Av-miitti?
Onko täällä ikinä pyöritelty ajatusta av:laisten tapaamisesta? Jos, niin miten kävi?
Kommentit (82)
Tulisin mutta taidan olla liian nuori varsinaiseksi av-mammaksi. Mutta onhan meitä "av-nuoriakin" täällä jo aikamoinen joukko...;)
Suomenlinna olisi kiva paikka, mutta sinne meno ja poistuminen tuottaa ongelman. Sinne liikennöivillä lautoilla painorajoitus, eli porukka joudutaan jaksottamaan kymmeneen ryhmään. Muuten lautasta tulee sukluvene. Yksi mahdollinen paikka on Pipsan blogitornin juurelle, pyhiinvaellus matka. Tornin juurella plösöt saavat ahmia lisää ja tulla idolinsa kaltaiseksi. Ansioituneimmat plösöt palkitaan omalla blogilla, Pipsa on luvannut vierailla blogisivulla, ruokapalkalla.
mitäs sanotte kun kun minä, ehta mies saavun myös?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:56"]
Mä tuun vaan jos -mies28- (nykyään 29?) tulee. Ja ootan kans vähintään yhtä wt-tyyppiä mukaan <3
[/quote]
Mä voin olla se pakollinen WT! Olen lihava, tatuoitu, ja vaikka nyt just on hiukset luonnolliset, niin voin värjätä kirkkaanpunaiseksi. Nähdään! =)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:42"]
[/quote]
Tervetuloa!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:23"]
Tulisin mutta taidan olla liian nuori varsinaiseksi av-mammaksi. Mutta onhan meitä "av-nuoriakin" täällä jo aikamoinen joukko...;)
[/quote]
Mielestäni kaikenikäiset ja myös miehet on tervetulleita. Tuskin me muutenkaan ollaan ihan samanhenkisiä, niin erilaisia tyyppejä täällä käy!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:42"]
[/quote]
Virgin Oiliin odotimme paikalle Teroa, joka ei ikävä kyllä saapunut. 11 cm mies olisi myös ollut kiva. ;)
Eli tähän mennessä miehet eivät ole uskaltaneet tulla, mutta kyllä niitä mukaan mahtuis.:)
Rovaniemeltä vähän turhan pitkä matka : /
mä voin olla se WT :D
en tiedä kyllä sovinko muuten mutta tatuointeja olis joten se taitaa olla siinä ? :)
kesälomaki alkais tällä viikolla ja Helsingissä majailen
mut se ei sit saa mennä siihen, että kukaan ei tulekaan...
tai että minä saavun paikalle ja mies 29 on puskassa kuvaamassa uutta wt materiaalia mammoille :D
t.60
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:50"]mut se ei sit saa mennä siihen, että kukaan ei tulekaan...
tai että minä saavun paikalle ja mies 29 on puskassa kuvaamassa uutta wt materiaalia mammoille :D
t.60
[/quote]
Tervetuloa mukaan, kyllä mä ainakin olen tulossa 99% varmuudella!;-)
ja torstaina baariin käy kaikille?
Saako kusipervo osallistua?
T. Kusipervo
Eli lauantai 14.6 Helsingissä? Olisin ainakin mukana :) Onnistuisiko se lapseton miitti?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:37"]
Olihan meillä pari vuotta sitten miitti Hgin keskustassa, kuvakin laitettiin ja parikin ketjua siitä syntyi. Neljä naista paikalla, tavattiin Virgin Oilin terassilla ja hauskaa oli.
[/quote]
Jeppis. Meillä oli ihan hauska baari-ilta.:)
http://aijaa.com/SPeycK
[/quote]
Ei yllätä. Wannabe-akateemiset leikkimässä coolia ja mikä ihme tuo oikealla puolella oleva ilmestys on?:D hamsteri, jolla kaksari? Ah miten kaunis nainen. Vielä silmälasit puuttuu päästä.
[/quote]
Tuntuu palstalle kirjoittelevat unohtavan, että lausuvat kommentteja ihan oikeasta ihmisestä. Joku taas jaksoi nähdä vaivaa ollakseen ilkeä, en kyllä voi olla hämmästelemättä jonkun motiiveja haukkua toisen ulkonäössä asioita, joille hän ei voi mitään.