Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 15km työmatka pyöräillen täyttä utopiaa?

Vierailija
31.05.2014 |

Kannattaako oikeasti unohtaa koko juttu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä on mahdollisuus peseytyä ja vaihtaa vaatteet ei tuo matka ole mahdoton. Kuntokin nousee samalla.

Vierailija
2/7 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että pelkkä meno olisi tuon verran? Itse olen aloittanut muutama viikko sitten työmatkapyöräilyn, matka per suunta 8km eli yht 16km päivässä ja nyt sujuu leikiten joten ei tuo  ole mitään utopiaa. Itsekin voisin jo pyöräillä pidempää matkaa...ja aloitin todella huonokuntoisena.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan utopiaa. Kannattaa tosin aloittaa rauhallisesti. Itsellä työmatka on 10 kilometriä suuntaansa.

Vierailija
4/7 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan 12 kilsaa päivässä suuntaansa eikä se tunnu pahalta, 40 min omaa aikaa musiikkia kuunnellen! Yli sata tulee viikossa mutta eipähän tarvii muita lenkkei tehdä, salilla käyn 3 kertaa viikossa:) kokeile ihmees miltä tuntuu ajaa, ajat vaikka ihan ajan kans eka:)

Vierailija
5/7 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella kovalla pakkasella tai lumisateessa voi olla rankkaa, mutta kesällä helppo homma.

Vierailija
6/7 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuommoinen onnistuu, ainakin muutamia kertoja viikossa kesäaikaan. Toki jonkinlainen peruskunto olis hyvä olla jo pohjalla, tai jos ei ole yhtään liikkunu, kannattaa tehdä alkuun vähän lyhyempiä pyörälenkkejä vapaa-ajalla ja jatkaa niitä vähitellen. Ihminen jaksaa kyllä pyöräillä pitempiä matkoja kuin uskoisikaan, tämän opin itse viime kesänä kun aloitin nollasta ja tein lopulta 20-30 km lenkkejä...

Vierailija
7/7 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä kestää noin vuoden pari. Sitten se kaipaa huoltoa. 30km päivässä kuluttaa pyörää melkoisesti. Kerrotaan se viidellä niin saadaan työviikko.

Minulle pyöräily sopi hyvin, säästyi rahaa ja pyöräillessä on mukava kuunnella musiikkia, jos polkee maltillisesti ei tule hiki ja ei tarvitse käydä suihkussakaan. 15km menee noin 30min täysiä polkien. Hitaasti nautiskellen sen 45min.

Valitettavasti pyörä on nykyään siinä kunnossa ettei sillä kykene ajamaan, kuin korkeintaan 2km. Eikä varaa ole hankkia uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän