mistä voisi löytää aidosti individualistisen naisen, tuntuu kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia!
sama tyyli, sama puhetapa, samat harrastukset; viini, matkustelu, kuntosali, samanlainen sisustus; live laugh tekstit, laaja kaveripiiri, someriippuvuus, täyteaineet.. missä aidot individualistit?
Kommentit (52)
Samantyyppiset ihmiset löytää toisensa.
Vierailija kirjoitti:
pukeudun mahdollisimman paljon samoihin vaatteisiin, puhetapani vaihtelee, en pidä alkoholista, matkustan luontokohteisiin, kävelen, hölkkään, pyörailen, vaellan, uin, olen survivalisti, minulla on yhdet kukalliset lakanat tiivistä perkaalipuuvillaa ja kevyt hamam-pyyhe ja mukava peti sisustuksena, vähän ystäviä, en ole somessa muuten kuin av:lle ja vastaaville kirjoitan ja minua ei ole täytetty.
vau , upeaa .
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa löytää.
Tämä se varmaan on kun itse en tunne yhtään apn kuvailemaa naista. Eli hän liikkuu tuollaisissa piireissä.
Kotosalla tai tien päällä hippimiehen kanssa, tietysti.
Munkaan kaveripiirissä ei ole yhtään tuollaista. Ok, matkustelu on, kaupunkikohteet Euroopassa lähinnä. Ei mitään Dubaita yms. Ja harrastukset yhdistää osittain - kirjallisuus, piirtäminen, maalaus, historia. Jotkut tykkää noita viinejä lipitellä, itse tykkään enemmän kokeilla erikoisoluita.
Leikkimäs piilosta. :D Sen takii niitä ei näe missään. :)
Mistä olet hakenut seuraa, ja millä perusteella?
Voisiko ongelma olla siinä, että haluat vain tietyn näköisiä ja ikäisiä naisia, ja yleensä sellaiset ovat tavalla tai toisella samanlaisia?
Ehkäpä oikeasti individualistinen nainen ei ole sinun mielestäsi nätti. Individualismi voi näkyä esim. räväkkänä tyylinä - lävistykset, tatuoinnit, erikoisen näköiset hiukset, erikoiset meikit.
Tai muuten yksilöllisenä/ei perinteisen kauniina ulkonäkönä - esim.lihavat tai vastaavasti superbodatut naiset, miesmäinen pukeutuminen, ei käytä meikkiä ollenkaan, jne.
Aidosti individualistiset naiset eivät välttämättä ole heteroita, ja jos et ole itse tosi individualisti vaan ihan perusäijä, niin he eivät välttämättä halua seurustella kanssasi.
Individualistit saattavat myös kaihtaa sosiaalista mediaa ja Tinderiä yms.
Jos oikeasti haluat seurustella muottiin sopimattoman naisen kanssa, niin hakeudu johonkin taidekahvilaan ja näyttelyihin, katso löytyykö sieltä taiteellisia naisia joiden kanssa haluaisit seurustella. Aina on plussaa, jos itse pukeudut vähän uniikisti ja puhut eri tavalla kuin tavismiehet.
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppiset ihmiset löytää toisensa.
ei löydä
Vierailija kirjoitti:
mistä hippimiehen löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä hippimiehen löytää?
Mä löysin omani aikanaan töistä, mutta jos se ei ole vaihtoehto, sanoisin, että jostakin vaihtoehtoelämään liittyvien ja kummallisten harrastusten väliltä. Harva on kovin ekstrovertti ja näkyvästi esillä. Arvaat varmaan miksi.
Okcupid, vai onko ne hävinneet sieltäkin?
Taas aloitus jonka ongelmista en ymmärrä mitään. Ap on ilmeisesti assi tms joka ei törmää kuin täytehuulisiin stereotyyppisiin naisiin jotka ei huoli häntä tai joita hän ei uskalla edes lähestyä. Mutta silti ongelma on että vastaan tulee vain näitä. Ap:n on pakko pyöriä jossain keskikokoisen kaupungin tietyissä piireissä jos pyörii livenä missään, ei tuo ole muuten mahdollista.
Etsit varmaan vertaisiasi, kun luokittelet naiset noin koomisella tavalla.
Ei minua löydä mistään, kun ei tällaisella individualistilla ole laajoja sosiaalisia piirejä. Ehkä laitan taas Tinderin keväällä. Nyt on muuta kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun mieluummin kuvata sitä individualistia? Nyt selität vaan, mitä EI saa olla, mutta ei kai sekään nyt ihmisestä heti kiinnostavaa individualistia tee, jos nuo mainitsemasi asiat puuttuvat?
No kyllä tekee - sellaisen aivottoman uniikkilumihiutaleen silmissä, jolle erilaisuus on itseisarvo ilman sen kummempaa sisältöä. Ihan sama millainen se toinen on ja mistä se tykkää, kunhan se on ah niin ihanan katu-uskottavan erilainen. Oikeasti nuo ap:n kaltaiset on vähintään yhtä tusinakamaa kuin ne halveksimansa fitnessbeibet ja somepimutkin. Ja ihan yhtä lailla massamuodin orjia - toisille trendit määrittää sen miten saa elää ja mistä saa tykätä, toisille ne määrittää sen miten ei ainakaan saa elää ja mistä ei ainakaan saa tykätä. Aitoudesta on molemmat ihan yhtä kaukana.
Taas tämmöinen naisvihaketju. Naiset ovat sellaisia ja naiset ovat tällaisia ja kaikki naiset ovat X.
Jos deittaat sellaisia naisia jatkuvasti, jotka ovat ihan just kaikki samanlaisia, niin olisiko peiliinkatsomisen paikka? Swaippaa siellä Tinderiessä niitä ylipainoisia nörttityttöjäkin välillä.
Oletko itse jotenkin erityinen mieheksi? Vai mieskö nyt vaan saa olla samanlainen kuin kaikki muutkin miehet? Naisen se vaan pitäisi olla joku erityinen ja uniikki että kelpaisi.
Siis yksilöllisen vai individualistisen?
Mikä helkkarin harrastuskyylä sinä olet? Harrastukset ja ystävät ovat itseä, ei kumppania varten.
Sen lisäksi että olet trolli, oli taas niin stereotyyppistä soopaa että huh huh (jäit kiinni live love laugh:ista). Yritä enemmän ensi kerralla.
Individualistit on kilpailuvimmaisia sosiopaatteja eikä niissä ole tänä päivänä mitään poikkeuksellista tai epäsovinnaista.