Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiotte estää teiiänne juomasta koulujen loppumisen jälkeen?

Vierailija
30.05.2014 |

Kaupunki on kohta taas täynnä ympärihumalaisia nuoria sikailemassa ja sammumassa. Mitä sinä teinin äiti teet sen eteen, että näin ei käy?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 21:59"]

57,en ole sinisilmäinen. Jossain vaiheessa tuo meidänkin hikikomori mahdollisesti riehaantuu. En tiedä, olisinko edes kovin pahoillani, jos näin kävisi, koska kieltämättä olen tästä mökkiytymisestä ollut vähän huolissani. Minä itse aloin viisitoistavuotiaana hillumaan kavereiden kanssa ihan urakalla ja tiedän, että se on suurimmalle osalle teineistä se ns. normaali ajanviettotapa. Miten ulkopuoliseksi hän joutuu, jos seuraavat viisi vuotta istuu soittelemassa kitaraa ja fanittelemassa mangaa ja animea? Pitääkö huolestua, jos mitään merkkiä irtiotosta ei edes tule?

55

[/quote]

Ei nyt 14 vuotiaan tarvitse perskännejä vetää, mutta varmasti tekisi hyvää vähän mennä ulos kavereiden kanssa. Tietty, jos kaverit ei pidä mangasta, yms, niin onhan siinä puheenaiheet vähän vähissä. Kyllä minä olisin huolestunut, jos aikoinaan poikani ei olisi käynyt missään, vaan kotona vain. Onneksi on sosiaalinen tapaus ja kavereita riitti ja haluja mennä ja tulla. Toivottavasti tyttös löytäisi noista manga-anime piireistä samanhenkisiä kavereita, joiden kanssa toteuttaa itseään.

Vierailija
62/65 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:12"]

57,en ole sinisilmäinen. Jossain vaiheessa tuo meidänkin hikikomori mahdollisesti riehaantuu. En tiedä, olisinko edes kovin pahoillani, jos näin kävisi, koska kieltämättä olen tästä mökkiytymisestä ollut vähän huolissani. Minä itse aloin viisitoistavuotiaana hillumaan kavereiden kanssa ihan urakalla ja tiedän, että se on suurimmalle osalle teineistä se ns. normaali ajanviettotapa. Miten ulkopuoliseksi hän joutuu, jos seuraavat viisi vuotta istuu soittelemassa kitaraa ja fanittelemassa mangaa ja animea? Pitääkö huolestua, jos mitään merkkiä irtiotosta ei edes tule?

55

[/quote]

Ei nyt 14 vuotiaan tarvitse perskännejä vetää, mutta varmasti tekisi hyvää vähän mennä ulos kavereiden kanssa. Tietty, jos kaverit ei pidä mangasta, yms, niin onhan siinä puheenaiheet vähän vähissä. Kyllä minä olisin huolestunut, jos aikoinaan poikani ei olisi käynyt missään, vaan kotona vain. Onneksi on sosiaalinen tapaus ja kavereita riitti ja haluja mennä ja tulla. Toivottavasti tyttös löytäisi noista manga-anime piireistä samanhenkisiä kavereita, joiden kanssa toteuttaa itseään.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää paremmaksi.

Itse olin kotona tietokoneella suljetussa huoneessa ja vedin kännit samalla keskustellen netissä kaverini kanssa. Vanhemmat olivat kotona eivätkä aavistaneet mitään. Voi näitä kultaisia muistoja. :')

Vierailija
64/65 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsista 1 juo tänään takuuvarmasti. Soittikin tunti sitten bileistä mulle. Oli saanut ystäviltään viskipullon lahjaksi. Toivotin hauskaa iltaa jä käskin olla kiltisti :D

Vierailija
65/65 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:12"]

55

[/quote]

[/quote] [/quote]

animechatissa tuo toinen juuri on. Animeharrastajilla on useita keskustelupalstoja, joista löytyy samanhenkisiä. Ovat vaan ympäri Suomea. Cosplay tapahtumia on myös. Ehdota tytölle että kyydit johonkin tapahtumaan, vaikka päiväseltään.

42, 52, 62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän