Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko 2-vuotiaan lähteä isän kanssa mökille kahdeksi viikoksi?

Vierailija
30.05.2014 |

Meillä menee miehen kanssa kesälomat vähän ristiin. Mies suunnitteli lähtevänsä lapsen kanssa pariksi viikoksi kahdestaan mökille sillä aikaa kun olen töissä. Itsestä tuntuu tosi kamalalle ja aivan liian pitkälle ajalle olla erossa. Lapsi taas kysyttäessä oli ihan innoissaan lähdössä mökkeilemään, mutta eihän tuon ikäinen vielä oikeasti tajua kuinka pitkä aika se on. Miten muut, suostuisitteko tälläiseen järjestelyyn?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kaksi vuotiaastani jos olisi kyse niin tottakai antaisin. On nimittäin niin Isin tyttö. Toistepäin ei kyllä onnistuisi, koska kaipailis niin isäänsä.. :D

Vierailija
42/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi olla omasta 2-vuotiaastani noi pitkää aikaa erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha alapeukuttaa. Jos tuntisitte isän, niin ette tekään päästäisi. Max. viikonlopuksi, silloinkin ei mihinkään veden lähistölle.

Nimimerkillä äiti joka ei ole niin ylpeä, kun 5vuotias on oppinut avaamaan tölkin todella hyvin. Lapsi kertoi oppineensa, kun isi aina aukaisee niitä karhujuomia. Aamullakin.

-40-

Vierailija
44/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihme ajatusmaailma mammoilla, että äiti on ainoa vanhempi, jonka pitää olla läsnä. Ei sillä isällä niin väliä.

Antaisin kyl oman 2veen mennä isänsä kanssa mökille. Saattaisin mennä sinne käymään mikäli mahdollista.

Jouduin myös olemaan sairaalassa 3 viikkoa kaukana kotoa kun esikoinen oli alle 2 vuotias. Isänsä hoiti, ja hyvin hoitikin. Tasa-arvoisia vanhempia tässä ollaan.

Vierailija
45/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oel hyväksi noin pitkä ero läheistestä vanhemmasta. Sukupuolella ei ole väliä.

Viikko voisi mennä, jos viikonloppuna menisit käymään.

Vierailija
46/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa järjestelyssä sinänsä vikaa ole. Miksei isäkin voisi huolehtia lapsestaan kahta viikkoa, vaikka vettäkin äärellä :O

Eiköhän se ole ihan isän nohevuudesta kiinni, ja vielä useammin äidin kyvystä luottaa muihinkin kuin itseensä ja hölllätä vähän naruja.

Vierailija
47/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se

Vierailija
48/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota palkatonta vapaata ja mee mukaan.

Vierailija
49/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vajaa 2v oli musta erossa yli 2 KUUKAUTTA, kun jäin auton alle ja olin teholla ja sen jälkeen koko yläkroppa paketissa sairaalassa. Koko tuona aikana ei nähty.

Uskoisin että Se ikävä tulee lapselle enemmän sielä kotona, tutussa ympäristössä jossa on tottunut äitiä näkemään. Kun ollaan uudessa jännässä paikassa isän kanssa, ei äiti välttämättä tule edes mieleen. Meillä on ollut miehen edellisen liiton lapsi ihan pienestä pitäen mukana pitkilläkin reissuilla (oli 2,5v kun oli 5 viikkoa Afrikassa meidän kanssa) kun äitinsä haluaa lomaa lapsesta, ja varsinkin vieraissa jännissä paikoissa on vaan kivaa. Ikävä tulee vain silloin kun kuulee äidin äänen puhelimessa, mikä sitten lopetettiinkin.

Vierailija
50/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä päästäisi, 2v. on ihan liian nuori vielä.

Vierailija
51/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes ehdottaisi. Itse pidän ja ammattilaisetkin taitaa pitää yö/ikävuosi erossa äidistään tai äitiä vastaavasta henkilöstä. Eli olen erossa 2-vuotiaastani makx kaksi yötä kerralllaan. Enkä kyllä kestäisi itsekkään olla pidempään erossa.