Voisitteko naiset seurustella bi-miehen kanssa?
Kun mies on aiemmin ollut rekisteröidyssä parisuhteessa/avioliitossa (riippuen siitä, koska solmittu) toisen miehen kanssa? Siis niin, että mies olisi nimenomaan bi eikä homo.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä miehekkäämpää asiaa olekaan, kuin se että kaksi miestä on yhdessä.
Paitsi kolme miestä yhdessä? Ja neljä? Viisi?
Luulen, että nainen "haistaa" sen jos aidosti ja pelkästään pitää naisista..
En voisi jos ihan rehellisiä ollaan. Vaikka olen suvaitsevainen ja kaikki kukat saavat kukkia, en silti pitäisi ajatusta yhtään viehättävänä. Suoraan sanottuna pitäisin sitä epämiehekkäänä ja jatkuva homokela pyörisi mielessäni. Anteeksi vaan, mutta näin ajattelen ja olen rehellinen. Se ei tietenkään tarkoita, että kenenkään tarvitsisi olla samaa mieltä kanssani. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihmeellistä jankkaamista. Ihan tulee mieleen tasoteoreetikot, jotka kuvittelevat saavansa kaikki naiset muuttumaan mieleisikseen jankkaamalla omaa mielipidetään riittävän monta kertaa. Hekin aina kysyvät naisilta, mutta vastaukset eivät koskaan kelpaa.
Täällä on vaikka kuinka paljon keskustelijoita. Ap esitti kysymyksen ja minä ainakin olen kysellyt tarkennusta joidenkin ihmisten mielipiteisiin. Ei se tarkoita etteikö vastaukset kelpaisi.
Joskus olisi ihan kivan rehellistä kuulla että se haittaisi koska en luota miehiin ja tuo kaksinkertaistaisi pettämisen mahdollisuuden, tai olen niin ahdasmielinen että en kestäisi ajatella että mieheni ei ole/että mieheni on harrastanut minua ahdasmielisyyteni vuoksi iljettävää toimintaa. Ne olisivat rehellisiä vastauksia ja muutamia täällä on sellaisia tullutkin. Näiden lisäksi täällä on paljon vastauksia joissa ei perustella sitä omaa vastausta mitenkään ja miksi osallistua keskusteluun jos ei halua keskustella? Tuskin täällä kukaan muuttaa mielipidettään suuntaan tai toiseen, mutta itsestäni on ainakin kiva kuulla mitä ja miksi ihmiset ajattelevat.
Yksi keskustelijoistaMinua tässä topicissa kiinnostaa, että miksi ap tällaista kyselee naisilta. Jos hän haluaa seurustella naisen kanssa, niin yksi halukas nainen riittää, kaikkien ei tarvitse tykätä. Siksi luulen, että tämä onkin trolli, jonka varjolla saa syytellä muita ahdasmielisyydestä. Muiden seksuaalisuuksien solvaaminen on törkeää ja huonoa käytöstä, ei ahdasmielisyyttä.
En ole Ap, mutta ihan vain jos sattuu kiinnostamaan mitä naiset ajattelevat bi-miehistä? En minä ainakaan arvannut, että vastaanotto on näin tylyä. Eli että etukäteen voisi suunnitella kysymyksen että saisi syytellä muita ahdasmielisyydestä. Kuka edes niin haluaisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihmeellistä jankkaamista. Ihan tulee mieleen tasoteoreetikot, jotka kuvittelevat saavansa kaikki naiset muuttumaan mieleisikseen jankkaamalla omaa mielipidetään riittävän monta kertaa. Hekin aina kysyvät naisilta, mutta vastaukset eivät koskaan kelpaa.
Täällä on vaikka kuinka paljon keskustelijoita. Ap esitti kysymyksen ja minä ainakin olen kysellyt tarkennusta joidenkin ihmisten mielipiteisiin. Ei se tarkoita etteikö vastaukset kelpaisi.
Joskus olisi ihan kivan rehellistä kuulla että se haittaisi koska en luota miehiin ja tuo kaksinkertaistaisi pettämisen mahdollisuuden, tai olen niin ahdasmielinen että en kestäisi ajatella että mieheni ei ole/että mieheni on harrastanut minua ahdasmielisyyteni vuoksi iljettävää toimintaa. Ne olisivat rehellisiä vastauksia ja muutamia täällä on sellaisia tullutkin. Näiden lisäksi täällä on paljon vastauksia joissa ei perustella sitä omaa vastausta mitenkään ja miksi osallistua keskusteluun jos ei halua keskustella? Tuskin täällä kukaan muuttaa mielipidettään suuntaan tai toiseen, mutta itsestäni on ainakin kiva kuulla mitä ja miksi ihmiset ajattelevat.
Yksi keskustelijoistaMinua tässä topicissa kiinnostaa, että miksi ap tällaista kyselee naisilta. Jos hän haluaa seurustella naisen kanssa, niin yksi halukas nainen riittää, kaikkien ei tarvitse tykätä. Siksi luulen, että tämä onkin trolli, jonka varjolla saa syytellä muita ahdasmielisyydestä. Muiden seksuaalisuuksien solvaaminen on törkeää ja huonoa käytöstä, ei ahdasmielisyyttä.
En ole Ap, mutta ihan vain jos sattuu kiinnostamaan mitä naiset ajattelevat bi-miehistä? En minä ainakaan arvannut, että vastaanotto on näin tylyä. Eli että etukäteen voisi suunnitella kysymyksen että saisi syytellä muita ahdasmielisyydestä. Kuka edes niin haluaisi tehdä?
Bi-miesten pitäisi olla hiljaa! Vika ei ole ahdasmielisissä naisissa, vaan bi-miehissä, kun tuovat sen ahdasmielisyyden esiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Kukin saa olla, mitä on, se on ok. En vain omalla kohdallani pystyisi olemaan noin avarakatseinen. Miettisin liikaa missä se mieheni värkki on käynyt.
Miten se eroaa sitä että se olisi käynyt jonkun toisen naisen suussa, pyllyssä?
No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.
Etkö ole tietoinen, että iso osa heteropareista harrastaa anaaliseksiä?
Omassa lähipiirissäni heterosuhteissa sitä ei harrasteta yleisesti. Sinne reikään ei kuulu oikeasti mitään muuta kuin uloste kaikkine bakteereineen.
Ai että ihan tiedät minkälaista seksiä lähipiirisi henkilöt harrastavat?
En. Sontaluukku on korkattu... Yök!
nyt en ihan ymmärrä sitä näkökulmaa, miksi yli puolet tämän keskustelun ihmisestä ajattelee et bi-miehet ei voi olla maskuliinisiä/miehekkäitä? tunnen aika montakin homomiestä jotka päältäpäin "näyttävät heteromiehiltä" lihaksineen kaikkineen, niin miksei tämä sitten koske myös bi-miehiä...?
Vierailija kirjoitti:
nyt en ihan ymmärrä sitä näkökulmaa, miksi yli puolet tämän keskustelun ihmisestä ajattelee et bi-miehet ei voi olla maskuliinisiä/miehekkäitä? tunnen aika montakin homomiestä jotka päältäpäin "näyttävät heteromiehiltä" lihaksineen kaikkineen, niin miksei tämä sitten koske myös bi-miehiä...?
Stereotypiat, vahva usko omaan homotutkaan ja ajatuksen vastenmielisyys.
En, koska terveitä normaalejakin miehiä tarjolla yllinkyllin.
Mikäli olisin nainen, en ottaisi mitään kakkakikkeliä puhtaaseen tuherooni.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli olisin nainen, en ottaisi mitään kakkakikkeliä puhtaaseen tuherooni.
Naisen kaikki aukot on tarkoitettu miesten nautittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kuinka negatiivinen homoja ja biseksuaaleja miehiä kohtaan tämä keskustelu on. Enkä tarkoita että pitäisi seurustella niiden kanssa, vaan että yleisesti puhutaan heistä melko vihamielisesti ja alentavasti...
Niin, aikoja sitten vakiintunut nimitys "rekkalesbo" ja kaikki se mitä se ja muu pitävät sisällään... eiväthän ne ole yhtään negatiivisia nimityksiä naisia kohtaan.
Suurin osa vastasi kysymykseesi perustellen asiallisesti. Olin yksi niistä, joiden mielestä seksikkääseen miehekkyyteen ei kuulu seksi toisten miesten kanssa. Se on vain yksi mielipide seksikkäästä miehekkyydestä, verrattavissa vaikkapa siihen, että monet miehet eivät näe lihavaa naista seksikkäänä ja naisellisena. Jos joku ei kiinnosta, niin sille ei mahda mitään yhtä vähän kuin itse mahdat sille mitään, että olet bi-mies.
Minusta on outoa, että ikään kuin vaadit muilta ns. oikeita vastauksia vetoamalla homofobiaan. Uskovaisista ei kannata puhuakaan, mutta meitä muita. Kaikki eivät pidä eikä heidän tarvitse pitää samoista asioista. Jankkaamalla sitä ei voi muuttaa. Mikset kiinnitä mitään huomiota niihin vastauksiin, joille suuntautumisesi ei ollut ongelma?
Siis täh, ensinnäkin 1. en ole ap. 2. en ole mies.
Yhtälailla minun rauhallinen mielipiteeni "oho en odottanutkaan että näin moni pitää homoja ja biseksuaaleja epämiehinä" on asiallinen. Totesin vain etten odottanut näin paljon negatiivisuutta. En odotakaan että täällä kukaan vaihtaa mielipidettään, niin ei tähän mennessä ole käynyt av:lla varmaan ikinä.
Sinä kirjoitit: "Väitinkö ettei lesboja haukuta? Tarkoitin että jostain syystä en odottanut näin paljon negatiivisuutta kun tämän ketjun avasin. Tiedän että homofobiaa on mutta jotenkin odotin että täällä olisi vähän avoimempaa keskustelua kuin "hyi homous on syntiä ja likaista" ja "mies menettää miehisyytensä jos on toisen miehen kanssa", "biseksuaalit pettää todennäköisemmin kuin muut miehet".
Ai tosta se väärinkäsitys, en tajunnutkaan. Mutta siis tarkoitin että klikkasin ketjun auki kun näin sen sivulla. Olen itse nainen
Enpä usko. Yksi parhaista ystävistäni on homo ja tuttavinakin on paljon homoja, mutta en koe seksuaalista vetoa miehistä kiihottuviin miehiin. Miesmakuni on toisenlainen, vaikka monet homot ovatkin tosi viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkät lihakset ei tee miehestä maskuliinista tai miehekästä.
Tässä sitä olen konkreettisesti miettinyt, kun tapailukumppani ilmoitti olevansa biseksuaali jolla on vielä ollut juttuakin miehen kanssa. Eli siis ei vain seksijuttua vaan jotain muutakin juttua joskus. Ja seksisuhteitakin ollut. En olisi mitenkään osannut arvata ja ei tällaisia asioita voi aina ulkonäöstä päätellä. Olen ehtinyt muodostaa tunteita joten haluan jatkaa tapailua mutta kyllähän tämä etenkin aluksi pisti miettimään. Arvostaisin jos tällaiset asiat kerrottaisiin aiemmin. En naisena ole aiemmin miettinyt tapailisinko bimiestä, kunnes sellainen sitten sattui kohdalle. Toisaalta tiedän biseksuaalinaisia jotka on ihan hyvässä suhteessa miehen kanssa että ei kai tässä sen kummoisemmasta asiasta ole kyse. Ei biseksuaalisuus automaattisesti tarkoita juoksemista kummankin sukupuolen perässä. Biseksuaalimiehien suhteen on myös käsitystä kuin miesten bisseyttä olisikaan olemassa ja kyseessä on kumminkin homomies tai kaapissa oleva homomies, joka ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi jos ihan rehellisiä ollaan. Vaikka olen suvaitsevainen ja kaikki kukat saavat kukkia, en silti pitäisi ajatusta yhtään viehättävänä. Suoraan sanottuna pitäisin sitä epämiehekkäänä ja jatkuva homokela pyörisi mielessäni. Anteeksi vaan, mutta näin ajattelen ja olen rehellinen. Se ei tietenkään tarkoita, että kenenkään tarvitsisi olla samaa mieltä kanssani. Kukin tavallaan.
Ymmärrän tämän "homokelan". Siis jotenkin olen alkanut kiinnittää huomiota siihen kun olemme jossain jossa on jotain miehiä. Kyllähän asia ainakin tällä hetkellä vähän vaivaa, kun tuli niin puskista, mutta kai tällaisten asioiden kanssa oppii olemaan. Kai...
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen lähtötilanne olisi ainakin parempi kuin se, että mies yrittää salata "bi-puolensa" puolisoltaan, jolloin varmaan pettää helpommin. Kielletty hedelmä jne.
Mielestäni on ihan hyvä merkki, että mies kertoo tämän avoimesti alkuvaiheessa. Salaaminen on tässä suhteessa paljon epäilyttävämpää.
Jos vastaan vielä tulee, niin pesismailaa.
Kyllä ja olen seurustellutkin. Olen iloinen, että hän avoimesti kertoi asiasta.