Keksi niin ärsyttävä facebookpäivitys kuin koskaannkeksit!
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:42"]
"Nyt kyllä tekis mieli avautua, mutta enpäs avaudu." Sittten tuohon joku kommentoi "Kääk! Mitä on tapahtunut?" Johon vastataan: "En voi kertoa täällä, tule chattiin."
Tälle on termikin:
vaguebooking =An intentionally vague Facebook status update, that prompts friends to ask what's going on, or is possibly a cry for help.
[/quote]
Tai pahemmassa tapauksessa "en ala täällä kertomaan..." = huomiohuoraus. Kälyni on juuri tuollainen huomiohuora, estin hänet facebookissa koska en enää jaksa. Ihme (koulu)kiusaaja.
Ah,taas kuume nousi...Ei oo kivaa!
No,nyt kun kuume laski niin sain nuhan:(
Nuhasta selvitty,räkää on vieläkin kaikissa paidan hihoissa. Nyt mulla puhkes yskä.
Voi voi...olen kiltti ja sairastan lomalla. Näinhän siinä kävi,et yskän lisäksi sain nyt ihan hillittömän migreenin. Onneks tänään vapaata!
Hyvästi jää,ystäväin sää. Paljon on vierelläs koettu elämää.
Olit luonani hetken pienen vaan. Sua jäin tänne kaipaamaan.
Nyt luona enkeleiden kai oot. Kaipaan sua mun kainaloon.
Kyyneleet nää. Sua ilman en voi elää.
R.I.P Tosse-koirani. Olit kaikkeni.
Ja 56 kommenttia "Jaxuja,rip,lepää rauhassa,voimia,voimia tiedän tunteen,itkettää,<3,koita jaksaa,soita jos tarviit tukea,osan ottoni,otan osaa,surussa myötäeläen"
Miksi ärsyttää? Koska jos vaikka laitan linkin syöpäpotilaskeräykseen se saa 3 tykkäystä. Lapsen syntymä 16. Mummon poismenosta saa 8 "otan osaa",mutta kun Tosse-koira heittää henkensä niin johan alkaa vipinä!
"Neiti X on nyt parisuhteessa herra Ö:n kanssa"
alle asiaankuuluvat onnittelut ja sydämet jne.
n.viikon päästä "Neiti X on nyt sinkku"
viikonlopun jälkeen "Neiti X on nyt parisuhteessa herra Y:n kanssa"
onnittelut, sydämet, ihanaa, <3 <3 <3
mutta kuten voi jo ehkä arvata, noin kuukauden päästä "Neiti X on nyt sinkku" mutta pian taas parisuhteessa herra Z:tan kanssa.sinkku. eiku parisuhteessa.it´s complicated.sinkku.parisuhteessa.jne.jne.
Näiden parisuhdepäivitysten välillä neiti X avautuu kuinka paska jätkä herra Ö, Y, Z, W, D jne.jne on ja miten usko rakkauteen on mennyt ja miehistä viis. Kommentit:voi sua rakas, ansaitset niin paljon parempaa, unoha se, muru <3 <3 <3 jne.
Ja auta armias jos menet edes hienovaraisesti ja ystävällisesti kommentoimaan jotain siihen suuntaan että kannattaakohan se tuollainen sarjaseurustelu..? Että jos vaikka nyt yksin kattelisit jonkin aikaa...niin saat pian lukea että "joillaki on sitte aina tapana tunkea nokkansa toisten asioihin, pitäisit huolen omistasi" ja "jokainen suhde on ainutlaatuinen blaa blaa blaaaaaaa"
Ja kyseessä ei ole teini vaan reilu kolmikymppinen Neiti X. Miksi ihmeessä pitää joka ikinen parisuhde kuuluttaa Facebookissa, kai sitä nyt voi seurustella muutenkin :O
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:32"]
Jos joku kyselee esim.
"Pääsiskö joku tänään muuttoavuksi iltapäivällä?"
niin aina, AINA jonkun on pakko kommentoida:
"Muuten tultais mutta kun ollaan täällä Fuerteventurassa niin vähän on nyt pitkä matka :D"
[/quote]
Vois kiusallaan vastata "me just muutettiin Fuerteventuraan. Siksi apua tarvitaankin."
Nauratti tuolta 79:n kommentista kamala "hottismamat lähtee radalle" :)
Maailmanparannuspostaukset, joissa lopussa: "Suurin osa ihmisistä ei jaa tätä, mutta ne jakavat, joilla on sydän."
joo voi jessus noita :O En koskaa jaa eli mulla ei varmaan ole sydäntä.
Mulla on yks tuttu joka on mielestään niin äärettömän kaunis, seksikäs ja muutenki ylivertanen että ihan kaikki naiset vaan kadehtii häntä. Lähes jokanen päivitys onki sitte tästä aiheesta. "Taas on joku kateellinen harakka puhunu musta paskaa" "Bitch you dont know my life so stop judging me" "Jos sun miehes kuolaa mun kuvii niin minkä mä sille voin?" "Taas on tullu inboxiin deittipyyntöi joltain luuserilta, LOL "
Huoh. Bitch please.
