Keksi niin ärsyttävä facebookpäivitys kuin koskaannkeksit!
Kommentit (161)
Taas on viikonloppuna noustu molempina päivinä seitsemältä, kun on viety tyttöä ratsastamaan ja poikaa harkkoihin. Välillä pyörähdettiin kaupassa hakemassa viidelletoista vieraalle tarjoiltavat ruoat, kun ovat tulossa vielä viikonloppuna kylään, ja tuossa ehdin sämpylät jo laittaa ja lihat muhimaan. Yöllä pääsin kolmelta nukkumaan, kun vauva vielä valvotti niin ja päätä on särkenyt eilisestä saakka. Sählytreenit on sentään tiedossa vielä tänä iltana :). Ja uimalaan ollaan menossa sitä ennen lasten kanssa, kunhan vieraat ovat lähteneet. :)
"Bitches,please! Toi arkikuvahaaste on niin nähty. #menkäävittuunmunnaamakirjasta"
Meijän Jimi oppi tänää ajaa polku pyörällä. Sit illalla pikku veli tulee kattoo jääkiekko matsia meidän koti teatterista. Vitsi ku Fanita-Karoliinalla alkaa selväst räkä tauti. Pakko kai lähtee terveys keskuksee.... Just ku meil kaikil viimein loppu se ripuli. Höh.
Sellaiset ärsyttää, että vihjaillaan raskaudella mutta ei voida suoraan sanoa että ollaan raskaana. Sitten yhtäkkiä vaan hehkutetaan että jee jee vauva syntyi.
Esim. "kauhea selkäkipu ollut taas koko päivän, onneksi muru jaksoi hieroa mua taas 6h putkeen. jalkojakin kolottaa nykyään koko ajan! Lauantaina olin valveilla vaan 6h kun en jaksa valvoa. Voi kun alkaisi jo loma...Kylläpä aika kuluu hitaasti.." ja muuta vastaavaa.
Sanoisi suoraan että on raskaana eikä yrittäisi tuolla tavoin saada ihmisiä utelemaan vointeja ja syitä huonolle voinnille..
Ehdottomasti mikä tahansa päivitys, joka on kirjoitettu englanniksi päin peetä. Miksi, miksi, oi miksi pitää yrittää vääntää enkuksi tekstiä, jos ei vaivaudu tsekkaamaan kielioppia ja oikeinkirjoitusta edes vähän sinne päin?
Kirjoitan usein englanniksi päivityksiä, jos haluan, että ulkomaalaiset ystävänikin ymmärtävät mistä on kyse. En osaa kirjoittaa virheettömästi, mutta huono englantikin on parempi kuin suomi ja osoittaa, että haluan joskus huomioida myös muita kuin suomalaisia kavereitani. Olen matkustellut paljon ulkomailla eikä tönkkö englannin kieli haittaa kanssakäymistä ollenkaan. Relax!
"kiitos tehotytöt afterworkista! <3" ja sitten kuva kulahtaneista muijista drinkkilasit kädessä terassilla.
Eniten vituttaa seuraava päivitys:
"Voi ei... :'( "
Ja tietysti joku kysyy "mitä nyt on tapahtunut???" vastaus päivittäjältä: "Kerron huomenna kun nähdään."
AAAARRRRGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi että, ihanaa päästä matkalle... :) (kerjää kohteen kysymistä)
Voi kiitos Etunimi Sukunimi ihanasta illasta! (Miksei voi kiittää privana?)
Meidän pikku Eevertti sanoi tänään: kakkapieru kakkapieru. Voi äidin pikku kultaa <3. (Lasten sanomiset kiinnostaa tasan vanhempia itseään, ei ketään muuta).
Onnea meidän Aada tänään 2 v ! (Aada on varmaan Facebookissa)
No joo, noi kuvan kehujat on aika ällöjä
ihqu
hotmama
specialcase
ihana kesäpirkko
söpis
uuuuuu mama
Ja kaikki tollanen
Yök lällynlää, vaihdetaan profiilikuvaa kerran viikossa ja kehutaan kilpaa toisia.
No, kukin tyylillään. Itse painan tykkää painiketta jos on kiva kuva, mutta noi duckface ja muut poset saa olla
♡♡♡
- joku saattaa vastata ? ni siihenkin vastataan tyyliin ;) tms
"Tänää oon siivonnu, leiponu täytekakun, karjalanpiirakoita, pannukakun, pullaa, mansikkapiirakan, sit mä tein just uunilohta ja kaviaaria mun rakkaalle hanipuppelibanipöödelle..sit saunan lämmityksee, lenkille, soutelemaan, iltaa viettää mun hanipuppelibanipööden kanssa....♡♡"
- ja sen miljoona kuvaa kaikista jutuista
siis voi apua!! meiä irmapetterillä on TAAS flunssa..räkää valuu metritolkulla, yskii nii et se räkä vaa lentelee joka paikkaa ja nyt alkaa näköjää äitin pikkuinen nicoannikkiki yskimää..siis enkö mä saa ikinä levätä? huoh ku huomem pitäs mennä aamuu töihin ja sit ajaa puol suomee läpi ihan vaa huviksee ja noi äitin pikku kultamussunpussut on kipeinä..
