Minkä ikäisenä löysit elämäsi miehen?
Tiedän että naurettavaa mutta tuntuu etten ikinä löydä sopivaa kumppania :( olen 21v. En ole ikinä seurustellut, säätöjä turhankin paljon ja sydän välillä palasina.
Kommentit (83)
21-vuotiaana, oli ja on ensimmäinen seurustelusuhteeni. Säätöjä ja särkyneitä sydämiä oli itsellänikin takana aivan tarpeeksi. Nyt olemme naimisissa ja odotetaan ensimmäistä lasta syntyväksi.
26v:nä. Olimme silloin varattuja ja olemme yhä lähes 30v myöhemmin mutta silti toisillemme rakkaimmat ikuisesti!
26 v., 9 vuotta yhteistä polkua tassuteltu.
En ole vielä kohdannut elämäni miestä, olen 50v. Mutta voi sitä muittenkin miesten kanssa hengata. Ei sen tarvi niin dramaattista olla.
En ole vielä kohdannut elämäni miestä, olen 50v. Mutta voi sitä muittenkin miesten kanssa hengata. Ei sen tarvi niin dramaattista olla.
21 vuotiaana, tänä vuonna tulee 22 vuotta yhdessä :)
14 vuotiaana, yhä ollaan yhdessä ja lapsi tulossa.
14-vuotiaana. Yhdessäoloa takana 11 v, toinen lapsi tulossa <3 Kyllä tiedän moniakin jotka ovat onnensa löytäneet vanhempanakin.
23 v. Tunnettu on kyllä kauemmin, mutta tuohon aikaan parisuhteesta tuli vakava. Nyt ollaan naimisissa ja odotellaan lasta syntyväksi parin kuukauden päästä. :)
30 -vuotiaana. Ei siitä mitään tullut, nyt elän yksin loppuelämäni.
16v. Nyt 8v takana ja yksi lapsi.
20-vuotiaana. Mutta se oli ehkä vähän turhan aikaisin.
15v., ja 25 vuotta tulee tänä vuonna yhteiseloa täyteen.
17-vuotiaana. 12 vuotta ollaan oltu yhdessä.
27-vuotiaana. Olin juuri eronnut narsistisia luonteenpiirteitä omaavasta exästäni ja olin täysin valmis elämään loppuelämäni sinkkuna. No tapasikin sitten ensimmäisellä suhteen jälkeisellä sinkkubaarireissullani nykyisen aviomieheni! Kohta kymmenen vuotta yhteistä taivalta takana :)