mistä voisi löytää aidosti individualistisen naisen, tuntuu kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia!
sama tyyli, sama puhetapa, samat harrastukset; viini, matkustelu, kuntosali, samanlainen sisustus; live laugh tekstit, laaja kaveripiiri, someriippuvuus, täyteaineet.. missä aidot individualistit?
Kommentit (52)
Eli pahaa on matkustelu, eli maailmansa avartaminen, kuntosali eli terveydestään huolehtiminen, laaja ystäväpiiri eli mitä, ei jää aikaa hyysätä ja passata miestä, sekä viinin juonti eli pitää olla siis joka abso tai kirkkaita ryystävä? Oukkei.
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa löytää.
Meinasin sanoa saman. Aloittajan pitäis ensin näyttää oma mielenkiintosuutensa, niin ne mielenkiintoiset naiset saattaisivat hakeutua hänen luoksensa.
Mitä erityistä ja epätavallista tuot itse pöytään? Harvaa ns. erilaista naista kiinnostaa valtavirta-Veikko. Keksi itsellesi jotain erikoisempia harrastuksia niin saatat löytää vähemmän tavanomaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Täyteaineet? :D
En tunne ketään, oikeasti ainuttakaan naista jolla on täyteaineita. Taitaa ap katsella naisia vaan intterwebissä... 🤣
Eli ollakseen individualisti ihmisellä ei saa olla kavereita eikä hän myöskään saa matkustaa eikä juoda viiniä?
Kuule ap, me individualistiset naiset emme edes kuse sinun suuntaasi. Keskity vaan niihin täytettyihin.
Minut löytää joko kirjastosta, kotoa lukemasta kasvitiedettä tai suolta. Saatan kirjaimellisesti piehtaroida suossa. Harrastan kasvitiedettä, suot ovat ekkoni ja rakastan niitä. Tykkään myös piehtaroida alasti sateessa nurmikolla.
Kotini on sisustettu suvun talonpoikaisantiikilla ja kirjoilla.
En ole meikannut sitten vuoden 2010, saunon joka päivä enkä pese hiuksia saunan jälkeen kuin pari kertaa viikossa.
Onko riittävän individualistista sinulle?
Mun mielestä aloistuksessa kuvatut naiset ovat harvinaisuus, ei niihin törmää kuin somessa, eikä oikein sielläkään, kun tuollainen ei kiinnosta. Toki tää on mun näkemys, koska tapaan naiset mieluiten irl. Ja niitä on tullut tavattua paljon, pelkästään siskojakin on jo neljä, siihen heidän kaverit ja omat kaverit päälle.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet hakenut seuraa, ja millä perusteella?
Voisiko ongelma olla siinä, että haluat vain tietyn näköisiä ja ikäisiä naisia, ja yleensä sellaiset ovat tavalla tai toisella samanlaisia?
Ehkäpä oikeasti individualistinen nainen ei ole sinun mielestäsi nätti. Individualismi voi näkyä esim. räväkkänä tyylinä - lävistykset, tatuoinnit, erikoisen näköiset hiukset, erikoiset meikit.
Tai muuten yksilöllisenä/ei perinteisen kauniina ulkonäkönä - esim.lihavat tai vastaavasti superbodatut naiset, miesmäinen pukeutuminen, ei käytä meikkiä ollenkaan, jne.
Aidosti individualistiset naiset eivät välttämättä ole heteroita, ja jos et ole itse tosi individualisti vaan ihan perusäijä, niin he eivät välttämättä halua seurustella kanssasi.
Individualistit saattavat myös kaihtaa sosiaalista mediaa ja Tinderiä yms.
Jos oikeasti haluat seurustella muottiin sopimattoman naisen kanssa, niin hakeudu johonkin taidekahvilaan ja näyttelyihin, katso löytyykö sieltä taiteellisia naisia joiden kanssa haluaisit seurustella. Aina on plussaa, jos itse pukeudut vähän uniikisti ja puhut eri tavalla kuin tavismiehet.
Et sinä kyllä mitään individualisteja kuvaile, vaan naisia jotka ovat tiukasti "erilaisia" tasan samoin kuin viiteryhmänsä. Kuten teinitkin. Ei individualistit missään taidepiireissä pyöri.
Individualismi on yltiöyksilöllisyyttä. Sitä, että sinulla ei ole viitreyhmää. Silloin ei tarvitse olla räväkkä tai ottaa tatuointeja viestiäkseen ryhmäänsä, koska sinulla ei ole ryhmää. Eikä ole koskaan ollutkaan.
Voin kertoa, että tämä individualismi on aika helvetin yksinäinen paikka olla, vaikka onnellisessa heteroparisuhteessa elänkin. On tosi uuvuttavaa kun VAHINGOSSAKAAN ei ole mitään yhteistä kenenkään kanssa.
Sinä et varmaan itse harrasta mitään kiinnostavaa, niin et löydä kiinnostavia ihmisiä. Ei me "erilaiset" olla missään esillä sinua varten.
En tunne yhtään kuvauksen kaltaista naista eli ongelma lienee niissä piireissä joissa ap liikkuu.