Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saatana, mä pyörin vieläkin tällä palstalla!

Vierailija
12.06.2014 |

Siis kaksikymppisenä lapsettomana aloitin ja nyt on jo kolme lasta ja vakkarityö ja vieläkin mä pyörin tällä typerällä palstalla, why oh why?! Enkö mä koskaan aikuistu, en vissiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta löytäny tän palstan äskettäin kun odotin kolmatta lasta :D Jään välillä jumittamaan tänne jos on hetki aikaa, ihan mielenkiintosia avauksia. Nimestä huolimatta ei ole vauva-palsta vaikka just siitä syystä tän löysin... tod näk en saanut vastauksia silloin mietityttäneeseen asiaan... ainakaan kovin hyviä. Roikun viihteen vuoksi.

Vierailija
2/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen pyörinyt täällä kans jo 14 v, vaikka olen jo vanha ihminen eikä vauvoista ole ollut tietoakaan pitkään aikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin myös kakskymppisenä lapsettomana ja parit palstauudistukset ehtinyt nähdä. Nyt on jo lapsi ja mies. Nykyään riehun täällä viikonloppuisin ja silloin kun pitäs tehdä jotain "töitä" tai "opiskella". Nytkin mä "luen" tenttiin... Monta tuntia jo tätä vilkuillut. Huoh.

Vierailija
4/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tän joku vuosi sitten. Nyt oon ollu aika paljon täällä. Monta tuntia päivässä. .

Vierailija
5/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon löytänyt puol vuotta sitten tänne, kun RASKAUDUIN ja mietin aina, että mitä helvettiä mä teen tällä palstalla....

Vierailija
6/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munhan ei kuuluisi täällä olla lainkaan, koska olen keski-ikäinen vela. Onneksi en ole täällä kuitenkaan pyörinyt viime syksystä kauempaa.

Vierailija
7/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin lukea tätä joku kuukausi sitten, mutta nyt jo tuntuu, että pitäis lopettaa. Tulee niin paha mieli joittenkin kirjoittajien mielipiteistä, on ne sitten provoja tai ei. Ja toistuvat avaukset perheensä hyljänneistä miehistä, ihmisten surulliset tarinat (etenkin jos ne koskevat lapsia) ja typerä suvaitsemattomuus muiden ihan normaaleja valintoja kohtaan masentavat.

Ja miksi? Siitä ei ole tuon taivaallista tai hyötyä kenellekään, vähiten itselleni, että näitä luen. Huoh, ihmisen tyhmyyttä.

Vierailija
8/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. 22v lapseton olin, kun tämän löysin,  nyt 34v kolmen lapsen äiti. Puolustuksena sanottakoon, että oli monta vuotta välissä, kun en edes muistanut koko palstaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme