Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko naiset seurustella bi-miehen kanssa?

Vierailija
28.12.2020 |

Kun mies on aiemmin ollut rekisteröidyssä parisuhteessa/avioliitossa (riippuen siitä, koska solmittu) toisen miehen kanssa? Siis niin, että mies olisi nimenomaan bi eikä homo.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Hyvä keskustelu

S..tanan vätys ole hiljaa. Phyih.

Vierailija
202/203 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei olisi hyvin erityinen yksilö. Hyvänä ystävänä voisin kyllä pitää mutta parisuhteessa mieluiten heteron kanssa. 

1. Homopiireissä harrastetaan paljon irtoseksiä. Syy miksi heteromiehet pysyy vähän aisoissa on se, kun naiset jarruttaa kanssakäymistä. Homo- tai biseksuaalilla miehellä ei ole tätä jarrua ja monet ovatkin harrastaneet paljon irtosuhteita. Minulle se on ehdoton ei. 

2. Vanhan kansan viisauden mukaan bi-miehet ovat enemmän tai vähemmän homoja. Ei varmasti päde 100% kaikkiin mutta näissä on yleensä jonkun verran perää. Pelkäisin suhteessa, että jossain vaiheessa se alkaa himoitsemaan kankea. Mielestäni heteromiehetkin ovat seksuaalisuudeltaan liian vaihtelunhaluisia (ja spesifejä) ja bi-seksuaalisuus toisi tähän yhden ulottuvuuden lisää. 

3. Suomalaiset miehet ovat vähän liian herkkiä ja saamattomia minun makuun jo muutenkin. Koen, että liian helposti minusta tulee se reipas, härkää sarvista tarttuva tyyppi. Pelkäisin, että homo- tai biseksuaalimies jää vielä helpommin minun kannateltavaksi. 

Ulkonäön ja käytöksen puolesta homomiehet voi olla erittäin viehättäviä - hyviä pukeutumaan, käyttäytyvät ihmisiksi ja siistejä. Ihanaa! Teininä ihastuin peräti kahteen homomieheen näistä syistä. Mutta eivät ole kiinnostuneita minusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ellei olisi hyvin erityinen yksilö. Hyvänä ystävänä voisin kyllä pitää mutta parisuhteessa mieluiten heteron kanssa. 

1. Homopiireissä harrastetaan paljon irtoseksiä. Syy miksi heteromiehet pysyy vähän aisoissa on se, kun naiset jarruttaa kanssakäymistä. Homo- tai biseksuaalilla miehellä ei ole tätä jarrua ja monet ovatkin harrastaneet paljon irtosuhteita. Minulle se on ehdoton ei. 

2. Vanhan kansan viisauden mukaan bi-miehet ovat enemmän tai vähemmän homoja. Ei varmasti päde 100% kaikkiin mutta näissä on yleensä jonkun verran perää. Pelkäisin suhteessa, että jossain vaiheessa se alkaa himoitsemaan kankea. Mielestäni heteromiehetkin ovat seksuaalisuudeltaan liian vaihtelunhaluisia (ja spesifejä) ja bi-seksuaalisuus toisi tähän yhden ulottuvuuden lisää. 

3. Suomalaiset miehet ovat vähän liian herkkiä ja saamattomia minun makuun jo muutenkin. Koen, että liian helposti minusta tulee se reipas, härk

Tarkennuksena. Teininä en erottanut heitä homomieheksi, ihastelin heitä kaukaa ja tajusin jossain vaiheessa heillä olevan poikaystävä :-D