Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikolla inttiin lähtijöiden vanhempia?

Vierailija
28.12.2020 |

Millä mielellä?

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä fiilis, itku koko ajan ns silmänurkassa ja olen sen pojalle näyttänytkin, sanoin, että tulee aivan julmettu ikävä. Lisäksi olen huolissani mm syömisistä, hällä kun ei olisi varaa laihtua kiloakaan.

Eiköhän se hyvin mene, lapseni tuntien ja tietäen ja toki klaaraan itsekin, pakkohan se on, mutta myönnän ettei tämä minulle helppoa ole, päinvastoin.

Koronakaan ei asiaa helpota.

Entäpä itse?

Vierailija
2/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Meillä tuo tilanne oli heinäkuussa. Poika on kovin nirso ruuan suhteen, mutta hyvin se siellä on pärjännyt. Nyt palvelus jo yli puolen välin. Aika menee kyllä nopeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se menee. Meillä tuo tilanne oli heinäkuussa. Poika on kovin nirso ruuan suhteen, mutta hyvin se siellä on pärjännyt. Nyt palvelus jo yli puolen välin. Aika menee kyllä nopeesti.

Nii ja tää oli ohis

Vierailija
4/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika pääsi samaan palveluspaikkaan kuin sen poikkis, varmaan auttaa kovasti kun ei tule ero ❤

Vierailija
5/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi itkijä! Monta viikkoa ovat putkeen ja se tässä mua eniten itkettääkin 😁. Lähtee vielä monen sadan kilometrin päähän ja valakin on varmaan etänä :(.

Poikaa kyllä hävettää mun vetistely. Kaivelin jouluna vauvakuvia ja vaatteitakin esille. Joo, oon nolo.

Vierailija
6/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika pääsi samaan palveluspaikkaan kuin sen poikkis, varmaan auttaa kovasti kun ei tule ero ❤

Toivottavasti pääsee samaan vuoroon kans. Olis se ikävä jos ei puoleen vuoteen näkis.

Vierailija
7/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtee tyttö. Hirvittää vielä enemmän kun pojan lähtö aikoinaan.

Vierailija
8/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi itkijä! Monta viikkoa ovat putkeen ja se tässä mua eniten itkettääkin 😁. Lähtee vielä monen sadan kilometrin päähän ja valakin on varmaan etänä :(.

Poikaa kyllä hävettää mun vetistely. Kaivelin jouluna vauvakuvia ja vaatteitakin esille. Joo, oon nolo.

Sama täällä, ei mene tuohon lähimpään paikkaan vaan n.3h päähän, ei siis toivoakaan nähdä esim.iltavapailla.

1

Vierailija
9/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ei mene tuohon lähimpään paikkaan vaan n.3h päähän, ei siis toivoakaan nähdä esim.iltavapailla.

1

Jos yhtään lohduttaa, niin eivät saa poistua iltavapailla varuskunnasta, koska korona. Rytmi on 4 viikkoa kiinni, 2 viikkoa lomalla - koska korona.

Vierailija
10/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hirvittää miten pärjää kun ADD. Ei ole yhtä nopea ja näppärä kun muut samanikäiset.

Vierailija
11/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hirvittää miten pärjää kun ADD. Ei ole yhtä nopea ja näppärä kun muut samanikäiset.

Silloin pärjää huonommin. Toivottavasti ei ole liian rankkaa, sen voi myös keskeyttää.

Vierailija
12/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vala etänä?

Vierailija
13/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Jos yhtään lohduttaa, niin eivät saa poistua iltavapailla varuskunnasta, koska korona. Rytmi on 4 viikkoa kiinni, 2 viikkoa lomalla - koska korona.

Tuo 4vkoa kiinni on niiiiiin pitkä aika olla yhtäkkiä erossa 😢

Vierailija
14/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman asian vierestä, mutta mitä teillä alokas pakkaa mukaansa, kun lähtee?

Vierailija
15/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nolo, vaan hyvä äiti. Olisipa minullakin ollut tuollainen. Kukaan ei käynyt katsomassa armeijassa kertaakaan, ei edes valatilaisuudessa. Samaan aikaan kaikilla muilla oli vieraita. Pahalle tuntui.

Vierailija
16/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, omia pohjallisia kenkiin, rakkolaastareita, rannekelloa valolla, osaamista vaatteiden viikkaamisesta, poika sanoi että paskin homma oli aamu wc käynnit, kun 10min piti hoitaa eli kotona kantsee harjoitella.

Vierailija
17/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Tuo 4vkoa kiinni on niiiiiin pitkä aika olla yhtäkkiä erossa 😢

No onhan tuo kaksi viikkoa tosi pitkä loma. Itse olin ysärillä kuukauden kiinni kahteen kertaan, lomaa sain 5 päivää niiden jälkeen.

Vierailija
18/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois. Siellä tehdään pojastanne Mies. Avaa ovia ihan uuteen malliin yhteiskunnassa.

m39

Vierailija
19/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valtio huolen pojistanne pitää. Niin ja tytöistä tietysti myös. Turha murehtia.

Vierailija
20/154 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako se intti heti kuukauden gineksellä siis nykyään ja sitten on kahden viikon loma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme