Voisitteko naiset seurustella bi-miehen kanssa?
Kun mies on aiemmin ollut rekisteröidyssä parisuhteessa/avioliitossa (riippuen siitä, koska solmittu) toisen miehen kanssa? Siis niin, että mies olisi nimenomaan bi eikä homo.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Kukin saa olla, mitä on, se on ok. En vain omalla kohdallani pystyisi olemaan noin avarakatseinen. Miettisin liikaa missä se mieheni värkki on käynyt.
Miten se eroaa sitä että se olisi käynyt jonkun toisen naisen suussa, pyllyssä?
No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.
Etkö ole tietoinen, että iso osa heteropareista harrastaa anaaliseksiä?
Omassa lähipiirissäni heterosuhteissa sitä ei harrasteta yleisesti. Sinne reikään ei kuulu oikeasti mitään muuta kuin uloste kaikkine bakteereineen.
Oletko haastatellut kaikkia lähipiirisi ihmisiä heidän intiimipuuhistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehekkäistä miehistä, joten ei.
Millä lailla biseksuaali ei voi olla miehekäs mies? Onhan moni homokin todella miehekäs mies. Googlaa vaikka bear, jos et usko.
En tarkoita loukata, mutta mun silmissä ei voi olla miehekäs ihan ulkonäöstä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Kukin saa olla, mitä on, se on ok. En vain omalla kohdallani pystyisi olemaan noin avarakatseinen. Miettisin liikaa missä se mieheni värkki on käynyt.
No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.
Etkö ole tietoinen, että iso osa heteropareista harrastaa anaaliseksiä?
Omassa lähipiirissäni heterosuhteissa sitä ei harrasteta yleisesti. Sinne reikään ei kuulu oikeasti mitään muuta kuin uloste kaikkine bakteereineen.
Oletko haastatellut kaikkia lähipiirisi ihmisiä heidän intiimipuuhistaan?
Otanta on ihan riittävän suuri. Olen aika supliikki, ja ihmiset kertovat minulle paljon asioita. Puhun avoimesti myös seksistä, vaikka joku täällä totesikin tuomitsevaksi. Omat arvot voivat olla mitä on, mutta kaikesta voi keskustella ja kaikkien kanssa. Aika moni on kokeillut anaaliseksiä, mutta ei harrasta sitä säännöllisesti.
Minun mieheni on bi, hänellä on ennen minua ollut pidempi vakava suhde niin naisen kuin miehenkin kanssa. Jos olisimme tavanneet esim. netissä seuranhakumielessä ja olisin heti kuullut miehen taustasta niin olisin varmaan lopettanut yhteydenpidon. Tutustuimme kuitenkin muuta kautta ja ihastuimme, eikä sitten asia enää epäilyttänyt.
Pettäminen ei ole kiinni seksuaalisesta suuntautumisesta, yhtä hyvin heteromieskin voisi perustella pettämisen sillä, ettei pienirintainen vaimo riitä hänelle vaan haluaa isorintaisemman tms. Minulla on tosin hyvä itsetunto, varmaan sekin vaikuttaa.
No en vois kuvitellakaan, ei olis enää mitään kiinnostusta ton tiedon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla biseksuaali ei voi olla miehekäs mies? Onhan moni homokin todella miehekäs mies. Googlaa vaikka bear, jos et usko.
En tarkoita loukata, mutta mun silmissä ei voi olla miehekäs ihan ulkonäöstä riippumatta.
Sinä tuskin silmilläsi erotat homoa, bi:tä tai heteroa toisistaan. Kaikki homot eivät näytä Ture Boreliukselta, vaikka se yleinen stereotypia onkin. Hyvä ystäväni on homo, eikä se näy tai kuulu siitä mitenkään. Olin tuntenut sen vuosikymmenen, ennen kuin vihdoin uskalsi kertoa asiasta. Olin vain ihmetellyt, kun ei se puhu parisuhteistaan mitään. Ajattelin, että sillä on joku trauma tai se on aseksuaali.
Putkiaivo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa naiset outoja ja ahdasmielisiä. Miehille kyllä kelpaa bi-naiset kumppaniksi.
Naisille bi-mies tarkoittaa kaksinkertaista mahdollisuutta tulla petetyksi. Miehille bi-nainen tarkoittaa mahdollista päästä kolmen kimppaan kahden naisen kanssa.
Älä projisoi outoja ajatuksiasi muihin. Seurustelin ennen bi-naisen kanssa, enkä todellakaan haaveillut mistään kolmenkimpasta. Samanlainen rakastettava ihminen hän oli kuin heterotkin. Tosin sä et varmaan tiedä mitä rakkaus on.
Homon kaveri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tuskin silmilläsi erotat homoa, bi:tä tai heteroa toisistaan. Kaikki homot eivät näytä Ture Boreliukselta, vaikka se yleinen stereotypia onkin. Hyvä ystäväni on homo, eikä se näy tai kuulu siitä mitenkään. Olin tuntenut sen vuosikymmenen, ennen kuin vihdoin uskalsi kertoa asiasta. Olin vain ihmetellyt, kun ei se puhu parisuhteistaan mitään. Ajattelin, että sillä on joku trauma tai se on aseksuaali.
Onko lukutaidossa vikaa? Kirjoitin, että ulkonäöstä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa heteroparit harrastavat anaaliseksiä enemmän kuin homoparit. Yhden näkemäni tilaston mukaan heteropareista yli 20% harrastaa anaaliseksiä, homoista vain noin 10%.
No mitenkäs ne homot sitten nai?
Mietippä sitä.
En välitä miettiä, kunhan kysyin.
Ainakin suu- ja käsiseksiä miehet voivat harrastaa anaaliseksin sijaan, ja onhan tietysti kaikenlaisia seksileluja, joilla voi tyydyttää toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo- ja bi-miesten miesmaku poikkeaa kyllä aika paljon heteronaisten miesmausta. Ja useimmiten sen kyllä huomaa, onko mies homo vai hetero.
En voisi (minäkään). Haluan, että kumppanini on hetero ja haluaa vain minua. Tähän liittyy vielä se, että pelottaisi, että hän edelleen haluaisi (salaa) miessuhdetta siihen rinnalle kuitenkin.
” No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.”
LOL ! elän miehen kanssa ja emme harrasta B-rappua. Ne elokuvien seksikohtaukset kuin ei ole sama asia kuin oikeassa elämässä. Eri kyselyissä on osoittautunut että vain noin kolmasosa gay-miehistä edes harrastaa B-rappua. Tervetuloa luuloista todellisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle sillä ei varmaan olekaan eroa, jos kerran bi-mies olet, mutta heteroille sillä on paljonkin väliä.
Millä tavalla?
T. Nainen
Sillä tavalla, että ajatus kahden miehen touhuista keskenään voi jopa ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
” No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.”
LOL ! elän miehen kanssa ja emme harrasta B-rappua. Ne elokuvien seksikohtaukset kuin ei ole sama asia kuin oikeassa elämässä. Eri kyselyissä on osoittautunut että vain noin kolmasosa gay-miehistä edes harrastaa B-rappua. Tervetuloa luuloista todellisuuteen!
Kolmasosakin on jo 33,3 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Putkiaivo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa naiset outoja ja ahdasmielisiä. Miehille kyllä kelpaa bi-naiset kumppaniksi.
Naisille bi-mies tarkoittaa kaksinkertaista mahdollisuutta tulla petetyksi. Miehille bi-nainen tarkoittaa mahdollista päästä kolmen kimppaan kahden naisen kanssa.
Älä projisoi outoja ajatuksiasi muihin. Seurustelin ennen bi-naisen kanssa, enkä todellakaan haaveillut mistään kolmenkimpasta. Samanlainen rakastettava ihminen hän oli kuin heterotkin. Tosin sä et varmaan tiedä mitä rakkaus on.
Poikkeustapaus vahvistaa säännön. Miehille bi-nainen ei tunnu olevan niin suuri uhka kuin bi-mies naisille.
Ja kyllä, minäkin olen seurustellut joskus bi-naisen kanssa, eikä se ollut minulle mikään uhka. Näin vain tunnutaan yleisesti ajateltavan.
Homon kaveri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta pakko nyt kommentoida.
Sä taidat olla vain pelkä puusilmä noitten asioitten suhteen, jos tosissasi sanot, ettet muka huomannut mitään. Kyllä homoista ja myös bi-miehistä näkee ja kuulee mitä ne on miehiään. Sen näkee niistä pienistä yksityiskohdista olemuksessa, eleissä, puheissa, äänessä, liikkeissä... Se vain huokuu niistä läpi, vaikka olisikin kropaltaan miten maskuliinisia tahansa. Tulee kuulusat homofibat tai mitä lie.
Itse olen alalla, jolla törmää usein tämän sorttisiin miehiin, ja aina tulee itselleni ihan puskista, kun joku työkaveri sanoo tällaiselle "ai sulla on mies, en mä olis koskaan uskonut!" ja itse sitä vaan miettii, että miten joku voi olla niin sokea, ettei sitä ole nähnyt/tajunnut.
Putkiaivo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putkiaivo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeustapaus vahvistaa säännön. Miehille bi-nainen ei tunnu olevan niin suuri uhka kuin bi-mies naisille.
Ja kyllä, minäkin olen seurustellut joskus bi-naisen kanssa, eikä se ollut minulle mikään uhka. Näin vain tunnutaan yleisesti ajateltavan.
Pelkäisivätkö naiset enemmän miehen pettämistä kuin miehet naisen? Tämä on pelkkä päästä vedetty ajatus, mutta monesti tuntuu, että juuri naiset käyttävät hirveästi aikaa miettiäkseen pettääkö mies/haluaako mies muita ja ovatko he itse tarpeeksi haluttavia.
Toki varmasti silläkin on vaikutusta, että kahden naisen välinen seksi on todennäköisesti fantasia useammalle miehelle kuin kahden miehen välinen seksi naisille.
Onpa ihmeellistä jankkaamista. Ihan tulee mieleen tasoteoreetikot, jotka kuvittelevat saavansa kaikki naiset muuttumaan mieleisikseen jankkaamalla omaa mielipidetään riittävän monta kertaa. Hekin aina kysyvät naisilta, mutta vastaukset eivät koskaan kelpaa.
En välitä miettiä, kunhan kysyin.