- nii niillä lapsilla on myös isukki ja jos on hankittu penskoi ni kannattais vaa jaksaa ilman kitinöitä
mihin tää aika oikein kuluu ku meiän pertti-irmeli kävi jo iha itte potalla kakalla? siis sehän on jo nii iso ettei äitiä enää tarvita mihinkää..
- nii, jokaista meitähän kiinnostaakin lapsesi suolen toiminta
-Lomille lomps
ja
-Lomat lusittu
-TJ 20!!
-Minne meette?
-Fuengirolaan ihan viikon reissu, riittää meille varsin hyvin, ei viiti Thaikkuihin kun ei jaksa sitä lentomatkaa!
(jatkuu:)
-Nää lähtis nyt etelään, hajotkaa tänne pakkaseen.
-Aah mikä ihana aurinko ja lämpö, Suomessa kuulema räntää hahahaha.
-Nyt nokka kohti kotia, onkin jo ikävä koti Suomeen. Ikävä ruisleipää ja salmiakkia ja kunnon kahvia ja suklaata!!!<3<3<3
-SUOMESSA! Nyt aletaanki suunnittelemaan uutta reissua KOHTI LÄMPÖÖ!!!!
(ja sama paska alusta)
päivitys, josta käy ilmi jokin ikävä tapahtuma/suru/huoli, johon jengi kommentoi: "???", "Mitä on tapahtunu? ;oo", "Mitäää?!?!?!" ja päivityksen laittaja ei kerro mitään tai sanoo: "kerron tsätis" tai juuri tuo edellä mainittu "kerron myöhemmin... kai tää tästä"
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:52"]
Ehdottomasti mikä tahansa päivitys, joka on kirjoitettu englanniksi päin peetä. Miksi, miksi, oi miksi pitää yrittää vääntää enkuksi tekstiä, jos ei vaivaudu tsekkaamaan kielioppia ja oikeinkirjoitusta edes vähän sinne päin?
[/quote]
Kun itse englantilaisetkaan ei osaa omaa kielioppiaan niin miksi suomalaisten pitäis.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:05"]
"kiitos tehotytöt afterworkista! <3" ja sitten kuva kulahtaneista muijista drinkkilasit kädessä terassilla.
[/quote]
:D Ei vittu että nauroin tälle. :DD Näen sieluni silmin kuvan serkustani, joka käy tyttöjen kanssa after workeilla joka helkkarin päivä. :D Ohan se hienompaa ja vähemmän alkkiksempaa sanoa että ääfter wörkit kuin että "taas kaljalla".
Turvonneet tynnyritytöt taas tenuttamassa- olisi oikeampi statuksen muoto.
'Vähän mä nauroin ku meidän Pentti-Eemelin kanssa ajeltiin hoidosta kotiin, meinasin ihan ojaan ajaa. Pentti-Eemeli: "Äiti, kato, lintu. Onko sillä juhlatakki päällä? Onko se juhlalintu?" Vähän mä nauroin, kyllä se meidän Pentti-Eemeli on sitten niin skarppi pikkukundi, ihan selvästi äitiinsä tullut.'
Mua ärsyttää hirveästi statukset joissa (piilo)dissataan toisia. Yksi nainen tekee tätä aivan raivostuttavan paljon. Esim. arkihaasteessa meni jotenkin näin:
MEILLÄPÄS ei arkena hienostella pihveillä pikkurillit pystyssä. <3
ja status saattaa olla:
-Aaaaah ostettiinpas talo! <3
-Ai mistä? Millanen?? Onko isokin? Omakotitalossa asuminen on ihanaa!!
-No hyi vittu ei mitää omakotitaloa, kuka hullu jaksaa niitä okt hommia :DD Ihan kuule paritalo ostettiin, me ollaan sisäsiistejä eikä välitetä pihahommista. ;)
(mitä helvettiä tähän enää uskaltaa kommentoida...)
Sitten vuoden päästä:
-HAAAAHHAHAHA nyt on kauppakirjat tehty, nää muuttas OMAAN TALOON!!
-wau onneks olkoon, kyllästyttikö kommuuniasuminen. ;)
-No ei ole meidän juttu asua silleen että seinän takana väijyy joitain tyyppejä, ja meikäläisen täytyy saada hillua alasti OMALLA pihalla. <3
**
Ei siinä muuta,mutta luulevatko nämä tyypit että kukaan ei muista mitä joku on sanonut vuosi sitten? En muistele muiden statuksia, mutta jos joku dissaa jatkuvasti toisia niin jotenkin ne vaan painuu mieleen. :( Ikävää on etenkin sen, että tyypin kaverit suhtautuvat häneen positiivisesti ja sitten yksi vittuilee kaikille koko ajan.
joka ikisen lauseen perässä on ... tyyliin jos lajittelis kirpparikamoja... jois kupin kahvii parvekkeella... kuuntelis lintujen liverrystä... ihana kesä...