Tässä viikon 17. kuva viherpöperöpirtelöstäni, ja tässä toisessa kaikki raaka-aineet ennen mehustamista. Kuvat myös jokaisesta perheenjäsenestämme nauttimassa supermehusta, namnam! Mehän ei syödä jauhoja eikä gluteenia eikä punaista lihaa, mutta tässä taas kuva päivän detox-annoksestani eli lähiluomubroileria salaattipedillä! Silloin kun en mehusta, vedän joogaa ja siksi olenkin näin huippukunnossa ikäisekseni. Tässä muuten vielä tutkimustietoa mäkkärin ruoista, varmaan kiinnostaa teitä lihansyöjiä, kun ette varmaan tienneet, että ne safkat ei ole terveellisiä.
(Tällainen löytyy omista fb-kavereista...)
"Lukekaa tämä Ulla Appelsinin kirjoitus. Siinä vasta nainen, joka osaa ajatella!"
Ärsyttää se :) kun joka väliin pitää laittaa hymiö :) sinnekkin :) minne se ei kuulu :) semmosta tekstiä :) on vähän vaikeeta lukea :)
Naiset lässyttävät toisilleen ja kommentoivat profiilikuvaa
Oot muru maailman kaunein <3
Hölmö <3 Rakas ite oot <3
Ihanuus <3
Siellä toinen <3
Höh eiku sä oot ihanampi <3
Voi muru älä nyt oot vaan niin paras <3
<3 <3
Mua kans ärsyttää kun aikuiset naiset kommentoivat toistensa kuvia sanoin: "Kaunotar" "Mikä beibe" "Vitsi sä oot upee" !! Eikä kuva ole vältämättä mikään kovin kummonen. Mua ärsyttää myös tuollaiset kommentit omassa profiilissani. Tulee vaan sellainen tunne, että odotetaan että kehutaan sitten takas heidän kuviaan samaan tyyliin..
Ärsyttäviä facebookpäivityksiä sarjatulella, mikä siitä tekee sen ärsyttävän:
klo 8.02 "huomenta"
klo 8.05 "jaha se ois aamuvuoro tänään"
klo 8.10 "ei kai se muutaku työvaatteet päälle ja menoks"
klo 8.15 "bussi pysäkillä paikassa blabla" (ja yhdys_vitun_sanat)
klo 8.30 "olipahan taas matka..."
klo 9.30 "tämmöstä meillä tänään :) :) :) :) :)" liitteenä kuva töistä, kuvassa yleensä vain normaali työpiste.
every.fucking.day.
Kiitos hauskasta ketjusta!
Tässäpä tulikin aimo annos sisäpiiritietoa meille, jotka emme ole naamakirjassa. (Tai olemme sen jättäneet. Tai emme ole koskaan olleetkaan.)
Ketjun otsikoksi kelpaisi mainiosti myös "XXX syytä lähteä lärvikirjasta".
Ihan sama mikä ku siinä on mitä idiootimmat #### hädtägiiiiit!
Joka aamu päivitys "huomenta :)"
Sitten kun pääsee töistä "olipas työpäivä :)"
"ulkoilemassa :)" "koirien kanssa lenkillä :)"
Illalla "hyvää yötä :)"
Yms vastaavia pitkin päivää... Joka päivä. Ei niihin jaksa joka päivä kommentoida "kiitos samoin :)"
"Pää täynä räkää"
Joo sulla on ihan perus flunssa. Muillaki useimmilla kerran kaks vuodessa, mut se vaa on nii pakko saaha sanua muka hienosti ja hauskasti kaikki :)))
Sitte samalla naisella jola vitun viikko jotain pierupaskakakka juttuja, koska on nii ihq oööa erilainen ja nainen joka sanoo ääneen et naiset käy paskalla :) !
"Terkut Balilta" + kuva jostain palmusta koko matkan ajan joka päivä
"Jos keittais kahvii..."
"Yövuoro 3/5" "Yövuoro 3/5" jne.
"tänään on XXXX:n viikko. jos sinulla on XXXX ja rakastat sitä yli kaiken, kopioi tämä statukseesi"
"Hyvää huomenta kaikille tasapuolisesti"
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:27"]
Ihanaa koko päivä lasten kanssa edessä. Aurinko paistaa, juoksulenkillä käyty kukonlaulun aikaan, lohilaatikko muhii uunissa, sämpylätaikina on nousemassa, ollaan askarreltu joulu-/pääsiäis-/äitienpäivä-/jne.-kortit koko vuodeksi valmiiksi. Kohta lähdetään pihalle kitkemään kasvimaat porukalla, se on meidän lasten lempipuuhaa (varsinkin kun palkinnoksi tarjotaan äidin aamulla ennen lasten heräämistä itse tekemää jäätelöä). Ihana rakas kultamussukka soitti juuri töistä, huima palkankorotus! Lapset illalla anoppilaan ja aikuiset juhlistamaan tapahtunutta illallisen merkeissä <3
[/quote]
No mikä ihme tässä ärsyttää? :D Minun elämäni on juurikin tuollaista. Minkä ihmeen takia siitä tarvitsee olla katkera (?) Ihan samalla tavalla kuka tahansa voi viettää päivänsä. Mikä positiivisuudessa on niin kamalaa? Pitäisikö sinne facebookiin sitten tahallaan näytellä masentunutta, tai kertoa tylsästä päivästä tms?
Nimimerkki, onneksi en ole facebookissa...