Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

erossa lapsesta 10vrk

Vierailija
30.05.2014 |

Kärsiikö lapsi 1v4kk kun on yli viikon isällään erossa äidistä ja veljestä? Kysymys onkin että tunnistaako lapsi enää minua sen ajan jälkeen

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä. Tuttavat tekevät pitkän vklopun matkoja ja jättää pienet lapsensa isovanhemmille hoitoon. Itse en pystyisi. Se matka olisi itsekidutusta, ei nautintoa. Lapseni kulkevat mukana siellä missä vanhemmatkin on, niin se menee luonnollisesti. Onneksi ollaan miehen kanssa tästä tismalleen samaa mieltä.

Vierailija
62/62 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 02:19"]

En vaan ymmärrä. Tuttavat tekevät pitkän vklopun matkoja ja jättää pienet lapsensa isovanhemmille hoitoon. Itse en pystyisi. Se matka olisi itsekidutusta, ei nautintoa. Lapseni kulkevat mukana siellä missä vanhemmatkin on, niin se menee luonnollisesti. Onneksi ollaan miehen kanssa tästä tismalleen samaa mieltä.

[/quote]

Voi olla kyllä aika vaikeaa, kun välimatkaa on niin perkeleesti ja tuo lapsi on sanonut ettei halua mitään draamaa, vaikka välittääkin kai kovastikin Juttu on muutenkin aika monimutkainen. Mutta 95% varma olen ettei tästä ole mitään haittaa. Mennään eteenpäin, ehkä jossain vaiheessa kaikki alkaa menemään paremmin. Ei näitä varattuja matkoja pysty perumaankaan enään mitenkään. Kirjoitin tästä jo aiemminkin pidemmän viestin joskus, voitte etsiä sen jos kiinnostaa lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla