Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko 2-vuotiaan lähteä isän kanssa mökille kahdeksi viikoksi?

Vierailija
30.05.2014 |

Meillä menee miehen kanssa kesälomat vähän ristiin. Mies suunnitteli lähtevänsä lapsen kanssa pariksi viikoksi kahdestaan mökille sillä aikaa kun olen töissä. Itsestä tuntuu tosi kamalalle ja aivan liian pitkälle ajalle olla erossa. Lapsi taas kysyttäessä oli ihan innoissaan lähdössä mökkeilemään, mutta eihän tuon ikäinen vielä oikeasti tajua kuinka pitkä aika se on. Miten muut, suostuisitteko tälläiseen järjestelyyn?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni!

Vierailija
2/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole vesistö lähellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mökki on järven rannassa. En epäile etteikö mies vahtisi, mutta nyt rupesi tämäkin arveluttamaan... ap

Vierailija
4/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Liian pitkä aika sekä minulle että lapselle.

Vierailija
5/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä koko kahdeksi viikoksi, mutta esim. viikko voisi olla oikein hyvä. Tai sitten jos mökki ei ole mahdottoman kaukana, voisin itse hyvinkin mennä sinne viettämään viikonloppua isän ja lapsen kanssa.

Vierailija
6/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tasan 2-vuotias vai lähempänä kolmea? Voisitko mennä mökille viikonloppuna? Mun mielestä liian pitkä aika erossa kummastakaan vanhemmasta tuon ikäiselle

Vierailija
7/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
8/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
9/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä vahtii lasta hyvin, niin antaisin mennä. Itselläni tietysti olisi kova ikävä, mutta hieno kokemus varmasti isälle ja lapselle.

Vierailija
10/51 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vasta täytti 2v. Saattaisin päästä käymään viikonlopuksi, mutta silti tämä homma epäilyttää. ap

Vierailija
11/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:56"]On, mökki on järven rannassa. En epäile etteikö mies vahtisi, mutta nyt rupesi tämäkin arveluttamaan... ap

[/quote]

Mietinpä vaan. Ite rupeaisin miettimään sitä järveä.

Vierailija
12/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:59"]Just vasta täytti 2v. Saattaisin päästä käymään viikonlopuksi, mutta silti tämä homma epäilyttää. ap

[/quote]

En kyllä usko, että omaa 2-vuotiasta päästäisin. Sehän on ihan vauva vielä! Ei mitään ajantajua. Hirveä ikävä tulisi kummallekin.

Vierailija
13/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko isä sinun mennä lapsen kanssa kahdeksi viikoksi mökille vai pelkäisikö että annat lapsen hukkua?

Vierailija
14/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä pitkä aika.

Vierailija
15/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:01"]Antaisiko isä sinun mennä lapsen kanssa kahdeksi viikoksi mökille vai pelkäisikö että annat lapsen hukkua?

[/quote]

Mun lasten isä ei kyllä päästäisi mua kahdeksi viikoksi lasten kanssa minnekään. Olisi liian pitkä ero hänelle lapsista.

T.ohis

Vierailija
16/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valitetaan, kuinka miehet eivät välitä olla lastensa kanssa. Ja nyt kun mies olisi vapaaehtoisesti huolehtimassa lapsesta kaksi viikkoa ja järjestämässä mukavaa mökkilomaa, niin eihän sekään kelpaa, vaan hän on melkein jo hukuttamassa lasta järveen.

Vierailija
17/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai päästäisin. 

Vierailija
18/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti, 13. Enemmän kumminkin mietin onko liian pitkä aika. Lapsi tulee usein nukkumaan viereen, jos olen edes yhden illan poissa niin, etten ehdi nukuttamaan. Pelkään että kahdessa viikossa tulee jo jotain kauheita traumoja. ap

Vierailija
19/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:05"]Aina valitetaan, kuinka miehet eivät välitä olla lastensa kanssa. Ja nyt kun mies olisi vapaaehtoisesti huolehtimassa lapsesta kaksi viikkoa ja järjestämässä mukavaa mökkilomaa, niin eihän sekään kelpaa, vaan hän on melkein jo hukuttamassa lasta järveen.

[/quote]

2 viikkoa kouluikäisten kanssa olisi ok. 2-vuotias on liian pieni olemaan erossa kummastakaan vanhemmasta noin pitkää aikaa.

Vierailija
20/51 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta - itse omasi tunnet. Meillä esikoisen olisin päästänyt: hän viihtyy omissa puuhissaan tai aikuisen apulaisena, enkä ole kovin montaa kertaa kuullut hänen sanovan, että on ikävä. Kuopus sen sijaan on luonteeltaan kuin paimenkoira: tyytyväinen vain silloin kun koko lauma on koolla. Ihan hirveää oli ne pari päivää, kun esikoinen pääsi "ison pojan" yökyläilyreissulle yksin mummulaan - kuopus itki ikäväänsä, vaikka molemmat vanhemmat olivat läsnä. Kuopus täyttää kohta kolme, mutta edelleen viikonloppureissu olisi ehdoton maksimi.