Av-miitti?
Onko täällä ikinä pyöritelty ajatusta av:laisten tapaamisesta? Jos, niin miten kävi?
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:00"]Hei taisi tää miitti jäädä tekemättä? :--D
[/quote]
Ei kyllä me tavattiin torstaina illalla ja pakko sanoa etten ole vieläkään ihan toipunut huhhuh mikä ilta :-D Sua ei kai sitten vaan kutsuttu näihin ekslusiivisiin bileisiin.
Skumppa ja kaviaari virtasi kun Ikis ja Mies 29 tanssivat pöydillä!
Ja arvaapa kenen luo me päädyttiin jatkoille..? <3
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:39"]Onko täällä ikinä pyöritelty ajatusta av:laisten tapaamisesta? Jos, niin miten kävi?
[/quote]
Järjestän av-miitin kyrpäni varrella. Se on niin iso, että siihen mahtuu tuhatkunta palstailijaa istumaan.
T. Oikea panomies
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:03"]Saako kusipervo osallistua?
T. Kusipervo
[/quote]
Entä oikea panomies? Olen vasta uusi palstailija ja tutustuisin mielelläni palstan väkeen.
T. Oikea panomies
Veikkaan, että paras ajankohta tapaamiselle olisi elokuun viikonloppu. Niin moni on mökillä/matkoilla Juhannuksesta heinäkuun loppuun välisellä ajalla.
Oikeasti, miittinki olisi hauska idea! :D
Oikeasti, miittinki olisi hauska idea! :D
Minä tulisin miittiin! Otan lämpimäisiä mukaan ja vietetään mukava päivä yhdessä.
Maikku50
No ehkäpä tämä miitti siirtyy kesäkuun loppuun tai heinäkuun alkuun?
Olihan meillä pari vuotta sitten miitti Hgin keskustassa, kuvakin laitettiin ja parikin ketjua siitä syntyi. Neljä naista paikalla, tavattiin Virgin Oilin terassilla ja hauskaa oli.
Mä olen tavannut täältä kahdestikin. Positiivisia kokemuksia. Av-mammat ovat ihan tavallisia ihmisiä ja ihan mukavia, täällä palstalla tietyt aiheet kärjistyvät ja uskon, että provoilijoillakin on osansa siihen, millainen kuva muodostuu kirjoittajista.
Minustakin miitti olisi ihan kiva, sen voisi kiinnostuksen mukaan toteuttaa Suomenlinnassa ja ottaa lapsiakin mukaan halutessa. Tai sitten ihan baarimiitti. Mikä kiinnostaa.:)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:37"]
Olihan meillä pari vuotta sitten miitti Hgin keskustassa, kuvakin laitettiin ja parikin ketjua siitä syntyi. Neljä naista paikalla, tavattiin Virgin Oilin terassilla ja hauskaa oli.
[/quote]
Jeppis. Meillä oli ihan hauska baari-ilta.:)
Minä tulisin miittiin ehdottomasti! Olen kirjoitellut tänne pääasiassa asiallisia viestejä, mutta myös provoja, tosin harmittomia sellaisia...
Olen kyllä just se mamma, jonka nähdessä moni masentuu, lapsi 4kk vanha ja näytän fitnessmallilta (ja tämä ei ole liitoittelua!)... :) Olen myös se mamma, jota aina haukutaan provoksi, kun kerron paljonko mieheni tienaa ja minkähintaisessa asunnossa asumme. Mutta jos tämä ei haittaa ketään, niin tulen kyllä paikalle! :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:47"]
Minä tulisin miittiin ehdottomasti! Olen kirjoitellut tänne pääasiassa asiallisia viestejä, mutta myös provoja, tosin harmittomia sellaisia...
Olen kyllä just se mamma, jonka nähdessä moni masentuu, lapsi 4kk vanha ja näytän fitnessmallilta (ja tämä ei ole liitoittelua!)... :) Olen myös se mamma, jota aina haukutaan provoksi, kun kerron paljonko mieheni tienaa ja minkähintaisessa asunnossa asumme. Mutta jos tämä ei haittaa ketään, niin tulen kyllä paikalle! :)
[/quote]
ja kuten täällä joutuu aina toteamaan, et varmasti ole ainut. Suomi on pullollaan kauniita, nuoria äitejä. enkä nyt sano että kaikki on kauniita, vaan että oikeasti kauniita naisia on paljon. suomessa palkatkin on melko hyviä, joten eiköhän me kestetä:D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:47"]
[/quote]
Kuten sanottu, tuskin olet ainoa eli tervetuloa. Minä en näe ainakaan mitään syytä kertoa miitissä paljonko mieheni tienaa joten siitä silloin tuskin kukaan harmistuukaan. Eiköhän tässä ole tarkoituksena järjestään hyvänmielen tapaaminen johon ovat tervetulleita kaikki lihavat ja laihat, köyhät ja rikkaat, nuoret ja vanhat. Yhdistävänä tekijänä on siis tämä av-innostus. Ketään ei arvostella eikä tuomita. Viimeistään haudassa kun olemme taas kaikki samalla viivalla.
Muistan, että av-mammat ovat myös bilettäneet Sokos Hotel Vantaassa, en itse ollut siellä mukana mutta ilmeisesti sekin miitti oli kiva. :)
Ysin viestiä on nyt yläpeukuttanut 15 mammaa. Pitäiskö meidän ruveta sopimaan sitä aikaa ja paikkaa?
t. 9
Olen vasta heinäkuussa tulossa pk-seudulle. :| Asun kaakon kulmilla, niin ei juniakaan mene suoraan kuin pk:n suuntaan. Joten miten olisi heinäkuu