Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko naiset seurustella bi-miehen kanssa?

Vierailija
28.12.2020 |

Kun mies on aiemmin ollut rekisteröidyssä parisuhteessa/avioliitossa (riippuen siitä, koska solmittu) toisen miehen kanssa? Siis niin, että mies olisi nimenomaan bi eikä homo.

Kommentit (237)

Vierailija
221/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko. Ihan pienikin 'neitimäisyys' häiritsee. Tai jos ei yhtään neitiä, niin ehkä sitten. Vaikea kuvitella. Vastaan ei, mutta en lukitse vastausta.

Vierailija
222/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalisuus ei ole sitä että haluaa molempaa yhtä aikaa, vaan se että voi tykätä kummasta vain eri aikaan. Voi olla erikseen yksi tyttöystävä ja ehkä myöhemmin yksi poikaystävä. Voi päätyä loppuelämänkin suhteeseen kumman vain kanssa.

Ei sillä pitäisi olla ulkopuolisten kannalta väliä kummasta tykkää, tykkääkö molemmista vai ei kummastakaan. Tajuatteko?

Osaako biseksuaalit puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pystyisin. Olen itsekin panseksuaali. Mieheni on hetero, mutta ehkä seksileikit voisivat olla monipuolisempia ainakin kimppojen suhteen jos mieskin olisi bi tai pan.

Miten pan eroaa bi?  Haluaa panna mielikuvitussukupuolia?  Haluaa sanavalinnallaan säteillä Oikeaoppisuuden poliittista signaalia?

Pan panee myös transihmisiä. 

Totta kai

Elefantista tikapuihin. Kaikki kelpaa. 

Vierailija
224/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis panet kaikkea mikä liikkuu ?

Vierailija
225/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että pystyisin. Mä tykkään miehestäni miehekkäänä, isona ja karvaisena. 

Tuntemani bi-seksuaalit ovat aivan liian ulkonäkökeskeisiä.. tosin edes nallehomot eivät ole mun makuuni. Liian laitettuja hekin. Monesti myös kiitellyt, etten ole nuori nainen nykyään, kun ne heteromiehetkin ajelee kaikki karvansa. Pehmoisia kuin vauvan pyllyt koko porukka. Eihän tää nyt näin voi mennä! ;)

Vierailija
226/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. 

Vierailija
227/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pystyisin. Olen itsekin panseksuaali. Mieheni on hetero, mutta ehkä seksileikit voisivat olla monipuolisempia ainakin kimppojen suhteen jos mieskin olisi bi tai pan.

Varmaan tiedän varsin hyvin, ettei se nyt noin mene. Sinä tarvitset ihmisen, jolla on kimppohin liittyviä toiveita. Minä ja mieheni ollaan molemmat bi-seksuaaleja, eikä kumpikaan haluta kimppoja. Meidän seksielämä on kyllä erittäin monipuolista ja mielestäni juuri siitä syystä, että sitä täytyy maustaa sisältä päin, ei ulkoa. 

Vierailija
228/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on bi, hänellä on ennen minua ollut pidempi vakava suhde niin naisen kuin miehenkin kanssa. Jos olisimme tavanneet esim. netissä seuranhakumielessä ja olisin heti kuullut miehen taustasta niin olisin varmaan lopettanut yhteydenpidon. Tutustuimme kuitenkin muuta kautta ja ihastuimme, eikä sitten asia enää epäilyttänyt.

Pettäminen ei ole kiinni seksuaalisesta suuntautumisesta, yhtä hyvin heteromieskin voisi perustella pettämisen sillä, ettei pienirintainen vaimo riitä hänelle vaan haluaa isorintaisemman tms. Minulla on tosin hyvä itsetunto, varmaan sekin vaikuttaa. 

Anteeksi, mutta pakko kysyä: onko teillä seksiä? Jos on niin etkö koskaan sitä harrastaessa mieti miehesi aiempia seksikokemuksia? En halua loukata, ajatus tuntuu omalla kohdalla vaan mahdottomalta, että siis sellaista miestä kohtaan tuntisin haluja. 

Täällä toinen. Miksi ihmeessä miettisin? En mieti muita naisiakaan? Mietitkö sinä ja jos kyllä niin miksi? 

Vierailija
229/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee ensin jotain persiiseen ja sitten mun värkkiin.. Ei kiitos. Koeta jo päättää kumpi olet.

Vierailija
230/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En bi-mies on so do miit ti. Ei missään nimessä.

Vierailija
231/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska en ole homoseksuaali mies vaan hetero nainen.

Vierailija
232/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelisiko se sodomilla? Meluaisi ja nyljeskelisi?

Vierailija
233/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala. Oletko varma ettet ole seepra tai sammakko ?

Vierailija
234/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala. Oletko varma ettet ole seepra tai sammakko ?

Olikos lenkki vai kyr pä sun suussa tänään?

Vierailija
235/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
236/237 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta DI-miehen kanssa voisin koska hän tuo pöytään 3ea eri leikkelettä.

Vierailija
237/237 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella, oon itsekkin bi :) en ymmärrä ihmisiä joille bi-seksuaalisuus on ongelma, seksuaalinen suuntautuminen ei oo = pettäminen. Pettäminen on aina huonoa käytöstä. Jos syrjisin bi-seksuaalisuuden takia niin se ois mun tilanteessa pata kattilaa soimaa tilanne.

Mä en ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä jotka ei ymmärrä ihmisellä olevan omat mielipiteensä ja halut. Ei kaikkien tarvitse hyväksyä samoja asioita kuin sä. 

Mä en todellakaan huolisi bi-miestä. Mä haluan heteromiehen jota ei pätkääkään kiinnosta miehet seksuaalisesti. Miehen miehekkyydestä katoaa mun silmissä aika paljon, jos mies on bi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi