Voisitteko naiset seurustella bi-miehen kanssa?
Kun mies on aiemmin ollut rekisteröidyssä parisuhteessa/avioliitossa (riippuen siitä, koska solmittu) toisen miehen kanssa? Siis niin, että mies olisi nimenomaan bi eikä homo.
Kommentit (203)
Miltä hei kuulostais, että oot miehen kanssa joka pettää miehen kanssa? Sama toisin päin.
En. Kun oltaisiin ravintolassa ja se alkaisi baaritiskillä katsella miehiä niin **ttu. No way. Naisia tottakai saisi katsella. En tiedä miksi mutta näin vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Kukin saa olla, mitä on, se on ok. En vain omalla kohdallani pystyisi olemaan noin avarakatseinen. Miettisin liikaa missä se mieheni värkki on käynyt.
Miten se eroaa sitä että se olisi käynyt jonkun toisen naisen suussa, pyllyssä?
No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.
Etkö ole tietoinen, että iso osa heteropareista harrastaa anaaliseksiä?
Omassa lähipiirissäni heterosuhteissa sitä ei harrasteta yleisesti. Sinne reikään ei kuulu oikeasti mitään muuta kuin uloste kaikkine bakteereineen.
Ai teilläkin keskustellaan asiasta sukulaisten ja ystävien kesken kuin kahvileivonnaisista konsanaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Oon liian epävarma omasta viehätysvoimastani.
Koetko sitten että heteromiehen kanssa tarvitaan vähemmän viehätysvoimaa kuin bi-miehen? Miksi?
Oon perinteisen naisellinen nainen. Tykkään siitä ajatuksesta, että mies pitää just mun tyylisistä (naisellisista) ihmisistä. Tuntuu ettei mussa ei ole mitään erityistä jos tykkää myös miehistä siinä mielessä. En sit oo mikään totaalibimbo vaikka siltä kuulostaa 😅
Ihanan avointa! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Kukin saa olla, mitä on, se on ok. En vain omalla kohdallani pystyisi olemaan noin avarakatseinen. Miettisin liikaa missä se mieheni värkki on käynyt.
No eroaa sen verran, että ei haittaa. Se heteromies tuskin vallan pistää värkkiään sinne B-rappuun. Olen, että miehen kanssa elävä mies tekee sitä useammin. Iljettävää.
Omassa lähipiirissäni heterosuhteissa sitä ei harrasteta yleisesti. Sinne reikään ei kuulu oikeasti mitään muuta kuin uloste kaikkine bakteereineen.
Ai teilläkin keskustellaan asiasta sukulaisten ja ystävien kesken kuin kahvileivonnaisista konsanaan?
Itse asiassa kyllä keskustellaan aika avoimesti.
En voisi. Mua yököttäisi ajatus siitä että sydämeni valittu on maannut takapuoli pystyssä sängyllä nelinkontin ja rukoillut jotain kaljupäätä painamaan kovempaa.
Hyi. Mulle kelpaa vaan miehekäs mies ja tuosta biseksuaalisuudesta tulee väistämättä neitimäisyys mieleen.
Suomalaiset ovat perinteisesti avarakatseisia, kun se ei tule liian lähelle omaa elinpiiriä.
Tuskinpa. Sanotaan vaikka niin, että tiedän homo- ja bipiireistä liikaa. En halua irtoseksiä runsaasti harrastaneita kumppaneita.
En voisi. On tähän useampikin syy, mutten nyt jaksa perustella sen syvällisemmin. Muut saavat toki tehdä niin kuin haluavat, mutta itse en halua.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan avointa! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kyllä keskustellaan aika avoimesti.
Ei se mene niin, että kun alat päsmentää sodomian luonnottomuudesta ja muut hymisee ja nyökkäilee siihen, niin se olisi mikään avoin keskustelu.
Täällä joku haluaa selvästi vain vängätä, eikä kuulla niitä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Mua yököttäisi ajatus siitä että sydämeni valittu on maannut takapuoli pystyssä sängyllä nelinkontin ja rukoillut jotain kaljupäätä painamaan kovempaa.
Hyi. Mulle kelpaa vaan miehekäs mies ja tuosta biseksuaalisuudesta tulee väistämättä neitimäisyys mieleen.
Mua ei yökötä, mutta en myöskään halua olla tuollaisessa kuviossa mukana kolmantena. Halut menee ajatuksesta olipa sitten mies antavana tai saavana osapuolena, jos se olisi oma mies.
Vastaus on siis ei. Koska halut menee ajatuksesta.
Rehellisesti, en.
Hyviä ystäviä voisimme olla, mutta emme parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku haluaa selvästi vain vängätä, eikä kuulla niitä mielipiteitä.
Niin. Jos kerran kysyy, niin täytyy kestää se vastaus myös.
En. Yleensä ne bi-miehetkin on homomaisia eleiltään, olemukseltaan ym., joten tuskin tuntisin edes kovinkaan paljoa vetoa sellaiseen mieheen. Sitä paitsi en varmaan sietäis sellaisen miehen kosketustakaan, se tuntuisi likaiselta, kakkaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa heteroparit harrastavat anaaliseksiä enemmän kuin homoparit. Yhden näkemäni tilaston mukaan heteropareista yli 20% harrastaa anaaliseksiä, homoista vain noin 10%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle sillä ei varmaan olekaan eroa, jos kerran bi-mies olet, mutta heteroille sillä on paljonkin väliä.
Voisin, jos muuten natsaisi. Ja jos ihminen on pettääkseen niin uskon hänen pettävän riippumatta siitä onko hetero, bi vai homo.
Mikä ihmeen hinku täällä on alkaa vänkäämään kun kysyttiin nimen omaan mielipidettä? En ole tämä vastaaja.