Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi niin ärsyttävä facebookpäivitys kuin koskaannkeksit!

Vierailija
31.05.2014 |

Otsikko selittää kaiken tarpeellisen.

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kieltä voi muuten kirjoittaa oikein todella monella tavalla. Esim. Australian englanti on hieman erilaista kuin Iso-Britannian enkku. ;)

Vierailija
122/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:24"]'Vähän mä nauroin ku meidän Pentti-Eemelin kanssa ajeltiin hoidosta kotiin, meinasin ihan ojaan ajaa. Pentti-Eemeli: "Äiti, kato, lintu. Onko sillä juhlatakki päällä? Onko se juhlalintu?" Vähän mä nauroin, kyllä se meidän Pentti-Eemeli on sitten niin skarppi pikkukundi, ihan selvästi äitiinsä tullut.'

[/quote]

Minä tykkään tällaisista päivityksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:24"]'Vähän mä nauroin ku meidän Pentti-Eemelin kanssa ajeltiin hoidosta kotiin, meinasin ihan ojaan ajaa. Pentti-Eemeli: "Äiti, kato, lintu. Onko sillä juhlatakki päällä? Onko se juhlalintu?" Vähän mä nauroin, kyllä se meidän Pentti-Eemeli on sitten niin skarppi pikkukundi, ihan selvästi äitiinsä tullut.'

[/quote]

Minä tykkään tällaisista päivityksistä.

Vierailija
124/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihasin muutamia vuosia sitten inttipäivityksiä. Onhan se intti elämää mullistava asia, mutta melko rasittavaa kun varmaan 100 facebook-kaveria on siellä yhtäaikaa...

Päivitys:

-jaahas ja taas tuplaginekses

Komentit:

-hajoo aamuihin

-paljo tj?

-aamukasa!

-paljo aamui?

-aaaamujaaaa!

-hajoooo!

...

Vierailija
125/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensilumien aikaa facebookin täyttävät lunta-päivitykset..

Vierailija
126/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu pariskunta julkaisee itsestään duckface-kuvia muka hauskoina, siis siten että molemmat ottavat sen ilmeen ja taggaavat toisiaan. Ja kun niitä kuvia on useita, niin jotenkin pointti hukkuu. Harva vitsi toistolla paranee. Olevinaan he varmaan tekevät pilkkaa ihmisistä jotka laittavat tuon ilmeen päälle kuvissa, tai näin olen päätellyt kun kuvatekstissä ivaillaan sitä,mutta juttu ei oikein toimi jos parista itsestään ei ole mitään muita kuvia kuin naamat tötteröllä. Lisään vielä että pariskunta on kolmekymppinen ja heillä on lapsia, eli ei mitään ihan teinejä.

Vierailija
127/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:04"]

[/quote]

Ja kesällä: KESÄ <3

Vierailija
128/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:33"]Englannin kieltä voi muuten kirjoittaa oikein todella monella tavalla. Esim. Australian englanti on hieman erilaista kuin Iso-Britannian enkku. ;)

[/quote]

AYEEEEEEEAH!!!

Vierailija
129/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:24"]

'Vähän mä nauroin ku meidän Pentti-Eemelin kanssa ajeltiin hoidosta kotiin, meinasin ihan ojaan ajaa. Pentti-Eemeli: "Äiti, kato, lintu. Onko sillä juhlatakki päällä? Onko se juhlalintu?" Vähän mä nauroin, kyllä se meidän Pentti-Eemeli on sitten niin skarppi pikkukundi, ihan selvästi äitiinsä tullut.'

[/quote]

Jos nappasin pointista kiinni, niin jaan ärsytyksesi siltä osin että ärsyttää juurikin nämä egoistit jotka kehuvat lastaan mutta kuitenkin itseään. "Meidän mussukka niin nokkelana sai stipendin, ihan selkeesti äidiltä peritty älykkyys ;) ". Se suloisuus poistuu kun tietää että hän tarkoittaa sitä, mutta verhoaa sen kehuun lapsestaan ja sitten kuitenkin tekee pilkkaa itsestään, mutta kuitenkin kehuu. :D Fucked uppia koko touhu, miksi ei voi vaan sanoa itseään korostamatta, että OLEN YLPEÄ LAPSESTANI! <3

Vierailija
130/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:04"]

[/quote]

Ja kesällä: KESÄ <3

[/quote]

Tähän sarjaan kuuluu myös kaikki sääilmiö-päivityksen: helle, kova pakkanen, loska, helteiden jälkeen kylmemmät päivät, ukkonen, räntä...

