Minkä ikäisenä löysit elämäsi miehen?
Tiedän että naurettavaa mutta tuntuu etten ikinä löydä sopivaa kumppania :( olen 21v. En ole ikinä seurustellut, säätöjä turhankin paljon ja sydän välillä palasina.
Kommentit (83)
25-vuotiaana. Osakunnan bileissä yliopistolla. Yhdessä ollaan oltu jo 15 vuotta:). Kyllä se oikea löytyy varmasti, ihan ilman etsimistä vaan tulee ja napsahtaa...
Olisinko ollut 12v? Mutta häntä en voi koskaan saada.
Tavattiin kun olin 18v, alettiin seurustelemaan 22v ja vuosi siitä naimisiin. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta. Jälkeenpäin olen miettinyt, että olipa hyvä tuuri kun kohdalle sattui oikeasti ihana ja hyvä mies, mulla ei nimittäin oikein vielä parikymppisenä ollut arvostelukyky kohdallaan ;)
Älä huoli ap, sulla on vielä paljon aikaa löytää se oikea. Tuossa iässä kannattaa vain nauttia elämästä ja tehdä kivoja asioita, vakiintua ehtii paljon myöhemminkin. Ehkä siinä lähempänä neljääkymppiä alkaisin huolestua, jos siis lapsia haluaa, muutenhan seurusteluasioissa ei ole mitään aikarajaa :)
Voi kun sä olet vielä nuori! Älä stressaa, vaan nauti elämästä. Kaikki tulee aikanaan, ja juuri kuin vähiten odottaa.
Nim.merk. 33 vuotiaana miehensä löytänyt
Luultavasti 20vuotiaana. Jonkun olisi vain pitänyt se minulleki kertoa jo silloin niin ei olisi tarvinnut todeta yli 10 vuotta myöhemmin että se mies olisi ollut se jonka kanssa haluan vanheta kun on itse päätynyt monet kerrat siivet polttaneena yh-äidiksi =/
Mun äiti löysi 16 vuotiaana joten ehkä osaksi siitä johtuen, mulla sama fiilis kun sulla :( itse olen 20. Tiedän että se on hölmöä sillä aikaa on vielä vaikka kuinka mutta odotan jo innolla perheen perustamista ja asuntolainan, koiran jne hankkimista. Mielestäni vanhempani elävät aika täydellistä elämää ja toivoisin kovasti saavani saman
Onnea teille nuorena löytäneille. Mulle yks elämäni täkeimmistä asioista on aina ollut löytää rakkaus ja pairsuhde. Nyt ikää 38-vee eikä hyvältä näytä että vieläkään löytyisi. 20 vuotta olen asunut yksin, tuskin edes osaisin elää sen rakkaan kanssa enää jos sellainen löytyisi...
24v. Tai jotain juttua oli jo kun olin 20, mutta se ei ollut otollinen aika vielä meille. Onneksi kohtasimme uudestaan 4,5v myöhemmin :) Nyt vain kaksi vuotta myöhemmin meillä on jo lapsi ja ollaan naimisissa <3
15-vuotiaana. Mutta älä ap ota stressiä, ehdit vielä oikein hyvin.
15 vuotiaana löytyi oma,elämäni mies. kaikki tuurit olleet kohdallaan että niin nuorena se oikea löytyi,ja yhdessä on pysytty siitä saakka. 16v yhdessäoloa kohtapuoliin täynnä.
Mä löysin 22-vuotiaana. Tai niin luulin ;). Nyt, yli 30-vuotiaana oon löytänyt "taas" elämäni miehen ja on tää aika ihanaa <3
Mä löysin 22-vuotiaana. Tai niin luulin ;). Nyt, yli 30-vuotiaana oon löytänyt "taas" elämäni miehen ja on tää aika ihanaa <3
Olin 20-vuotias, juuri täyttämässä tuon 21v, kun tutustuttiin mieheni kanssa. Nyt muutamaa vuotta myöhemmin olemme naimisissa ja kahden lapsen onnellisia vanhempia. :) Älä huoli...mulla oli tuolloin aivan samat mietteet kun sullakin. Elin lähinnä "villiä sinkkuelämää" ja tuntui ettei kohdalleni tule koskaan mitään sen vakavampaa. Lopulta olin vannoutunut ikisinkku...toisinpa yllättäin kävikin ;) Tsemppiä sinne!
Kaikki toistelevat että aikaa on, mutta mitäpä jos siinä ajassa vaan ei tapahdu mitään eikä tapaa sitä elämänsä miestä? Minusta on tylsää vedota siihen että toinen nyt vaan "on vielä nuori", kun osa on kuitenkin löytänyt kumppaninsa jo nuorena, osa taas ei löydä koskaan. Ei ole mitään takeita siitä, että kumppani löytyisi ikinä.
Terveisin 23v joka ei ole koskaan seurustellut tai viettänyt villiä sinkkuelämää.