Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Tykkään mainoksesta, varmaan olen ainut. Suloinen tyttö, hyvä rento biisi, matkakuume tulee aina. En ymmärrä teitä dissaajia
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:11"]
Tykkään mainoksesta, varmaan olen ainut. Suloinen tyttö, hyvä rento biisi, matkakuume tulee aina. En ymmärrä teitä dissaajia
[/quote]
Onko mainoksen piiloviesti, että samalla saa latinorakastajan kaupan päälle? Parivuoteessa halaillaan eroottiskaupuukuumeessa tyynyä. Näin minä sen aikakin tulkitsen miesaivoilla?
Vai onko mainos suunnattu vakiintuneille naisille?
Paska mainos, Sais poistaa Kyl !
Itse nainen ei ärsytä, on mielestäni todella luonnonkaunis ja suloinen, mutta se ääninäyttelijä..aaargh!!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:22"]
Olen nainen ja mielestäni ihana mainos. Siis iski minuun, kun lomakuumetta podin ja matkaa mietin. Rohkaisee yksin matkustamiseen.
[/quote]
Tämä on syy, miksi mainos ärsyttää minua. Miksi joku tarvitsisi rohkaisua siihen, että matkustaa yksin Venetsiaan ja asuu 4 tähden hotellissa? Koska on nainen? Hohhoijaa, mikä vuosisata....
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:20"]
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
[/quote]
"Mihinkähän mä haluaisin.. vaikka, hmm, Venetsiaan, se kuulostaa kivalTA! Katsokaa sedät, mulla on söpösti vaahtoa nenänpääSÄ! Mä olen kuin lapsi vaikka oikeesti naiNEN!" Keneen tämä tehoaa? Ehkä Pattayalle kaipaaviin setäihmisiin?
Minuakin ärsyttää tuo kyseinen mainosrypäs. Miksi ei voi olla normaali puheääni. Mainoksella varmaankin halutaan luoda kuva seksikkäästä, sängyssä kiehnäävästä tyttelistä, jolla on halu myös muuhunkin kuin hotellihuoneeseen. Mainos voi olla asiallinen tai hauska, hyvin myyvä mutta tuo lässyttävä puhetyyli tekee mainoksesta erittäin ärsyttävän. Pitäisikö meidän kaikkien muuttua "pissiksiksi" ja kun asioidaan esimerkiksi puhelimitse niin en usko, että kukaan ottaisi kyseisellä äänellä varustettua naista vakavasti. Ja sitten vielä ihmetellään kun naisia vähätellään ihmisinä.
Bulkkia, huono suomennos, epäsopiva intonaatio, typerä musiikki. Ei tämä alkuperäinenkään kyllä hirveän onnistunut ole
"Pystytkö siihen?"
NO HELVETTI SOIKOON EN PYSTY!
Toi lopun "pystytkö siihen (trivago)" on englanninkielisessä versiossa "can you (trivago) show me how?" joka on sitten suomennettu tuolla tavalla typerästi. Mä käsitin niin että sitä "pystytkö siihen" kysymystä ei esitetä katsojalle vaan trivagolle. Mut joo, jotenki todella ärsyttävä mainos.
No voi hyvät ihmiset sentään, hankkikaa itsellenne niin mukava elämä ettei joku yhdentekevä telkkarimainos saa verisuonia katkeilemaan päässänne, tai aiheuta halua tyrkkiä jotain random-mainosnäyttelijää Venetsian kanaaliin.
Oikeasti en haluaisi olla teidän saati perheidenne housuissa, aika justiinoilta vaikutatte. Peace and Love.
Sulla vierailija 11.8 klo 13.45 ei ole ilmeisesti itsellä elämää, jos sä kerkeet lukemaan kaikki nää 411 kirjoitusta täällä, et paraski puhuumaan ja kommentoimaan... Pysy siis justiina vaan omissa housuissas.
Mainos ärsyttää niin vimmatusti, etten IKINÄ tule käyttämäämään hotelli Trvagoa!
Kyllä ärsyttää, ja niin että tekisi mieli heittää jollakin telkkaria
Haluan lähteä Venetsiaan, blaa blaa Hotelli trivago.
Tulee olo, että kyseistä putiikkia en ainakaan käytä!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:32"]
Haluan lähteä Venetsiaan, blaa blaa Hotelli trivago.
Tulee olo, että kyseistä putiikkia en ainakaan käytä!
[/quote] Boikottiin todellakin meni. Firmassa heillä kyllä on varmasti käsitys siitä, että ko. mainosta on käsitelty eri keskustelupalstoilla todella paljon ja kaikkea muuta kuin positiivisessa mielessä. Ajattelevat ehkä, että negatiivinen huomiokin on huomiota ja tuo asiakkaita, mutta voi se osua myös omaan nilkkaan.
Miten vitussa tätä samaa paskaa on jauhettu jo 430 viestin verran? Yhen perkeleen mainoksen takia.
Ja mainokset jossa soitetaan ovikelloa! Kyllä kuulee jos naapurit katsoo samaa kanavaa, haukku kuoro on aikamoinen... Ei ilmeisesti mainosalalla ole koirien ystäviä töissä, kun tommosta asiaa ei ajatella. Itse boikotoin kaikkia tuotteita, joita ovikellolla mainostetaan.
Eikö mainoksen tarkoitus ole jäädä mieleen, joko hyvällä tai huonolla tavalla? Eri asia sitten miten se vaikuttaa itse kunkin kulutuspäätöksiin.