Koska ja miksi miehesi on viimeksi itkenyt sinun nähtesi?
Poikaystävä itki eilen kun kävi katsomassa kummityttöään (4kk) teho-osastolla. :(
Kommentit (54)
Sunnuntaina, kun seitsemänvuotias marsunsa oli kuollut edellisenä yönä häkkiinsä heiniensä sekaan.
En ole nähnyt mieheni koskaan itkevän, vaikka olemme olleet yhdessä 11 vuotta. Hänellä on lastenkotitausta ja kova lapsuus, josta hän ei juuri ikinä puhu, mutta mikä on varmasti osaltaan muokannut hänen persoonaansa kovan oloiseksi. Ei hän silti ole tunteeton tai kylmä, itseasiassa päinvastoin, mutta on erittäin varautunut kaikissa tunnepitoisissa tilanteissa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:57"]
Kun katsoi HIMYMIn vikan jakson
[/quote]
meillä lensi lähinnä muutama voimasana, oli sarjan lopetus vaan niin kehno :D
Jokunen viikko mies itki, kun kuunteli musiikkia, joka toi mieleen hänen kuolleen veljensä. Veli surmasi itsensä.
kun sanoin "kyllä" hänen kosintaansa. tästä aikaa 29 vuotta.
Mä en ole nähnyt miesystäväni itkevän koskaan, ollaan tunnettu useampi vuosi ja hän on menettänyt läheisiäänkin muutaman.
Eilen, pohdittiin eroa (johon ei päädytty).
Kun käytiin ekassa ultrassa<3 Tästä aikaa n. 2 kk
Mieheni silmät kostuivat kun katsottiin yhtå Tyyliä vai ei jaksoa. Siinä oli alussa sellainen tavallinen nainen jolla oli todella huono itsetunto. Ja lopussa kun nainen oli stailattu näkyi kuinka onnelliseksi nainen tuli ja jopa itki ilosta. Naisen ryhti ja koko olemus muuttui ja itsetunto koheni. Mieheni on hyvin empaattinen. Ja arvatkaapas ammatti. Ei ole hoiva-alalla ei. Hän on ammattiupseeri eli kapiainen. Ja maailman ihanin isä ja puoliso. Töissä pitää vetää äijäroolia, mutta kotona on oma itsensä.
Mieheni serkun hautajaisissa. Viimetalvena.
Kun kuuli veljentyttärensä jääneen auton alle viime kesänä.
Ei koskaan. Ei ole tunteeton, mutta ei nyt vain satu itkemään koskaan.
Kun saimme tiedon äitini kuolemasta.
Muutama vuosi sitten raivoissani solvasin miestäni julmasti ja sain hänet itsemään tyrskien. :(
Näiden yli 20 vuoden aikana mieheni ei ole itkenyt kertaakaan.
Kerran meinasi pyörtyä kun tyttö 1v:na joutui sairaalaan ja kun lääkäri tuli sanomaan ettei ole enää mitään hätään niin mies melkein pyörtyi helpotuksesta.
Tuntuu kamalalta tykätä teidän kommenteista, koska monelle on tapahtunut niin kurjia juttuja joista ei vaan noi tykätä... Joten nää mun tykkäykset on semmosia tsemppitykkäyksiä! Isot halit kaikille<3
Viikko sitten, kun kertoi isänsä hautajaisista. Miesystävä on. Ei asuta yhdessä ja minä en tuntenut hänen isäänsä.
eräs hyvä ystäväni joutui onnettomuuteen ja suoraan onnettomuuspaikalta leikkaukseen. odotimme lähes tyhjässä odotushuoneessa mieheni kanssa kaksin uutisia ja kun lääkärit tulivat kertomaan ystäväni poismenosta, murenin täysin. mies joutui pitelemään minua kaksin käsin etten romahtanut lattialle. silloin mies alkoi itkemään, koska ei ollut koskaan nähnyt minua niin huonossa jamassa.
viime sunnuntaina "koska on niin onnllinen"
Katsoimme synnytysohjelmaa jossa vauva syntyi keskosena Pieni itku pääsi vauvasta :(