokailemaankin, niin bakteerit ja virukset leviävät mukavasti pahimmillaan jopa ruokaan.

Kysytään näin, että vaihtaisitko vauvasi vaipan ravintolan pöydällä?

[/quote]

Käytän ainakin käsidesiä niin omien kuin lastenkin käsiin useampaan kertaan lennon aikana.

[/quote]

Kun kyse ei ole pelkästään käsistä, vaan kaikesta mihin mahdollista ulostebakteeria voi päästä. Jo siitä pyyhkeestä voi jäädä näkymätön jälkensä penkkiin.

Mutta kysyinkin, että vaihtaisitko vauvan vaipan ravintolan ruokapöydällä? Tai vaihtaisitko kotonasi ruokapöydällä vaipan?

[/quote]

Jännä, että tähänkin saa kyllä miinuksen, muttei selkeää vastausta.

Vierailija
171/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaihtassut yksivuotiaan pissavaipan muun muassa huvipuiston laitejonossa, ja kukaan tuskin edes huomasi. Ei revitelty römpsää eikä eritteitä lennellyt suihkun lailla joka puolelle. Sadat ulkomaalaisturistit eivät kääntyneet pöyristyneinä kannoillaan puhdistaen tämän maan pölyt jaloistaan ja vieden öljymiljoonansa Ruotsiin. Yleistä siveellisyyttä ei rikottu eikä jumalan lieskat lyöneet taivaasta jyristen ja kaataen sivistysvaltiomme perustan.

Luultavasti teidän kaikkien ympärillä vaihdellaan koko ajan vaippoja julkisilla paikoilla ilman että te edes tajuatte mitään. Olen maisteri.

Vierailija
172/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:23"]

Minä olen vaihtassut yksivuotiaan pissavaipan muun muassa huvipuiston laitejonossa, ja kukaan tuskin edes huomasi. Ei revitelty römpsää eikä eritteitä lennellyt suihkun lailla joka puolelle. Sadat ulkomaalaisturistit eivät kääntyneet pöyristyneinä kannoillaan puhdistaen tämän maan pölyt jaloistaan ja vieden öljymiljoonansa Ruotsiin. Yleistä siveellisyyttä ei rikottu eikä jumalan lieskat lyöneet taivaasta jyristen ja kaataen sivistysvaltiomme perustan.

Luultavasti teidän kaikkien ympärillä vaihdellaan koko ajan vaippoja julkisilla paikoilla ilman että te edes tajuatte mitään. Olen maisteri.

[/quote]

Laitejonossa vaipan vaihto ei ole sekään kovin korrektia, mutta vähän lievempää kuin ruokailutilassa. Vaihdatko vaipan myös kotona ruokapäydän ääressä, muiden syödessä?

Miten muuten, jos vauvasi olisi päästänyt kesken vaihdon pissasuihkun muiden jonottajien päälle? Tai mahdollisesti olisi isompikin vahinko tullut vauvalta sillä hetkellä kun oli hetken vaipatta?

Ja miten maisteriuutesi liittyy asiaan?

Vierailija
173/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maisteri.

[/quote]

:D :D Miten tämä liittyy mihinkään?!

Vierailija
174/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:39"]

[/quote]

Laitejonossa vaipan vaihto ei ole sekään kovin korrektia, mutta vähän lievempää kuin ruokailutilassa. Vaihdatko vaipan myös kotona ruokapäydän ääressä, muiden syödessä?

Miten muuten, jos vauvasi olisi päästänyt kesken vaihdon pissasuihkun muiden jonottajien päälle? Tai mahdollisesti olisi isompikin vahinko tullut vauvalta sillä hetkellä kun oli hetken vaipatta?

[/quote]

En vaihtaisi kotona ruokapöydässä, koska kotona on muita paikkoja vaihtaa. Lapsi ei olisi pissannut kesken kaiken, koska hän oli juuri pissannut. Lirauksen varalle on toinen vaippa heti alla, sillä vaipan vaihtaminen ei ole rakettitiedettä. Vanhempi tuntee lapsen ruoansulatusrytmin ja tietää, koska kakka on odotettavissa. Sairaana ei huvipuistoihin lähdetä. Täällä alettiin puhua lukion käymisestä, joka liittyy aiheeseen yhtä paljon kuin maisteriuteni. Vittuilin.

Vierailija
175/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:44"]

[/quote]

[/quote]

En vaihtaisi kotona ruokapöydässä, koska kotona on muita paikkoja vaihtaa. Lapsi ei olisi pissannut kesken kaiken, koska hän oli juuri pissannut. Lirauksen varalle on toinen vaippa heti alla, sillä vaipan vaihtaminen ei ole rakettitiedettä. Vanhempi tuntee lapsen ruoansulatusrytmin ja tietää, koska kakka on odotettavissa. Sairaana ei huvipuistoihin lähdetä. Täällä alettiin puhua lukion käymisestä, joka liittyy aiheeseen yhtä paljon kuin maisteriuteni. Vittuilin.

[/quote]

Piittaamaton olet. Ja tiedoksi, että maisteriksi pääsee ilman lukiotakin.

Vierailija
176/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

woooooouuuuu

En nyt kutsuisi piittaamattomuudeksi sitä, etten istuta toista ihmistä pitkiä aikoja kusessa. Kuten sanoin, kukaan ei huomaa yhtikäs mitään, eikä yksikään paikka likaannu. 

Vierailija
177/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ennenkuin astut lentokoneeseen. Sitten jos vauvalla tulee vetelät niin täytyy mennä lentokoneen vessaan pesemään. Et kai ihmisten ilmoilla pese haisevaa vauvaa? Mikäli mies on niin mies mukaan vaivanvaihto operaatioon, mies pitää vauvaa ilmassa ja vaihdat vaivat vessassa ja vessan ovi voi olla auki jos ei muuten mahhdu. Takapenkkiläisille voi haiskahtaa mutta sille ei voi mitään.

Vierailija
178/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]maistereita , tohtoreita miltei jokainen sanotaan laulussakin

Vierailija
179/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkillä lennoilla te vaippaikäisten kanssa oikein menette? Mulle ei ole kertaakaan tarvetta vaihtaa koneessa vaippaa, koska kakkaa ei ole tullut. Jos tulisi, vaihtaisin vaipan tietenkin vessassa. Kuivan vaipan oon vaihtanut lentokentän lastenhoitovessassa ja ei se muutaman tunnin lennon aikana vielä kertaakaan niin täyteen pissaa ole tullut, että pitäisi koneessa vaihtaa.

Vierailija
180/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketju osoittaa sen, että lentoyhtiöitten on tarkennettava ohjeistusta lapsiperheitten matkaamisten vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän