Voisitteko naiset seurustella bi-miehen kanssa?
Kun mies on aiemmin ollut rekisteröidyssä parisuhteessa/avioliitossa (riippuen siitä, koska solmittu) toisen miehen kanssa? Siis niin, että mies olisi nimenomaan bi eikä homo.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kuinka negatiivinen homoja ja biseksuaaleja miehiä kohtaan tämä keskustelu on. Enkä tarkoita että pitäisi seurustella niiden kanssa, vaan että yleisesti puhutaan heistä melko vihamielisesti ja alentavasti...
No jos olet vähänkään tällä palstalla pyörinyt, niin ei kai sen pitäisi sinulle minkään sortin yllätys olla.
Palstahan suorastaan vilisee äärioikeistolaisia konservatiiveja ja hihhuleita sekä niiden yhdistelmiä, joten onhan se nyt päivänselvää, että täällä haukutyaan homot alinpaan maanrakoon ja tuomitaan ikuiseen kadotukseen ja helvetintuleen rakkauden sanomaa julistavien hihhulien toimesta.
Tuollainen lähtötilanne olisi ainakin parempi kuin se, että mies yrittää salata "bi-puolensa" puolisoltaan, jolloin varmaan pettää helpommin. Kielletty hedelmä jne.
Mielestäni on ihan hyvä merkki, että mies kertoo tämän avoimesti alkuvaiheessa. Salaaminen on tässä suhteessa paljon epäilyttävämpää.
Nimenomaan näin. Ja ja kuka tietää, vaikka nainen oliskin pervo katselemaan miesnaintia ja runqq tai olla osallinen jommankumman kaa.
Hukkaan mennyt suvaitsevainen mahdollisuus pysyvään hyväksyvään rakkaussuhteeseen.
Mun ex menetti sellaisen mahdollisuuden.
Terveisiä.
T. PK
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Yksi parhaista ystävistäni on homo ja tuttavinakin on paljon homoja, mutta en koe seksuaalista vetoa miehistä kiihottuviin miehiin. Miesmakuni on toisenlainen, vaikka monet homot ovatkin tosi viehättäviä.
Minä en tiennyt mistään merkeistä ulospäin, että mies kehen tutustuin on bi. En niin mistään valtakunnan merkistä mistä joku voisi päätellä jonkun seksuaalista suuntautumista4. Hän tykkää pukeutua siististi ja niin tykkää moni heteromieskin. Olen tuntenut alusta asti seksuaalista vetoa häneen ja en koe, että tämä vetovoima on kadonnut hänen paljastuksensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen lähtötilanne olisi ainakin parempi kuin se, että mies yrittää salata "bi-puolensa" puolisoltaan, jolloin varmaan pettää helpommin. Kielletty hedelmä jne.
Mielestäni on ihan hyvä merkki, että mies kertoo tämän avoimesti alkuvaiheessa. Salaaminen on tässä suhteessa paljon epäilyttävämpää.
Mun paska ex, vässykkä ei kertonut. Ympäristö, tuntemattomat ihmiset (minulle) vittuili ja kuittaili alusta pitäen. Kysyin tutuessamne heti, onko homo. Vastasi. "een oo", mutta ei kertonut täsmentävää. Nilkan asennostakin ja ranneliikkeestä näki hehtaarin kauas, että vähintään kaikkiruokainen. En halunnut ahfistaa ja udella. Minulle olisi sopinut näin loppuelämänkin.
Aloitti homoilun. Jätti minut.
Petti minua pitkin kahdeksatta vuotta. Ei koskaan suoraan ker
Pettäminen on väärin, on sitten hetero tai homo tai jotain siltä väliltä.
Miehet, jotka ovat kiiinnostuneita vain naisista, viehättää jotenkin enemmän. Kai se naisen ihailu on olennainen osa miehessä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Yksi parhaista ystävistäni on homo ja tuttavinakin on paljon homoja, mutta en koe seksuaalista vetoa miehistä kiihottuviin miehiin. Miesmakuni on toisenlainen, vaikka monet homot ovatkin tosi viehättäviä.
Minä en tiennyt mistään merkeistä ulospäin, että mies kehen tutustuin on bi. En niin mistään valtakunnan merkistä mistä joku voisi päätellä jonkun seksuaalista suuntautumista4. Hän tykkää pukeutua siististi ja niin tykkää moni heteromieskin. Olen tuntenut alusta asti seksuaalista vetoa häneen ja en koe, että tämä vetovoima on kadonnut hänen paljastuksensa jälkeen.
Se jättää sut.
Aika jännää että täällä on naisilla niin kielteinen kanta bi-miehiin. Toki misytäpä minä voin tietää, onko kommentoija oikeasti nainen, vai homoja vihaava mies.
Itse ole seurustellut useiden naisten kanssa, jotka ovat ainakin ajatuksen tasolla olleet bi-seksuaaleja, vaikka siis eivät olisi koskaan naisen kanssa olleet, mutta ovat minulle kertoneet, että voisivat aivan hyvin harrastaa seksiä naisen kanssa. Itselleni se oli tietenkin ihan ok ja ei tullut pieneen mieleenkään, että olisin alkanut sudettamme kyseenalaistamaan kyseisen tiedon vuoksi.
En tiedä onko koskaan mitään virallista tutkimusta aiheesta tehty, mutta oman kenttätutkimukseni perusteella bi-seksuaalisuus on naisilla huomattavan paljon yleisempää kuin miehillä. Umpihomous taa miehillä yleisempää kin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaan vielä tulee, niin pesismailaa.
Vierailija kirjoitti:
En, koska terveitä normaalejakin miehiä tarjolla yllinkyllin.
Just näin. Noo kuule ei noi kakkaper.Keleet paljon halua eikä anna. Ei ne pysty eikä osaa yhtään mitään.
Nauraa. 🤣
K.rpää pe.Ceeseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää että täällä on naisilla niin kielteinen kanta bi-miehiin. Toki misytäpä minä voin tietää, onko kommentoija oikeasti nainen, vai homoja vihaava mies.
Itse ole seurustellut useiden naisten kanssa, jotka ovat ainakin ajatuksen tasolla olleet bi-seksuaaleja, vaikka siis eivät olisi koskaan naisen kanssa olleet, mutta ovat minulle kertoneet, että voisivat aivan hyvin harrastaa seksiä naisen kanssa. Itselleni se oli tietenkin ihan ok ja ei tullut pieneen mieleenkään, että olisin alkanut sudettamme kyseenalaistamaan kyseisen tiedon vuoksi.
En tiedä onko koskaan mitään virallista tutkimusta aiheesta tehty, mutta oman kenttätutkimukseni perusteella bi-seksuaalisuus on naisilla huomattavan paljon yleisempää kuin miehillä. Umpihomous taa miehillä yleisempää kin naisilla.
Ehkä biseksuaalimiehiin suhaudutaan jotenkin eri tavalla. Kuin bisseyttä ei olisi edes olemassa vaan yrittävät tuolla termillä peitellä, että ovat oikeastaan täysin tai miltei täysin homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Kukin saa olla, mitä on, se on ok. En vain omalla kohdallani pystyisi olemaan noin avarakatseinen. Miettisin liikaa missä se mieheni värkki on käynyt.
Miten se eroaa sitä että se olisi käynyt jonkun toisen naisen suussa, pyllyssä?
No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.
Hakeudu terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka ovat kiiinnostuneita vain naisista, viehättää jotenkin enemmän. Kai se naisen ihailu on olennainen osa miehessä minulle.
Kyllä biseksuaalimies voi ihailla naista ihan samalla tavalla, vaikka seksuaalisuus olisi monimuotoisempi. Olen sen kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä biseksuaalimies voi ihailla naista ihan samalla tavalla, vaikka seksuaalisuus olisi monimuotoisempi. Olen sen kokenut.
Joo, mutta siis se että saattaa ihailla miehiäkin vähentää omaa seksuaalista kiinnostusta jostain syystä. Toki jos olisi täydellinen match niin en bi-miestä hylkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun paska ex, vässykkä ei kertonut. Ympäristö, tuntemattomat ihmiset (minulle) vittuili ja kuittaili alusta pitäen. Kysyin tutuessamne heti, onko homo. Vastasi. "een oo", mutta ei kertonut täsmentävää. Nilkan asennostakin ja ranneliikkeestä näki hehtaarin kauas, että vähintään kaikkiruokainen. En halunnut ahfistaa ja udella. Minulle olisi sopinut näin loppuelämänkin.
Petti minua pitkin kahdeksatta vuotta. Ei koskaan suoraan kertonut. En tuntenut häntä koskaan. Täysin p.sKa. Toivottavasti ei kävele vastaan ilman suojavarustusta. Halveksin.
En helvetissä. En halua kalua sisääni mikä on käynyt miehen persereiässä. Mitä lie tauteja tartuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaan vielä tulee, niin
pesismailaa.
Pikku-Kakkonen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli olisin nainen, en ottaisi mitään kakkakikkeliä puhtaaseen tuherooni.
Naisen kaikki aukot on tarkoitettu miesten nautittavaksi.
Ihanaa pistää miehen korviin sukkapuikkoa tai pilliä, naulaa tai kynää oikein ronskisti.
Petti minua pitkin kahdeksatta vuotta. Ei koskaan suoraan kertonut yhtään mitään itsestään. En koskaan tuntenut häntä.
Halveksin nykyisin.