Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi niin ärsyttävä facebookpäivitys kuin koskaannkeksit!

Vierailija
31.05.2014 |

Otsikko selittää kaiken tarpeellisen.

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle....Tiedät kyllä.....

ja perään joku Tyttöjen juttuja tai LiibaLaaba-sivuston latteus tyyliin

"Satutit niin lujaa, voinko enää koskaan luottaa, kun yksi ovi avautuu niin muut läimäistään kiinni, ota rakkauteni kun sitä sinulle pyyteettömästi tyrkytän, ethän minua riko kun olen niin hauras ja eteerinen, nostathan minut kun jalkani eivät enää kanna, carpe diem, live laugh love."

Tämä vähintään 4 kertaa viikossa ja yleensä sen ohessa myös uusi profiilikuva joissa kaikissa on sama äiti teresa-ilme mutta kuitenkin samalla ihan vahingossa tissit näkyy melkein kokonaan.

Vierailija
62/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää sellainen FB-kaveri, joka halveksuu muiden päivityksiä omissa päivityksissään. Hän on varmaan joku teistä. Ihmettelen kuinka kyllästynyt ihminen voi olla elämäänsä, kun näkee kaikessa jotain pahaa, eikä osaa arvostaa oman elämänsä ihania juttuja, kuten esim. upeita lapsiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin on tällainen FB-tuttu. Melkein joka viikko, kuukaudesta toiseen, dramaattisia vihjauksia siitä ja siitä oireesta ja kuvapäivityksiä kun kädestä otetaan verikoetta ja kun kädessä on sen jälkeen laastari, eikä vastata kun joku kysyy mistä on kyse ja mikä vaivaa. Miksi yleensäkin täytyy lähettää noita päivityksiä, jos kerran haluaa pitää asian salassa. Ei voi ymmärtää...

Vierailija
64/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kauniit eilisestä!!!! Moikka hoikat!!!

Ja kyseessä lauma pääosin läskejä susirumia ystävyksiä, päivittäjä on kyllä okkaunis  ja hoikka.

Vierailija
65/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana illallinen, kera kultsun ja punaviinin. Parhautta.

Ja luonnollisesti kuva siitä lautasesta.

Vierailija
66/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä joka laittaa kuvia muista ihmisistä, esim työnkauttaan tutustunut ja tuntenut viikon ja sitten kuvatekstinä AINA jotakin

"my darlings<3 " plus joka päivä tiloja joissa:

"ihana päivä tänään rakkaiden kanssa. Kiitos sinulleja sinulle ja sinulle ja sinulle ja sinulle....... En unohda tätä koskaan <3<3 kuukauden päästä uudestaan <3"

Ja ovat esim. Vain syömässä.

Ja sitten en tajua että miten viikon tuntemisen jälkeen ovat heti niin rakkaita ja esim. häntä ei kiinnosta minun kuulumiset yhtään. Hänelle on vain tärkeää että muut ihastelevat hänen kuviaan ja tykkäävät tiloista.

Enpä tykkäile. Ei kiinnosta koska ei häntäkään kiinnosta muiden jutut. Esim. siskoni saattaa kommentoida ja tykkäillä tämän tyypin jutuista, mutta yleensä ei edes vastaa kommentteihin ja eikä "tykkäile koskaan takaisin" tai kysele kuulumisia.

Vierailija
67/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kyllä tekis mieli avautua, mutta enpäs avaudu." Sittten tuohon joku kommentoi "Kääk! Mitä on tapahtunut?" Johon vastataan: "En voi kertoa täällä, tule chattiin."

Tälle on termikin:

vaguebooking =An intentionally vague Facebook status update, that prompts friends to ask what's going on, or is possibly a cry for help.

Vierailija
68/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa "LiibaLaaba" -sivun juttuja tai "Elämään eksyneet"-sivun horinoita jaettuna eteenpäin. Ne aivopierut pitäis kieltää lailla! :D

Vierailija
69/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Voi mu vittu taas noiden mutakuonojen kans! Tarvi saatana tulla samaan kauppaan missä mä oon, potkin kohta maiharilla! (Itse olen työtön ylipainoinen sossupummi jonka rasite yhteiskunnalle on isompi kuin lauman kongolaisia turvapaikanhakijoita)

I love Summer/winter/christmas/shit!! :> (tähän tissiherutuskuva)

Nämä kaikki tyypit edustettuina omissa fb-kamuissani.

Vierailija
70/161 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko <3

Tämä vähintään kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
71/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just selasin Facen etusivua ja kaikkien näiden Paulo Coelho-sitaattien/täydellinen lauantaini/girls night out/hottismamat lähtee radalle/elämäni on perseestä/kultsimurun kanssa koti-iltaa vietellään ja raakakakkua napostellaan/vihjaantässäettäjotaindramaattistaontapahtunutmuttaenkerromitä-päivitysten keskellä entisen koulukaverini rehellinen statuspäivitys:

pillua haluttas

Repesin ja tykkäsin niin perkeleesti. Toivottavasti ei ota vihjeenä tykkäämistä :D

Vierailija
72/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun odottaa minihameessa valojen vaihtuvan , autot pysähtyy ja päästää vaikka olisi punainen." Oikeesti yksi tuttavan laittoi tämän viime kesänä statukseksi. 34 vuotias 3 lapsen yh äiti. 

Vierailija
73/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, onkohan meillä yhteinen tuttu :D

Vierailija
74/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:05"]

Hahahaha, onkohan meillä yhteinen tuttu :D

[/quote]

Nimi alkaa H:lla?

Vierailija
75/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sitä taas ollaan mökeilemässä ihanissa rantamaisemissa, juppandeerusta muikeiden naapureiden seurassa ja mustikankeruuta et saadaan omii marjoi talveks. Sitten vielä käperrytään illal kullan kanssa peittoliinin alle pusuttelemaan ja kattelemaan viimesimpiä Columbon jaksoi. Että on ihana päivä ollu! :)))

Lyhennettynä: Mukahauskat sanamuodot yhdistettynä tyhjään lätinään, joka ei kiinnosta ketään.

Vierailija
76/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin kommentti-osastoa:Jos joku kyselee esim.

"Pääsiskö joku tänään muuttoavuksi iltapäivällä?" tai vaikka

"Oisko kellään ylimäärästä turvakaukaloa, voisin ostaa?"

niin aina, AINA jonkun on pakko kommentoida:

"Muuten tultais mutta kun ollaan täällä Fuerteventurassa niin vähän on nyt pitkä matka :D" tai

"Voi ei kun et aikasemmin kysynyt, just 4 kk sitte myytiin turvakaukalo kun meidän Henrietta-Janica on kasvanut siitä yli <3 "

En ole vielä ymmärtänyt miten nuo vastaukset auttaa tuota kyselijää, ehkä joskus ymmärrän.

Vierailija
77/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään vedin salilla kahen tunnin rääkkitreenin ja sit tunnin pilateksen. Kyllä varmaan huomenna on paikat hellinä! Oon niin ylpee ittestäni kun sain vaihdettua 10kg kahvakuulaan! Nyt rahkaa ja mehukeittoa ja sitten aamulla taas lenkille! "

Vierailija
78/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja taas päivystyksessä pikkupotilaan kanssa..."

Todellisuudessa lapsella vain normaali nuhakuume ja vanhemmat aivan hysteerisiä lapsen voinnista, ja heidät käännytetään samantien kotiin.

Vierailija
79/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lainais rahaa? Maksan huomenna takas

^ Tämä on vaan niin noloa...

Vierailija
80/161 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä täältä ausseista, on nii ihanaa ku täällä paistaa aurinko , hajotkaa sinne Suomen kesään missä on 100 astetta pakkasta !! Käytii rantazumbassa ja ei vitja mite kuumii kollei koko biitsi täynnä soitin iskälle ja se lupas ostaa mulle talon täältä. Tapahtu kans jotai nii jännää mitä en kerro kenellekään koska haluan vain huomiota. HAHAH mulla on vähän levoton päivitys, ei ketään varmaa nää jutut kiinnosta MUTTA KERRON SILTI KOSKA VOIN ♥♥♥. Mun murut on kans messis on nii iih ööh lovelöve ihanaaaa xd hästäg rakkauspakkaus siirappilöllön möllön <3 <3 <3 <3 P.S Näin hullun kuuman muijan ja tajusin et se oliki PEILI HAHAHAH :d ;););)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi