Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska ja miksi miehesi on viimeksi itkenyt sinun nähtesi?

Vierailija
30.05.2014 |

Poikaystävä itki eilen kun kävi katsomassa kummityttöään (4kk) teho-osastolla. :(

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi muutama viikko sitten. Unohti mun syntymäpäivän ja pahoitin mieleni siitä aika paljon, niin miehelle tuli myös kyynel silmään..

Vierailija
42/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena, kun jäi kiinni pettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonsa kuoleman jälkeen, ei heti suruviestin saatuaan eikä hautajaisissa vaan vasta parin kuukauden päästä, kun jostain pikkuasiasta tuli mieleen miten kovasti sisko oli pitänyt siitä.

Vierailija
44/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:54"]

Tuntuu kamalalta tykätä teidän kommenteista, koska monelle on tapahtunut niin kurjia juttuja joista ei vaan noi tykätä... Joten nää mun tykkäykset on semmosia tsemppitykkäyksiä! Isot halit kaikille<3

[/quote]

samasta syystä tykkäilen!!

Vierailija
45/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nähtyämme viikon tauon jälkeen. Oli ikävöinyt.

Vierailija
46/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 11v sitten, kun kertoi kännissä pettäneensä minua. Tätä ennen, tai tämän jälkeen ei ole itkenyt niin, että olen nähnyt. Äitini kertoi, että oli itkenyt puhelimessa kun soitti heille tyttäremme syntymästä ja vaikeasta synnytyksestä 7 vuotta sitten. (Minä olin silloin heräämössä toipumassa sektiosta.)

Vierailija
47/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alttarilla noin neljä vuotta sitten. 

Vierailija
48/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kun hänen isänsä oli vakavasti sairas. Isän kuolema sitten jonkun viikon päästä oli jo helpotus, koska hän itsekin toivoi jo "pääsevänsä pois".

Vierailija
49/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten, kun hänen äitinsä kuoli.

Vierailija
50/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kertoi mulle lapsuudestaan alkoholistiperheessä. tästä ~vuosi aikaa ja mies oli silloin 23v.

Vierailija
51/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna kun riideltiin. :(

Vierailija
52/54 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä oli järkännyt mulle niin täydelliset treffit (monta tuntia kestävät ja kaikki oli just niinkun halusin<3) ja itkin sitten ilosta ja onnesta ja kiitollisuudesta ja poikaystäväkin ihan herkistyi :-D itkettiin siinä yhdessä ja sen jälkeen se mokoma vielä kosi! itkin lisää :-D

Vierailija
53/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt miehen itkevän tasan yhden kerran 14-vuotisen parisuhteemme aikana, siitä on pian 8 vuotta aikaa.

Meidän poika oli tuolloin noin 1,5-vuotias ja astma oli alkanut oireilemaan. Poika oli taas flunssassa, paha yskä ja kuumetta. Aamuyöstä hengitys vaikeutui ja vietiin päivystykseen. Päästiin parin minuutin odotuksen jälkeen lääkäriin joka sitten vauhdilla laitatti spiraan, todella pahasti ahdisti hengitystä lapsella. Spiran jälkeen lähetti meidät ambulanssilla isompaan sairaalaan (jossa on mm. lasten osastot ja lasten ensiapu). Mies tajusi vasta tässä vaiheessa että tilanne oli tosi vakava. Oli kuvitellut että minä liioittelin tilannetta. Kyyneleet alkoi valumaan silmistä. Oli itkenyt lähes koko matkan kun ajoi omalla autolla ambulanssin perässä.

Vierailija
54/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoi HIMYMIn vikan jakson

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi