Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmivauvat 2015

30.05.2014 |

Näin kävi että testiin ilmestyi kaksi viivaa, ja täällä ollan onnesta ihan pökerryksissä:)

La olisi laskurin mukaan 4.2.15

Jään odottelemaan muita helmivauvojen äitejä!

Kommentit (159)

1/159 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittauduttaisiin mukaan :) Laskettu aika 1.2.2015. Vähän sellainen epätodellinen olo on koko raskauden suhteen: "Oonko mä nyt oikeasti raskaana?"... Ehkä se siitä sitten kun alkaa oireita tulla enemmältä. Tällä hetkellä vaivaa ajoittainen väsyminen ja välillä aivan pohjaton nälkä... Eikä sitä jaksa uskoa, että kuukautiset ei oikeasti tule :D

Tosiaan miehen kanssa tulee kesäkuussa 5 vuotta yhteistä taivalta ja heinäkuussa kävellään alttarille :) Itse olen 23 ja mies 29, kummatkin töissä, oma koira, omakotitalo ja farmari, että se vaavi (tai useampi) puuttuu enää meidän elämästä... :D

2/159 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen ihan uusi täällä sivulla :) Aattelin jos pääsen mukaan LA 7.2.2015 jos nyt vaan kaikki menee hyvin (2km takana) nyt rv4+0 ja 7lapsi. Meillä tytöt: 11v, 1v10kk ja 8kk ja pojat: 12v, 9v ja 6v. ja minä olen 31v ja miehen 34v. Meillä lypsykarjatila ja lampaita, koira ja höpsö kissa ja liuta lapsia :D

elovena82 ja mini4+0rv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/159 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuaika 5.2 näillä näkymin :) pahoinvointi laitto testaamaan ja plussa tuli perjantaina. 2 lasta ennestään. Sekavin fiiliksin sulattelen tätä ....... 

4/159 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Monien negatiivisten testien jälkeen, tein pe 30.5 se kaivatun positiivisen. Laskureiden mukaan LA olisi 31.1 tai 2.2.15. 

Meidän lähipiirissa ilmoitettiin perjantaina jouluvauvasta, joka sai mieleni tietysti vähän matalaksi, kun olemme kuitenkin jo tovin yrittäneet. Jostain kumman syystä päätin kuitenkin tehdä testin samaan "masennukseen" ja voi sitä järkytystä, kun kaksi viivaa ilmestyi.

Nyt neljän liuskatestin ja yhden viikkonäytöllisen jälkeen alan uskoa, olen raskaana! Voi kun kaikki vaan menisi hyvin.

Huomenna soittelen neuvolaan. Jännittää.

Täällä siis kirjoittelee 25v. tarhantäti.

5/159 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh mä tipahdan pois.. aamutesti+ ja veret joten eiköhän se tässä ollu, en jaksa uskoa jos kumminki kaikki hyvin, mulla jos vuotaa niin se vuotaa kunnolla.

Mutta joo onnea matkaan muille teille :))

6/159 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siirrynpä tuolta kuumeilijoiden puolelta sitten tänne minäkin.
PikkuJ:n kanssa samoihin mennään eli la olis 1.2.2015

Ennestään 13, 11 ja 7-vuotiaat lapset, joille jo tämä asia paljastettiin. Ovat pari vuotta niin toivoneet  vauvaa meille. Ovat aika innoissaan :D
Keskiviikkona olis eka neuvola ja sieltä saan varmaan ajan äitipolille lääkityksen (Klexane) takia.

7/159 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ilmoittautuu mukaan... eipä oo täällä tullut aikoihin pyörittyä, tai no puolitoista vuotta sitten :) meillä siis ennestään lapsi 1,5v ja nyt tulossa pienenä yllätyksenä kakkonen, la ton yhden laskurin mukaan 5.2. Reilu pari vuotta olis siis tulossa ikäeroa. Tänne taas hakeuduin kun kauheen monelle ei vielä viitti kertoa ja on niin kiva päästä jakamaan ajatuksia samassa tilanteessa olevien kans! 

Elovena82 harmi kun käviki noin... :(

8/159 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähä meneekö kesken....tänään tuli yhdynnän jälkeen vaaleanpunaista verta..ei paljo mut kuitenkin. ...ja alavatsa kipuilee....

9/159 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä plussattu eilen, laskettu aika mahdollisesti 8.2? Kierto tosiaan pitkä ja epäsäännöllinen km:n jälkeen,mutta ovulaation tunnistin hyvin ja siitä tuon la:n laskeskelin :) Joulukuussa aloitettu esikoisen yritys, helmikuun alussa plussattu ekan kerran,mutta 9+1 rv meni kesken ja nyt siis taas raskaana :) varovaisin mielin mennään, keskenmeno niin tuoreena vielä mielessä.

Oon lomareissussa vielä viikon verran,mutta sen jälkeen palaan palstailemaan ja toivottavasti sillä aikaa saadaan tänne paljon uusia plussanneita :)

Lilanne 4+3

10/159 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla LA mahdollisesti 2.2.15 :) eli nyt kuudes rv menossa. Neuvolaan täytys huomenna soitella ja kertoa. Oon siis 19 ja ensimmäinen raskaus miehen kanssa :) toivo on suuri että menisi raskaus hyvin, koska olen nyt aika raskaassa työssä. pahoinvointi on kyllä alkanut jo, toivotaan ettei muutu pahemmaksi :D 

11/159 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!
Päätin liittyä tänne teidän odottavien kanssa. Ensimmäinen raskaus kyseessä ja rv 5 menossa, toivottavasti kaikki meneepi hyvin :)
Täytin muutama päivä sitten 25 ja samana päivänä testissä luki, että raskaana, eli paras synttärilahja mitä vain oli mahdollista saada !

12/159 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tuli plussa testiin ja la olisi 5.2. Ikää 24 ja ennestään 1v2kk poika :) Vielä ei pahoja oloja tai muitakaan oireita ole ilmennyt, mutta edellinen raskaus vielä niin tuoreessa muistissa, että en vielä ala hurraamaan! :) Toivotaan että kaikilla sujuu alkuraskaus hyvin!

13/159 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Sain toissapäivänä haalean plussan ja tänään testasin uudestaan niin plussa oli nyt aivan vahva :) La ois meillä 9.2 :-) Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin.

Lapsi olisi meidän ensimmäinen =) 

14/159 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa 5+5 vauva.fi laskurin mukaan. Neuvola-ajan varailin jo viime viikolla hätäpäissäni ja sain ajan 16.6 jolloin ois 7+0 tai 7+1. Ajattelin, että pitää käydä heti joku pissanäyte antamassa tms. mutta ei kuulemma oteta jos ei ole pissaoireita.

Täällä oireet on vaihdellut hurjasti. Aluksi oli tuota nenän tukkoisuutta, joka vaihtui kauheaksi näläksi/närästykseksi. Rinnat on vaihtelevasti kipeät, vällillä enemmän ja välillä vähemmän ja semmoista menkkamaista jomotusta lantionseudulla on. Rintoja pitää koko aika koplata ja testata kuin kipeet on ja sitten jos ne ei ole kipeät niin aivan paniikissa odottaa, että milloin se km tulee. Pari päivää jatku tätä ja sitten luin netistä, että se on ilmeisesti ihan normaalia.

Pahoinvointia oon odotellut saapuvaksi, mutta tähän mennessä ei oo ollut kuin iltaisin sellaista pientä kuvotusta. Kylläpä se sieltä vielä ehtii tulla jos on tullakseen. :)

Peukut pystyyn kaikille ja paljon jarrusukkia! :) <3

15/159 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ilmoittaudutaan mukaan. La olisi 12.2. ja PikkuViitonen on tilattuna. Aina yhtä jännää.

16/159 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Onnittelut kaikille plussasta! :) Pahoittelut ja voimia Elovenalle! :(

Uskaltaudun liittymään seuraanne, vaikka onkin vielä aika epäuskoinen olo raskauden suhteen. Ikää jo 35 ja esikoinen tulossa (miehelleni kolmas). Yhdessä oltu 8v ja naimisissa vajaat 2v. Vauvakuume nosti päätään ensimmäisen kerran vasta viime syksynä ja loppuvuodesta kävin sitten poistamassa kierukan. Pelkäsin, että vauvakuume tavoitti minut liian myöhään ja raskaus ei enää onnistuisi, etenkin kun ultrassa on keväällä jo kahdesti havaittu ohut kohdun limakalvo. Mutta nyt yk7 se hartaasti toivottu plussa tuli testiin! <3 Vielä kuitenkin jännäilen ohuen limakalvoni vuoksi ja etenkin siksi, että plussaviiva vahvistuu niin hitaasti (ehkä tyhmää sitä kytätä, mutta en voi itselleni mitään!). Minulla siis "jo" dpo 20 ja viiva Apteekin raskaustestissä edelleen vaaleanpunainen, ei läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Voi tarkoittaa huonoa tai sitten ei, eipä auta muu kuin odotella ja toivoa parasta!

Jokos täällä on monella raskausoireet alkaneet? Minulla vasta ajoittaista rintojen aristusta ja välillä lieviä "menkkakipuja". Liikutun ehkä tavallista herkemmin ja aamuisin herään jo 4-5 aikaan enkä normaalisti ole todellakaan aamuvirkku! :D Saatan jälkikäteen katua sanojani, mutta minä niin toivoisin selkeämpiä, konkreettisia oireita, että raskaus tuntuisi todellisemmalta ja etenevän normaalisti. Tiedän, ettei huolissaan oleminen auta mitään, eikä tee hyvää, mutta minkäs sitä huolelleen mahtaa kun tämä on elämän tärkein juttu tähän mennessä! <3

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti ja mukavaa viikonloppua! :)

Rouva79, rv 4+6 (la 8.2.2015)

17/159 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh. mulla nyt kuudes viikko lopuillaan ja pahoinvointi jo alkanut! yöh, ei oo kiva mennä töihin kun on oksentanut pari kertaa aamulla mutta eipähän töissä sitten ole niin huono olo vaikka vähän väsynyt onkin. 

18/159 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

mulla ei ole ollut mitään oireita, paitsi muutama päivä takaperin en meinannut saada unta, kun päässä pyöri ja oksetti ihan hirveästi. (Samallainen tunne, kun teininä joi liikaa ja meni nukkumaan, niin alkoi pyöriä päässä). Hahah! 

19/159 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks iltapahoinvoiva. Kuuden maissa illalla alkaa etova olo ja sit on vaan syytä pysyä sohvalla vaakatasossa. En muista et aikaisemmin oisin moisesta kärsinyt. Väsymys onkin sitten viime kerroista tuttua ja joka päivä on päikkäreitä otettu, toisinaan jopa parikin kertaa. Mää voisin vaan nukkua ja nukkua ja nukkua :)

rv 6+0

20/159 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että täällä on näin paljon porukkaa, toivottavasti kaikilla sujuu hyvin:)

Itse olen ollut ihan poissa pelistä reilun viikon. Pahoinvointi on ollut todella kokonaisvaltaista, mikään asento ei ole hyvä kun tuntuu että oksentaa hetkenä minä hyvänsä:( koko päivä pyörii sen ympärillä että mitä sais syötyä, että olo vähän helpottuis... Miehellekin jo kuittasin että mitä se on oikeen mun sisään tuikannut kun oon näin kipeenä:D

Huomenna pitäisi mennä töihin, jännityksellä odotan mitä siitä tulee... nyt kotona kun oon nukkunut pitkiä päikkäreitä ja yrittänyt jotain ruokaa närppiä tunnin, parin välein.

Mikä teitä muita pahoinvoivia on auttanut?

Rv 5+5