Vierailija
131/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu nainen lisäilee aika usein kuvia perheestään, potretteja tai lapsesta vaan. Eikä ole yksi tai kaksi kuvaa johon tuo nainen kommentoi kehuihin:

No onhan se hyvä että edes joku meidän perheessä on kaunis. :(

tai

Onneksi tästä pariskunnasta edes toinen osapuoli on hyvännäköinen, NIMITTÄIN PETE. :(

:D Vielä koomisemmaksi nuo humblet tekee se, että kukaan ei jatka sitä sillä tavoitellulla "äläs nyt, sinäkin OLET kaunis"-mantralla. :D

Vierailija
132/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:17"]

Voi että, ihanaa päästä matkalle... :) (kerjää kohteen kysymistä)

(mikä nautinto, kun kukaan ei kysykään.)

Voi kiitos Etunimi Sukunimi ihanasta illasta! (Miksei voi kiittää privana?)

Koska hyvä brassailu ähäkutittelu menisi hukkaan. Täytyyhän alamaisten nähdä että eliitti on kokoontunut jossain rahvaan ulottumattomissa.

Meidän pikku Eevertti sanoi tänään: kakkapieru kakkapieru. Voi äidin pikku kultaa <3. (Lasten sanomiset kiinnostaa tasan vanhempia itseään, ei ketään muuta).

Näihin voi kommentoida: Ihanaa että lapsesi oppi ennakko-odotuksista huolimatta puhumaan. <3

Onnea meidän Aada tänään 2 v ! (Aada on varmaan Facebookissa)

Aada saa myös kahden palstan levyisen onnitteluilmoituksen Helsingin Sanomiin. Sillä tavoitetaan myös ne sukulaiset jotka eivät ole Facebookissa. Win&win situation.

[/quote]

;)

Vierailija
133/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 23:06"]

Tätä ei varmaan ymmärrä muut kuin Pohjois-Karjalaiset, mutta voi jumalauta KAIKKI Ilosaarirock-hehkutukset. En jaksa uskoa, että missään muulla seudulla hehkutetaan jotain helvetin ylihintaista paskafestaria JO EDELTÄVÄNÄ JOULUNA!! Mä en itse käy siellä, eikä haittaa jos muut käyvät. Mutta ihan oikeasti, tuntuu että joillain ihmisillä se on vuoden kohokohta ja sitä odotetaan joka vuosi kuin Jeesusta konsanaan. 

[/quote]

sama pk-seudulla Flow-festareiden aikaan. 

Ja isojen lätkäpelien yhteydessä newsfeed hukkuu statuksiin: "Teeemuuuu!!! 1-3!!!" ja "MAAALIIIIiIiIii!!"

Vierailija
134/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihania elämänmuutoksia tulossa <3 ;)"

"Ja taas :("

"Ihana mursukka teki ruokaa <3"

Vierailija
135/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ.

(Omaperäistä ja aina yhtä hulvatonta)

Vierailija
136/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhautta on ne hirveät etukäteen hohkaajat, jotka innostaa kaikkia jollain TULEVAISUUDESSA KOITTAVALLA JÄNNÄLLÄ, ja kauhea tsemppisparraus päällä. Sitten homma kusahtaa täysin, ja seinä vaikenee. Kaikki tietävät että no nyt on munannut taas jotain, mutta siitä ei kerrota. Suuri aiottu megatapahtuma on vaiettu, ja hiljaiseloa jatkuu kunnes tulee taas uusi tj. Yksi tuttava on hehkuttanut koko Facebookissa olo ajan kaikkea jännää tulevaa, mutta ihmeellisen vähän konkreettisesti on tapahtunut. Ehkä se vaan elää jännityksestä, eikä ole aikomustakaan toteuttaa niitä visioita. :D

Vierailija
137/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT MENI KUPPI NURIN!!!!11!

tai

SIIS VOI VEE!!!!!11!!!!

tai

NYT se sitten tapahtu!!!11!!!

tai klassinen:

:(  

Vierailija
138/161 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne helkkarin kesävarpaat! -kuvatilapäivitykset.

Yksi jos toinenkin laittaa kuvan känsäisistä koivistaan jossain rannalla. 

Vierailija
139/161 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hehkutukset, kuinka. Lapset leipoo ja kaikki on upeaa. Ja kun tietää silti sen oikean elämän kulissien takana

Vierailija
140/161 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej älskningar, saknar er alla så mycket! Är på vägen till Prinsessa-möten, hih!

Tui tui rakkaat, on niin ikävä teitä kaikkia! Matkalla tapaanaan prinsessaa, hihi!

Hello darlings, miss you all so much! On my way to meeting the Princess, heehee!

- Aivan sairaan ärsyttävää! Kyseessä pikkupaikkakunnalta ensin Helsinkiin ja sitten Ruotsiin "päässyt" nainen, joka suomenruotsalaisen miehensä myötä muuttui itsekin äärimmäisen kosmopoliitiksi.

Päivitykset sitten kolmella kielellä, että ihan kaikki tollot ihan varmasti tajuais....voi luoja sentään. Eikä se kielitaito daamilla nyt ihan huippua kuiteskaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan