Keksi niin ärsyttävä facebookpäivitys kuin koskaannkeksit!
Kommentit (161)
Tätä ei varmaan ymmärrä muut kuin Pohjois-Karjalaiset, mutta voi jumalauta KAIKKI Ilosaarirock-hehkutukset. En jaksa uskoa, että missään muulla seudulla hehkutetaan jotain helvetin ylihintaista paskafestaria JO EDELTÄVÄNÄ JOULUNA!! Mä en itse käy siellä, eikä haittaa jos muut käyvät. Mutta ihan oikeasti, tuntuu että joillain ihmisillä se on vuoden kohokohta ja sitä odotetaan joka vuosi kuin Jeesusta konsanaan. Joten ärsyttävin status:
(puoli vuotta ennen)
ROK ROK ILOSAARIROCK LIPUT OSTETTU!!!!
(kaksi kuukautta ennen)
KOHTA ROCK ROCK!!
(kuukausi ennen)
UUUH MAMA KOHTA ROCKATAAN!!!
(viikko ennen)
ENÄÄ VIIKKO, ROCK ROCK!
(h-hetkellä, lisänä kymmeniä epätarkkoja kuvia rokkikansan sandaaleista ja sadan metrin päästä puhkizoomattu kuva Alexi Laihon kitarankaulasta:)
NYT ON NIIIIIN ROCK ROCK!!!
(kaikki päivät rokin jälkeen:)
KIITOS IHANAT MAHTAVASTA ROCKISTA VÄHÄNKÖ MYÖ OLTIIN ROCK!! ENSI VUONNA TAAS ROCKROCK!!!
**
NIMIM. SAMAA PASKAA FACEBOOKISSA JO VUODESTA 2007
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:55"]
Yksi tuttu nainen lisäilee aika usein kuvia perheestään, potretteja tai lapsesta vaan. Eikä ole yksi tai kaksi kuvaa johon tuo nainen kommentoi kehuihin:
No onhan se hyvä että edes joku meidän perheessä on kaunis. :(
tai
Onneksi tästä pariskunnasta edes toinen osapuoli on hyvännäköinen, NIMITTÄIN PETE. :(
:D Vielä koomisemmaksi nuo humblet tekee se, että kukaan ei jatka sitä sillä tavoitellulla "äläs nyt, sinäkin OLET kaunis"-mantralla. :D
[/quote]
Alkaisin varmaan kehumaan Peteä jokaisessa kuvassa jonka tyyppi postaisi miehestään. :D
KAIKKI missä lukee : Awwwwwws <3
:D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 01:03"]Töihin.Töissä.Työpäivä huomena.Kiinnostaa ihan himmeesti kun meistä suurin osa siellä töissä käy viisi kertaa viikossa.
[/quote] tämä!
Rankka yö takana :/ Vaavilla ollut vähän vatsavaivoja ja yö meni valvoessa. Mutta onneksi tänään vatsa on toiminut, tähän mennessä jo 2 kertaa! :)))
(kaikki fb-päivitykset siis tämän tyyppisiä)
Mä en taida enää kehdata päivittää mitään faceen. Mulla on siellä noin 20 kaveria ja silloin tällöin laitan kuvan vaikka auringonlaskusta järvenrannalla (uintireissu), koirasta, lomamatkalta etelästä jne. En sen kummempia mutta kaipa noikin ärsyttää. Teennäistä wannabe -elämää kaiketi ;-)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:44"]Mä en taida enää kehdata päivittää mitään faceen. Mulla on siellä noin 20 kaveria ja silloin tällöin laitan kuvan vaikka auringonlaskusta järvenrannalla (uintireissu), koirasta, lomamatkalta etelästä jne. En sen kummempia mutta kaipa noikin ärsyttää. Teennäistä wannabe -elämää kaiketi ;-)
[/quote]
Mussunmussun, nyyh nyyh! Mitä se kuuluu tähän ketjuun, jos sinä laitat joskus kuvan auringonlaskusta? Etkö näe mitään eroa sen ja näiden tässä ketjussa keksittyjen välillä?
