Nykyinen hallitus jakaa kansaa pahiten sitten sisällissodan
Koskaan aiemmin hallitus ei myöskään onnistunut luomaan yhtä paljon pessimismiä kansaan kuin nykyinen hallitus.
Kommentit (15)
Ei jaa. Sen tekee vasemmistonarratiivi ja valtamedia, joka sitä noudattaa orjallisesti. Vasemmiston kulttuurisota. Vasemmisto ei suostu keskusteluyhteyteen, ei kompromisseihin, ei yhteystyöhön, ei totuudellisuuteen.
Siitä on tullut oman aatteensa vanki ja sitä toteuttava automaatti.
Ai, missä se jakaa sitä kansaa. Varmaan jossain vauvapalstalaisen pään sisällä
Naisena en hyväksy persuhallitusta koska se rikkoo transsaamelaisten ja rodullistettujen vegaanien ihmisoikeuksia.
Mee edes kerran elämässäsi töihin ja elätä itsesi.
Puhumattakaan edellisestä. Silloin meinattiin te u.ras taa rokottamattomat ja Uusimaakin suljettiin laittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaa. Sen tekee vasemmistonarratiivi ja valtamedia, joka sitä noudattaa orjallisesti. Vasemmiston kulttuurisota. Vasemmisto ei suostu keskusteluyhteyteen, ei kompromisseihin, ei yhteystyöhön, ei totuudellisuuteen.
Siitä on tullut oman aatteensa vanki ja sitä toteuttava automaatti.
Jep.
Oppositio räyhää ja räksyttää niinkö rakkikoirat konsanaan.
On siellä muutamia rauhallisia seassa , esim. Päivi R. Voi että hänen viisaus ja asiallisuus kun olisi muillakin niin tapahtuisi hyviä asioita.
Itse olen pitänyt tätä hallituskautta avoimena sodanjulistuksena. Se on alkanut - Bring It On. Ei kiinnosta pätkääkään enää mikään Suomen kokonaisetu, vaan kosto.
Suomen talousongelmat johtuvat puhtaasti hallituksen pessimismin lietsonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt tätä hallituskautta avoimena sodanjulistuksena. Se on alkanut - Bring It On. Ei kiinnosta pätkääkään enää mikään Suomen kokonaisetu, vaan kosto.
Just näin. Minulta on myös työmoraali haihtunut tämän hallituksen tekojen myötä kuin tuhka tuuleen.
Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa.
Ilmaiseksi en tee enää sekuntiakaan töitä niin kauan, kuin tämä fasistinen urpojoukko on vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen politiikka on lamauttanut nuorten uskon tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen politiikka on lamauttanut nuorten uskon tulevaisuuteen.
Höpskukkuu.
Keski-ikäiset vauhkoaa ja luo epävakautta
Katse aina eteenpäin ja kohti omia teitä
.
Hallitus sai mitä tilas; onneksi kansa ei kuluta.