Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Mikä minussa on vikana kun Trivago-mainos ei ärsytä yhtään..?? Halp!!
Ei ärsytä.
Haluisin panna tätä söpöliiniä.
M32
Trivagot on TODELLA hyviä hotelleja !!!
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 02:24"]Joo, on Trivagon hotellimainos tosi paska minunkin mielestäni :D varsinkin Se hönkiminen mainoksessa... "hhhaluan vain lllöytää sen oikean HhhHhotellin...minulleh." Arghh!
Sitten ehkä vielä rassaavampi mainos on vitae Pro mainos! Se järkyttävä laulurallatus jää pahemmaksi korvamadoksi kuin rasittava Pullava.
Sitten Lidlin mikälie kalamainos, jossa pappa on ostanut kalaa, eikä sen poika usko tms. Ja sanoo että "Ruuan jälkeen katotaan isälle joku hyvä laitos paikka." Minulle ainakin tuli tuosta jo paha mieli, oli melko mauton heitto :I
[/quote]
Tosta voi tehä kuluttajanasiamiehelle ilmoituksen, koska mainoksessa selvästi on ikään kohdistuvaa syrjintää!:D viittaan siis lidlin mainokseen
Taidan alkaa ymmärtää mikä mainoksessa ärsyttää (trivago) :D siinä on parikymppinen positiivinen nainen ja palstan naiset on ei niin imartelevevia naisia jotka valittaa :D kuka nyt ei haluaisi olla nuori, kaunis, iloinen ja miesten mieleen?
En kestä sitä Vanish-mainosta jossa muistaakseni Johanna-niminen nainen tarinoi tahranpoistosta, koska sen ääni ja puhetyyli kuulostaa niin Johanna Tukiaiselta että rupeaa väkisinkin irvistyttämään :D
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 03:17"]
Ihan kiva ja viettelevä mainos.Minusta mainoksen nainen on ihana, joskus olis kiva kokea tuollainen viettelevän äänen nainen. Juuri hänet voisinkin ottaa ulkomaan matkalle - tosin tosiasia että en varmaan sille näyttelijälle kelpaisi.
Olen mies,37v ja aika perso naiskauneudelle. Juuri sen naisen kosketusta ja ääntä olisi kiva kokea... Olen aika kovan libidon omaava heteromies.
Muita paheita mulla ei olekaan, viina on vähemmällä ja never taste ay drugs..
Mun sänkykumppanien lukumäärä on yli 100 ja pakkien määrä varmaan yli 1000, mutta karavaani kulkee ja naiskauneus tuo iloa tähän kylmään pohjolaan, tänne Suomen härmän perukoille missä kateuskin on vahvempi kuin eri kiiman variaatiot.
Tässäkin ketjussa halutaan sopulina mollata tätä ihanaa naista, koetaan tarvetta hakea mikä ärsyttää - mutta annas olla - ei suomalainen puhu koskaan mitä haluaa ja mikä kiihottaa ja mitä ihanaa tuossa daamissa olisi..
Nam ! Panisin !
[/quote]
No tämä mainos kyllä voitti ärsyttävyydessään Trivagonkin. Onnittelut!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:22"]
Eniten minua hämmentää tuossa Trivagon mainoksessa sen lukijanaisen omituinen tapa puhua suomea. En tarkoita pelkkää lässytystä, vaan aksenttia ja kaikkea. Mietin alunperin jopa sellaista, että onko siinä annettu ulkomaiselle naiselle foneettisesti kirjoitettu suomalainen teksti eteen tai jotain... Jotenkin intonaatio ja sanojen painotus on niin vierasta, tulee sellainen tunne ettei lukija edes ymmärrä mitä puhuu.
[/quote] Tämähän on ollut jo kauan tiettyjen mainostajien lempikikka. Lukija, joka ääntää esim. vokaalit suppeasti, niinkuin ne äännetään esim. suomenruotsissa.
Todella väsynyt ja kulunut tehokeino ja kuuluu sarjaan "kiusataan ja kidutetaan tv-katsojia koska emme muutakaan osaa". No, tiedoksi mainostoimistojen asiakkaille että TV-katsoja osaa nykyisin skipata mainokset kokonaan.
[/quote]
En kyllä ymmärrä, mitä sillä tehokeinolla ajetaan takaa...?
Minäkin inhoan sitä aamukeksi-mainosta, olisi ehkä yläasteikäisenä naurattanut. Inhoan myös sitä jonkun aiemmin hehkuttamaa Danone-mainosta, jossa nuoret naiset narisevat "sulla taitaa olla nälkä". Ärsyttää muutenkin tuo narisevan puhetavan yleistyminen, voisi edes mainoksiin valita ihmisiä, joilla on miellyttävä ääni. Ehdoton mainosinhokkini tällä hetkellä on se, jossa kaksi tyttöä kertoo ärsyyntyvänsä hyttysen ininästä. Ja saman kampanjan mainos, missä tyttö naureskelee ryhmäliikuntatunneille. En edes muista, mitä nämä mainostavat, mutta ovat todella ärsyttäviä.
Tässä mä öööön, öön ihana aina, tässä mä öön, välmiina aina!
Mä en ennen tykännyt Buenon raise the bar -mainoksesta, mutta nykyään se naurattaa ja saa hyvälle mielelle. Naurattaa sen bonuksensa tuhlanneen naisen hullu ilme ja nainen, joka juo 9 dollarin kahvia "she bought a coffee, a NINE DOLLAR coffee. Rise the bar with bueno!". hahhaha. :D tää on hyvä mainos!!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:00"]
TÄMÄ ärsyttää mua tällä hetkellä kaikkein eniten! Menen joka kerta tämän nähdessäni ihan raivon valtaan!
[/quote]
Hyi helvetti mitä rääkymistä, oli pakko pistää ruksista pois ennen puoliväliä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 03:33"]
Se "Dolmio-paiva" mainos ärsytti ennen ihan sairaasti. Sitten näin tämän:
Ei ärsytä enää.
[/quote]
http://static.naamapalmu.com/files/av/medium/0l9pttl1.jpg
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:51"]
Mä en ennen tykännyt Buenon raise the bar -mainoksesta, mutta nykyään se naurattaa ja saa hyvälle mielelle. Naurattaa sen bonuksensa tuhlanneen naisen hullu ilme ja nainen, joka juo 9 dollarin kahvia "she bought a coffee, a NINE DOLLAR coffee. Rise the bar with bueno!". hahhaha. :D tää on hyvä mainos!!
[/quote]
En ole ikinä edes kuunnellut koko mainosta tai katsonut mitä ne naiset tekee, kun koko mainos on niin ärsyttävä!!!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:22"]
Eniten minua hämmentää tuossa Trivagon mainoksessa sen lukijanaisen omituinen tapa puhua suomea. En tarkoita pelkkää lässytystä, vaan aksenttia ja kaikkea. Mietin alunperin jopa sellaista, että onko siinä annettu ulkomaiselle naiselle foneettisesti kirjoitettu suomalainen teksti eteen tai jotain... Jotenkin intonaatio ja sanojen painotus on niin vierasta, tulee sellainen tunne ettei lukija edes ymmärrä mitä puhuu.
[/quote] Tämähän on ollut jo kauan tiettyjen mainostajien lempikikka. Lukija, joka ääntää esim. vokaalit suppeasti, niinkuin ne äännetään esim. suomenruotsissa.
Todella väsynyt ja kulunut tehokeino ja kuuluu sarjaan "kiusataan ja kidutetaan tv-katsojia koska emme muutakaan osaa". No, tiedoksi mainostoimistojen asiakkaille että TV-katsoja osaa nykyisin skipata mainokset kokonaan.
[/quote]
En kyllä ymmärrä, mitä sillä tehokeinolla ajetaan takaa...?
[/quote] Voi vain arvailla. Ensi alussa varmaan idis oli ihan hyväkin, kun lanseerattiin juurikin jotain ruotsalaista rättifirmaa, mutta tauti on levinnyt holtittomasti. Nyt aksenteilla lässyttämisen tarkoitus on varmaan todellakin vain ja ainoastaan ärsyttää. Mainoslogiikkahan menee niin, että ärsyttäminen ja katsojien kiusaaminen on parasta mainostamista. Aksenttihonotus ja -lässytys saattaa tietysti olla teinityttöjen ja teinitytöistä unelmoivien keski-ikäisten miesten kosiskelua, mene ja tiedä.
Hotelleja saa ihan yhtä halvalla muualtakin kuin Trivagosta ja vaikka mainos muuten on ihan ok niin onhan se lässytys tosi ärsyttävää.
Ja kuka mies muka oikeasti jaksaisi tuollaista lässytystä kuunnella päivästä toiseen?! :) Ehkä pari päivää Venetsiassa sen böönan kanssa menisi, mutta joka loma...
Siis eikö se Trivago-mainoksen naisääni ole näyttelijä Malla Malmivaara (Mustat lesket Kirsi)
Joo, Trivagon kiehnääjä on todella ällö. Yksi kamalimmista mainoksista on myös se Zalandon jokin aika sitten pyörinyt (ei taida tulla enää), jossa nainen Zalandon laatikosta korkokengät kaivaessaan saa hirveen kirkumisorgasmin. Oksettaa joka kerta, pakko ottaa äänet pois TV:stä, jos ehtii.
Mä samaistuin siihen kelluvaan läskiin jostain syystä. :D Oon siis 25-vuotias nainen, mutta kun se ärsyyntynyt malli oli jotenkin niin nihkeä ja kelluva läski niin rento ja säästäväisyydessään fiksu, niin samaistuin sitten siihen.
Joo, on Trivagon hotellimainos tosi paska minunkin mielestäni :D varsinkin Se hönkiminen mainoksessa... "hhhaluan vain lllöytää sen oikean HhhHhotellin...minulleh." Arghh!
Sitten ehkä vielä rassaavampi mainos on vitae Pro mainos! Se järkyttävä laulurallatus jää pahemmaksi korvamadoksi kuin rasittava Pullava.
Sitten Lidlin mikälie kalamainos, jossa pappa on ostanut kalaa, eikä sen poika usko tms. Ja sanoo että "Ruuan jälkeen katotaan isälle joku hyvä laitos paikka." Minulle ainakin tuli tuosta jo paha mieli, oli melko mauton heitto :I