"Aivan mahtava kahvakuula tunti tänään, kyllä hiki virtasi ja huomenna tuntuu jaloissa, ai että! Huomenna sitten uusiksi, ihanien ystävien kanssa!" Ja näitä päivityksiä tulee monta kertaa viikossa
Alko vituttamaan vaikka tiedän että nää ei oo oikeita.
Ärsyttää ihmiset jotka laittavat monta kuvaa lapsistaan päivittäin. Nyt se syö. Ei taaskaan malta mennä nukkumaan, pyöräretkellä, keinumassa, nukkumassa ja nyt se vaihtoi asentoa.... Aaargh tulen näistä hulluksi. Ja sitten on niitä jotka koko ajan päivittää lasten kommentteja.....
"Tänään juhlitaan/pidetään hauskaa kera ihanaisten".
Terve.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:49"]
"Tänään juhlitaan/pidetään hauskaa kera ihanaisten".
Terve.
[/quote]
-IHANOISISSA TÖILÖISISSÄ IHANAISTEN IMMEISTEN KANSSA! PARHHAUTTA!! <3<3<
-awwww ihanaa toi sun murre <3
-HEH HEH NII, MINKÄS SITÄ IMMEINE IHELLEE VOEPI <3
(...mä vedin ranteet auki taaaaas.....)
Huomenta. Kuppi kahvia ja menoksi!
Vierailija kirjoitti:
Alko vituttamaan vaikka tiedän että nää ei oo oikeita.
Mä olen tässä mukana.
Vierailija kirjoitti:
"Kun odottaa minihameessa valojen vaihtuvan , autot pysähtyy ja päästää vaikka olisi punainen." Oikeesti yksi tuttavan laittoi tämän viime kesänä statukseksi. 34 vuotias 3 lapsen yh äiti.
Voi kiesus.
Vierailija kirjoitti:
"Neiti X on nyt parisuhteessa herra Ö:n kanssa"
alle asiaankuuluvat onnittelut ja sydämet jne.
n.viikon päästä "Neiti X on nyt sinkku"
viikonlopun jälkeen "Neiti X on nyt parisuhteessa herra Y:n kanssa"
onnittelut, sydämet, ihanaa, <3 <3 <3
mutta kuten voi jo ehkä arvata, noin kuukauden päästä "Neiti X on nyt sinkku" mutta pian taas parisuhteessa herra Z:tan kanssa.sinkku. eiku parisuhteessa.it´s complicated.sinkku.parisuhteessa.jne.jne.
Näiden parisuhdepäivitysten välillä neiti X avautuu kuinka paska jätkä herra Ö, Y, Z, W, D jne.jne on ja miten usko rakkauteen on mennyt ja miehistä viis. Kommentit:voi sua rakas, ansaitset niin paljon parempaa, unoha se, muru <3 <3 <3 jne.
Ja auta armias jos menet edes hienovaraisesti ja ystävällisesti kommentoimaan jotain siihen suuntaan että kannattaakohan se tuollainen sarjaseurustelu..? Että jos vaikka nyt yksin kattelisit jonkin aikaa...niin saat pian lukea että "joillaki on sitte aina tapana tunkea nokkansa toisten asioihin, pitäisit huolen omistasi" ja "jokainen suhde on ainutlaatuinen blaa blaa blaaaaaaa"
Ja kyseessä ei ole teini vaan reilu kolmikymppinen Neiti X. Miksi ihmeessä pitää joka ikinen parisuhde kuuluttaa Facebookissa, kai sitä nyt voi seurustella muutenkin :O
Satu R ???!!!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan usein englanniksi päivityksiä, jos haluan, että ulkomaalaiset ystävänikin ymmärtävät mistä on kyse. En osaa kirjoittaa virheettömästi, mutta huono englantikin on parempi kuin suomi ja osoittaa, että haluan joskus huomioida myös muita kuin suomalaisia kavereitani. Olen matkustellut paljon ulkomailla eikä tönkkö englannin kieli haittaa kanssakäymistä ollenkaan. Relax!
Siellä on kyllä se 'translate' jota klikkaamalla päivitys kääntyy vaikka nyt englanniksi heille. ;)
Todennäköisesti Facebookissa automaattikäännös on yhtä ymmärrettävää kuin huono englanti.
Up