Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä hiukset voivat alkaa harmaantua?

Vierailija
31.05.2014 |

Kaverini väittää, että on jo aivan harmaahiuksinen ellei värjäisi tummia hiuksiaan parin viikon välein. Tuntuu vaikealta uskoa, koska hän on hädin tuskin 30. Toisaalta en ymmärrä, miksi kukaan valehtelisi tuollaista. Voivatko hiukset alkaa harmaantua jo sen ikäisenä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että 50v voi alkaa jo hiukset harmaantua, mutta ei ennen sitä.

Vierailija
22/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi siinä 38-40v. Mummoni oli ihan harmaa 44-45v ja luulen, että muutamassa vuodessa minustakin tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 37v ja useamman vuoden jo eteen tullut harmaita. Tän vuoksi pakko värjätä hiuksia

Vierailija
24/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti alle 30-vuotiaana, tummatukkaisilla varsinkin näkyvät selvemmin. Itselläni alkoi tulla 35-vuotiaana, mutta tummalla siskollani jo 25-vuotiaana.

Vierailija
25/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni yksittäisiä harmaita hiuksia alkoi ilmaantua vähän alle kolmekymppisenä. Nyt nelikymppisenä niitä on jo näkyvästi. Viisikymppisenä olen todennäköisesti kokonaan harmaahapsi - kuten olivat vanhempanikin...

Vierailija
26/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle alkoi tulla harmaita jo alle kolmekymppisenä. Anoppi oli ihan harmaa jo 45-vuotiaana kun häneen tutustuin. Samaa tietä kai mieskin menossa. Onneksi se on nykyään seksikästä, kiitos George Clooneyn!

Vierailija
27/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihneen harmaat? Mulle mitään harmaita hiuksia ikinä ole tullu... Mut vitivalkoisia yksittäisiä alkoi tulla n. 26-vuotiaana. Eivät ole kymmenessä vuodessa lisääntyneet merkittävästi, mutta pakko niitä on värjätä kun tummissa hiuksissa näkyvät niin hyvin. Ekat vuodet nyppisin ne aina pois, mut sit kyllästyin ja aloin värjäämään.

Ei se mikään maailmanloppu ole, mutta kivahan se olis kun ei tarvitsisi värjätä kun kiusten oma väri on muuten ok.

Vierailija
28/37 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 ja ensimmäiset näkyvillä.

Vierailija
29/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te selitätte.. Oon nyt 12-vuotias ja mulla on jo kaks harmaata hiusta

Vierailija
30/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ihan tarkasti, mutta siinä noin 35-vuotiaana, ehkä vähän aiemmin, aloin huomata itselläni harmaita hiuksia. Kyllä niitä voi tulla jo nuorempanakin.

Vierailija
31/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite löytäny jo useemman ja ikää 17v(!!). En tiiä mistä johtuu 

Vierailija
32/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hiusten harmaantumista voisi nopeuttaa. Tykkään sellaisista hopeanharmaista hiuksista, mutta omat ei harmaannu kunnolla sitten millään. Pitää auttaa sellaisilla hopearaidoilla.

Vierailija
33/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa 32-vuotiaana ohimolta putosi koneella ajeltu tukko selvästi valkeita hiuksia. Samana vuonna asiasta alettin huomauttamaan. Samana vuonna minulta kysyttiin viimeisen kerran Alkossa papereita. Tai itse asiassa missään papereita.

En värjää hiuksiani.

Vierailija
34/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sellaisen italialaisen jalkapalloilijan kuin Fabrizio Ravanelli? Tuollahan hiukset olivat ihan totaalisen harmaat jo reilusti alle kolmekymppisenä.

Vierailija
35/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi ystävä, joka oli lähes täysin harmaa 35-vuotiaana. Hänen äitinsä harmaantui vielä nuorempana.

Vierailija
36/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo nyt vielä mitään. Meidän adoptoidulla pojalla on harmaita ollut 8-vuotiaasta. On värjätty n. 11-vuotiaasta lähtien kampaajalla erikoisvärillä, joka sopii lapsillekin (Elumen). Haettiin Kelasta erityishoitorahaa (muistaakseni 70 €/kk) kulujen vuoksi. Ei saatu. Varmaan jos ei oltaisi värjätt, lastensuojelu olisi pitänyt hoidon laiminlyöntinä... Epäreilulta tuntui Kelan päätös. Lääkärin lausunto oli, syynä ilmeisesti varhaislapsuuden aliravitsemus.

Vierailija
37/37 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännällä 19v eka harmaa. Mulla vasta 45v ikäsenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan