Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Saksassa näin telkkarista sen Trivago-mainoksen ja oli ihan yhtä ärsyttävä siellkin :)
Se vanish mainos on jotenkin karmina. Sen naisen puhe ja olemus on niin täynnä teeskentelyä. Voisin kuvitella, miten nainen suljetun oven takana pimahtaa totaalisesti, jos maitolasi kaatuu pöydälle.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 03:17"]
Ihan kiva ja viettelevä mainos.Minusta mainoksen nainen on ihana, joskus olis kiva kokea tuollainen viettelevän äänen nainen. Juuri hänet voisinkin ottaa ulkomaan matkalle - tosin tosiasia että en varmaan sille näyttelijälle kelpaisi.
Olen mies,37v ja aika perso naiskauneudelle. Juuri sen naisen kosketusta ja ääntä olisi kiva kokea... Olen aika kovan libidon omaava heteromies.
Muita paheita mulla ei olekaan, viina on vähemmällä ja never taste ay drugs..
Mun sänkykumppanien lukumäärä on yli 100 ja pakkien määrä varmaan yli 1000, mutta karavaani kulkee ja naiskauneus tuo iloa tähän kylmään pohjolaan, tänne Suomen härmän perukoille missä kateuskin on vahvempi kuin eri kiiman variaatiot.
Tässäkin ketjussa halutaan sopulina mollata tätä ihanaa naista, koetaan tarvetta hakea mikä ärsyttää - mutta annas olla - ei suomalainen puhu koskaan mitä haluaa ja mikä kiihottaa ja mitä ihanaa tuossa daamissa olisi..
Nam ! Panisin !
[/quote]
No tämä mainos kyllä voitti ärsyttävyydessään Trivagonkin. Onnittelut!
[/quote] Minulle tämä mainos toi nuoruuden mieleen. Se hiukka limaisten vanhojen vonkaajamiesten virta, kun tyttöjen (ja poikienkin) kanssa kierreltiin baarista toiseen.. Oi niitä aikoja.
Tuli ainakin vielä vähän aikaa sitten (en ole nähnyt muutamaan viikkoon enää) Sellainen palohälytin mainos, joka alkaa PIIP...PIIP...PIIP...PIIIP -hälytyksellä. Joka kerta ehti tulla pienimuotoinen hjärtaslag "missä palaaa".
(+kiva jos yö aikaan katsoi televisiota. Vaikka ääni olisi alimmalla tasolla, piipitys on hyvin läpitunkeva. Kiva häiriöidä omalla television katsomisella kanssa-asujien unta)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:51"]
Oikein hyvä mainos voi ärsyttääkin. Se toimii juuri siten. Vaikka se ei juuri silloin saa aikaan ostopäätöstä ja voi johtaa jopa siihen ettei silloin aivan tarkoituksella käytä tuotetta tai palvelua, niin nimi jää aivan varmasti mieleen ja jossain yhteydessä se tulee mieleen että sieltä saa sitä.
Juuri niin mainos toimii, se tulee tehdä tuotetta, merkkiä tai brändiä tunnetuksi.
Jos mainosta mitataan tuottomittareilla, kuten niitä mitataan että miten siihen sijoitettu raha on tuottanut, niin varmasti saa hyvät arvot. Vain se merkitsee eikä joidenkin mieltymys siihen.
[/quote]
Mainoksesta kuitenkin on tarkoitus saada rahallinen hyöty kohtuullisen ajan kuluessa. Riittävän huono mainos ärsyttää niin paljon, että pitää oikeasti kulua vuosi jos ei peräti useita mainonnan lopettamisesta, ennen kuin ihmiset unohtaa ärsyttävän mainoksen ja alkaa muistaa vain tuotemerkin nimen.
Onhan se kuitenkin paljon helpompaa tehdä ärsyttävä, tyhmä mainos kuin mainos joka saa aikaan positiivisen mielikuvan. Esim. Harpicin mainos, jossa oli seksikäs palomies ja hiirulaismainen nainen, onnistui sekä myymään vessanpesuainetta seksillä että nauramaan itselleen myydessään vessanpesuainetta seksillä. Haluaisinpa nähdä tilaston, paljonko se mainos nosti myyntilukuja välittömästi eikä vuoden päästä.
[/quote]
Harpicin mainos btw on mielestäni hyvä, minulle tarinassa on enemmän taitavaa kaksimielistä kakkahuumoria kuin seksihuumoria, vaikka sitäkin tietty on sivuaiheena. Minulle nimittäin tulee mielikuva naisesta, joka ensin kauhistuu palomiehen mahdollisesti vääntämästä valtavasta, jopa pöntön tukkivasta jöötistä, mutta helpottuu, kun muistaa, että vahva ja voimakas Harpic on pöntön reunalla valmiina..
totta, se harpic on jotenkin outo. nainen säikähtää kun komea palomies tulee kylään. naista ilmeisesti pelottaa, että wc-pönttö ei ole esittelykunnossa? harpic, joka on siis yhtä vahva kuin palomies, putsaa pöntön tehokkaasti. mutta kysymys: miksi random palomies soittaa tuntematonta ovikelloa ja pyrkii p*skalle?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:17"]
Entä ne Crème Bonjour -mainokset sitten? "Ehkä pieni välipala"? Ärsyttää jo pelkkä ajatuskin siitä kokista jääkapissa, arrrggghhh!!
[/quote]
Tämäkin on ihan kauhea! Kanava vaihtuu saman tien.
Mietin sitä jotain Vanish-mainosta jossa muija selittää lastenvaatteista jotain että "...ymmärtää oikeesti miten TÄRKEÄÄ on että lastenkin vaatteet ovat puhtaita", niin miten se voi olla tärkeää? Mitä niille naperoille tapahtuu jos vaatteissa on vähän likaa?!
-ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 13:09"]
totta, se harpic on jotenkin outo. nainen säikähtää kun komea palomies tulee kylään. naista ilmeisesti pelottaa, että wc-pönttö ei ole esittelykunnossa? harpic, joka on siis yhtä vahva kuin palomies, putsaa pöntön tehokkaasti. mutta kysymys: miksi random palomies soittaa tuntematonta ovikelloa ja pyrkii p*skalle?
[/quote] En muista selitettiinkö palomiehen ilmaantumista mainoksessa. Idis oli (minulle) kuitenkin se, että kaikkien pitää hommata Harpicia siltä varalta, että ovesta pamahtaa joku jonka jälkien putsaamiseen ei muu kuin Harpic riitä.
Minulle siis tarina oli tämä, jollekulle muulle ehkä joku muu.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:46"]Joo, meillä minä, 37-vuotias nainen hoidan varaukset, koska tykkään organisoida. Ja en to-del-la-kaan edes harkitse Trivagoa. Lakanapimun viettelyllä on valitettavasti päinvastainen vaikutus. Ja jos kohderyhmä on nuorempi, paska tuuri, koska ei minulla olisi ollut 25-vuotiaana varaa matkustaa. Nyt on.
[/quote]
No minä olen 25-vuotias ja en harkitsemaan trivagoa juurikin tuon ärsyttävän mainoksen takia. Vielä enemmän kiehuu miehelläni joka aina mainoksen tullessa matkii sitä ärsyttävää lässytystä :D
Vanish tappaa talossa ja puutarhassa, me ollaan kuitenkin siistejä ihmisiä jne.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 13:10"]
Tämäkin on ihan kauhea! Kanava vaihtuu saman tien.
Mietin sitä jotain Vanish-mainosta jossa muija selittää lastenvaatteista jotain että "...ymmärtää oikeesti miten TÄRKEÄÄ on että lastenkin vaatteet ovat puhtaita", niin miten se voi olla tärkeää? Mitä niille naperoille tapahtuu jos vaatteissa on vähän likaa?!
-ap
[/quote]
Katsos se muija ÄITINÄ ymmärtää, että on tärkeää, että lastenkin vaatteet on puhtaita. Voi oksetus mikä mainos! :)
Kuka muistaa muutama vuos sitten activian mainoksen missä oli tyttö isänsä selässä ja kailotti sitä intiaani-huutoo? Hitto, hyvä ettei telkkari lentäny pihalle aina ku se tuli. :D
Se Cilit Bangin dubattu rekalla tuleva dude. Ehkä surkein mainos ikinä.
Microlax-mainos on älytön. Nuori nainen syönyt vissiin kolme hernettä kahden sijaan ja valitsee hetken itse käydä tunkilla. Sit se tietäväinen nyökkäys ja hymy; jees lähti nekin kalorit. Eiks kohderyhmä ole vuodepotilaat yms. eikä syömishäiriöiset tunkemaan peräruiskeita tai puikkoa ahteriin?:P
Tätä keskustelua lukiessa mulla on koko ajan pyörinyt päässä se trivago -mainos... aarrgghhh!! vihaan sitä itsekin ja kohtalotovereita löytyi :D
Trivagon mainos alkoi ärsyttää niin paljon, että oli pakko tulla katsomaan herättääkö se muissa samanlaisia reaktioita. Helpotus, en ole yksin ärysytyksessäni.
En tule ikinä käyttämään trivagoa, tuollainen ihmisten aliarvioiminen saa ainakin itseni siirtämään ko. firman boikottilistalle.
Ja miksi ihmeessä siinä mainoksessa nainen pyritään esittämään viettelevänä, mutta samalla laitetaan puhumaan LAPSEN äänellä. Ällöttävää.
Toivon aina, että se joskus putoais siitä parvekkeelta eli ärsyttää helvetisti.
Mua ärsyttää se mainos, jossa mainostetaan vissiin jotain hiivalääkettä. Se nainen hyppii sellasilla palkeilla ja siinä sanotaan "alapäässä" ainakin kolme kertaa lähes peräkkäin. Se on jotenkin ällö muutenkin...
Toinen on radiossa pyörivä Gina Tricon alemainos, jossa se eukko alottaa ihan normaalisti, mutta alkaakin yhtäkkiä sössöttään... ARGH!
Trivagon mainos, Pro feel-rahka.. Sit yks mikä ei oo tullu enää onneks, se hiton tee-mainos missä eukot syö niitä kuppejaan. Argh! Ja sit kaikki mitkä on dubattu. Yök.