Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko ennen lentoa aukeaa Ryanairin tiski Tampereella?

Vierailija
23.06.2014 |

Muistaako kukaan mihin aikaan sinne pääsee selvittämään? Meillä on pieni epämääräisyys varauksessa ja haluttais selvittää se heti ensimmäisten joukossa, jotta voidaan olla varmoja lennolle pääsystä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Soitin ihan siihen heidän nettisivuiltaan löytyvään numeroon. Lisäksi löysin myöhemmin saman tiedon heidän nettisivuiltaan ja sielläkin mainitaan free of charge.

Kyllä meille tuli Ryanair huomattavasti edullisemmaksi kuin mikään muu lentoyhtiö. Finnair ja Norwegian olisivat maksaneet yli 500€ enemmän ja muilla ei ollut sopivia lentoja.

Vierailija
2/19 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis 15 kg matkatavara kuuluu hintaan, sisämatkatavara. me maksettiin Milanon reissusta 50€ menopaluu koko perheelle, siis per henkilö paitsi pienin vielä 10 € halvempi. Ei tullut muita kuluja. Rattailla pääsi vielä lentokoneen viereen, toisin kuin muilla yhtiöillä, todella hyvä palvelu siis, eikä edes maksanut mitään. Mut myöhästyä ei kannata lähtöselvityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luettiin hyvin kaikki matkaehdot eikä tullut mitään yllätyksiä vaan säästimme tuhansia hinnassa. Ihmiset on kyllä outoja kun tilailee lukematta ohjeita, ylipäätään, ei pelkästään lentolippuja.

Vierailija
4/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo tasan kaksi tuntia ennen lähtöä aukea.

Vierailija
5/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
6/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryanairilla on kallista töppäillä, kaikki selvitys tiskillä maksaa..

Vierailija
7/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:30"]Ryanairilla on kallista töppäillä, kaikki selvitys tiskillä maksaa..

[/quote]Tämä ei maksa, soitin ja kysyin. Tuli vain laitettua lapsi eri varaukseen kuin aikuiset ja heillä ei alle 16-vuotiaat saa matkustaa yksin.

Vierailija
8/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiski aukee 2 tuntia ennen lentoa. 

Vierailija
9/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan kaikki palvelu ryanairin tiskillä maksaa, esim. Kun ostin kokonaan uudet lentoliput tulomatkalle (netistä), niin niitä ei voitu tiskillä edes tulostaa ilman 40e lisämaksua. 

Vierailija
10/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo kyynarpaita! Meille kerran ryanairin tyontekija oli hyvin narkastynyt kun 3kk vauvalla ei ollut omaa lisavarausta lipulle jolla paasee ensimmaisten joukossa koneeseen, vaikka tuota priority lippua ei edes pystynyt sylilapsille varaamaan.

Ainoastaan aarimmaisessa hadasssa lentaisin enaa ryanairilla, varsinkaan kun liputkaan ei ole enaa halvempia kuin muilla.

Vierailija
11/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:50"]Varo kyynarpaita! Meille kerran ryanairin tyontekija oli hyvin narkastynyt kun 3kk vauvalla ei ollut omaa lisavarausta lipulle jolla paasee ensimmaisten joukossa koneeseen, vaikka tuota priority lippua ei edes pystynyt sylilapsille varaamaan.

Ainoastaan aarimmaisessa hadasssa lentaisin enaa ryanairilla, varsinkaan kun liputkaan ei ole enaa halvempia kuin muilla.

[/quote]

Lisataan viela etta kerran eivat meinanneet hyvaksya raskaus todistusta tampereella etta olin 30vko raskaana vaan lopulta sanoivat etta omalla vastuulla sitten lennat...

Vierailija
12/19 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rantapallo.fi/angata/tag/ryanair/ tuolla samankaltainen kokemus kuin minulla. Itse jouduin menemään tuulispäänä tampereen kirjastoon ja hoitamaan koko jutun itse, ottamalla tietokoneelle vierailijatunnukset muistaakseni 20min kerrallaan..

Vierailija
14/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:50"]

varsinkaan kun liputkaan ei ole enaa halvempia kuin muilla.

[/quote]

Juu ei ole ei, nykyään pelkkä ruumaan menevä laukkukin maksaa parhaimmillaan monta kymppiä/suunta. Lisäksi 15 kg laukku on standardi, 20 kg laukku maksaa paljon enemmän.

Joku 5-6 vuotta sitten pääsi vielä halvalla, muistan lentäneeni eräänkin kerran Englantiin (Liverpooliin) 45 eurolla/menopaluu, sis. kaikki verot ja maksut + se ruumaan menevä matkalaukku. Nykyään tuolla rahalla ei lentäisi kuin ruumaan menevä laukku. 

Vierailija
15/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä ap: soititko mihin asiakaspalveluun? Kerrottiinko sinulle että muutos on maksuton ja myös uuden/uusien lippujen tulostus on maksuton kun se ryanairin tiskillä sinulle tehdään? 

Siksi kysyn kun minulle nuo hinta-asiat selvisivät vasta tiskillä, meinasi tulla pienoinen paniikki. Tuli olo että hintatietoja pimitettiin sen vuoksi että jäisi mahd. Vähän aikaa korjata itse virhe > olisi pakko turvautua maksulliseen apuun/tulostukseen. Sen jälkeen luin netistä muidenkin kokemuksia ja tajusin että sillähän yhtiö taitaa elää ja olla halpalentoyhtiö (kyllä, tyhmä minä kun en aiemmin tajunnut) että ihmisten lippuvirheethän ne maksaa, ja kun apu laitetaan maksulliseksi niin siitä tulee halpalentoyhtiö, lennot on ainoa halpa juttu heillä. 

Vierailija
16/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kyllä mun mielestä siitäkin huolimatta Ryanairilla usein lentää halvemmalla. Ja vielä jos ei asu pääkaupunkiseudulla, niin on helpompaa ja halvempaa. Tampereeltahan taitaa päästä peräti Tukholmaan lentämään nykyään, ei juuri muualle! Mutta pääkaupunkiseutulaisille Norwegian taitaa olla kannattavampi.

Vierailija
17/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:50"]

varsinkaan kun liputkaan ei ole enaa halvempia kuin muilla.

[/quote]

Juu ei ole ei, nykyään pelkkä ruumaan menevä laukkukin maksaa parhaimmillaan monta kymppiä/suunta. Lisäksi 15 kg laukku on standardi, 20 kg laukku maksaa paljon enemmän.

Joku 5-6 vuotta sitten pääsi vielä halvalla, muistan lentäneeni eräänkin kerran Englantiin (Liverpooliin) 45 eurolla/menopaluu, sis. kaikki verot ja maksut + se ruumaan menevä matkalaukku. Nykyään tuolla rahalla ei lentäisi kuin ruumaan menevä laukku. 

[/quote]

Lisään: eipä ole siis tullut Ryanairia käytettyä enää aikoihin. Ei sen jälkeen kun olin kerran lentolippuja ostamassa ja Ryanairilla tuli halpojen lippujen hinnan päälle maksua maksun perään siihen tahtiin, että SAS:ilta sai 20 euroa kalliimmalla vastaavat liput. Ja lisäksi siinäkin säästi rahan lisäksi myös aikaa, että SAS lensi ns. pääkentältä pääkentältä, ei sivukentältä sivukentälle kuten Ryanair.

Vierailija
18/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://saituri.org/kuluttaminen/mita-ryanairin-halpalento-oikeasti-maksaa/

"Keino millä Ryanair pitää lennot über-halpoina koko ajan ja silti liiketoiminnan erittäin voitollisena on nimenomaan se, että itse lennoista ei todella periaatteessa peritä yhtään mitään, vaan lentomatkustuksen oheistoiminnot on tuotteistettu ”lisäpalveluiksi” ja asiakaspalvelu karsittu niin minimiin kuin lain mukaan vielä voi toimia. Nämä oheistoiminnot ova niitä, joilla voitot kääritään. Asiat, jotka normaalijärkinen henkilö ajattelee kuuluvaksi automaattisesti hintaan mukaan kokee kauhun hetkiä halpalentoyhtiöiden asiakkaana."

Vierailija
19/19 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä paikalla?