Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia kun miehen 45-vuotias perheellinen veli on joka päivä tekemisissä vanhempiensa kanssa...

Vierailija
28.12.2020 |

Siis joulun viettivät yhdessä (ovat aina viettäneet) ja Uuden vuoden.

Kesämökit ovat melkein vierekkäin ja veli on aina vanhempiensa mökillä perheensä kanssa tai jos perhe ei ole mukana niin veli on vanhempien mökillä...

Varsinkin äitinsä kanssa viihtyy todella hyvin.

Mies myös sanoo, että veli on aina vanhemmilla kun hän käy siellä hoitamassa jonkun asian...epäilee, että veli tulee paikalle ihan tarkoituksella?

Mikä kuvio tuo on? Joskus anoppi on kertonut, että häntä on luultu veljen vaimoksi ...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyvät yhdessä? Mun aikuinen poika oli just meillä eilen monta tuntia, meillä on samanlainen huumorintaju ja elämänkatsomus, tykkään hänen seurastaan ja hän ilmeisesti minun. Asuu lähellä niin piipahtelee useamman kerran viikossa, myös minun äitini asuu lähellä ja minä näen häntä päivittäin.

En usko että sinun tai miehesi tarvitsee olla asiasta huolestuneita.

Vierailija
2/3 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se epänormaaliakaan ole.  Minun mieheni veli oli ns. peräkammarin poika, eli asui äitinsä kanssa koko ikänsä, nyt on edesmennyt (ja äiti myös).  Tää veli kävi kuitenkin ihan töissä, ja matkusteli jne. mutta asui siis äitinsä kanssa.  Kukaan ei sitä minään kummallisena pitänyt.

Yksi tuntemani n. viisikymppinen mies on joka päivä yhteydessä äitiinsä, ihan joka päivä ja monta kertaa.  Tää mies on kyllä naimisissa, mutta äiti on kovasti mukana kuvioissa, jos ei muuten niin puhelimessa.  Sen jotenkin ymmärtää, koska ne on perheen ainoat elossa olevat, sekä perheen isä että toinen poika kuoli kauan sitten, eikä muita lähisukulaisia ole, paitsi tietysti se miehen vaimo, joka vaikuttaa ihan ymmärtävältä ihmiseltä.

Ei kannata tuosta tosiaankaan hermostua, ihmisten väliset suhteet vaihtelee, ei ne kaikilla samalla tavalla mene.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa kulttuurissa ei niin yleistä olla niin perhekeskeinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi