Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Onpa ärhäköitä kommentteja... minulle tulee siitä mainoksesta vain mielikuva, että poikaystävä kuvaa parin matkaa ja se tyttö keimailee sen takia kameralle, kun poikakaveri on sen takana. Ja Venetsia on lomakohteista sieltä romanttisimmasta päästä, joten sopii siinä mielessä hyvin.
Useemman kerran nähnyt tuon Trivago-mainoksen eikä tuo mua mitenkään erityisesti ärsytä, ihan ok. Paljon ärsyttävämpiäkin tullut vastaan, vaikka nyt se hammastahnamainos jossa on se pikkujätkä.
Kaikki Mia Nuutilan "mulla ei tule paska" mainokset. Inhoan niitä sydämeni pohjasta.
Mä vihaan sitä laulua siin taustalla.
Se mainos on jotenkin todella pitkä, tai tuntuu että se lässytys kestää ikuisuuden.
Sit siellä alhaalla mainostetaan sitä biisiäkin, että voit ladata tämän itunesista.
Ja mitä se nyt tarkoittaa "Pystytkö siihen?"
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:50"]
Mä en jaksa sitä missä se nainen hoippuu ostoskassin kanssa tms. joku suklaapatukkamainos. Ihan älytön raise the bar, tsiisus.
[/quote]
Minäkin inhosin tätä mainosta pitkään, todella pitkään. Sitten kuuntelin ne jutut tarkemmalla korvalla ja mua alkoi naurattaa. Sen jälkeen olen tullut aina hyvälle tuulelle mainoksen nähtyäni ja jopa ostanut tuotetta. Näinkin voi käydä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:17"]
no v*ttu kyllä
toinen mikä saa kiehumaan, on ne Ärrä-mainokset, ilman ärrää elämä olis pelkkää hekuttelua UUUAARGH
[/quote]
Minusta mainos taas on hyvä ja oivaltava :).
Mun mielestä se hammastahnamainos, missä se nainen on kulkenut sen putken läpi, on hauska! Sehän on parodiaa, ei sen ole tarkoituskaan vaikuttaa "todelliselta" tilanteelta.
Tuntuu, että se raise the bar mainos on jotenkin tosi vanha, tulee mieleen joku 2004 siitä... Milloinkohan se on tehty?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 01:46"]Aargh, Trivagon mainos on kaikista ärsyttävin (nyt kun Stockan mainos ei pyöri telkkarissa enää). Vähän jää sellainen tunne, ettei mainostoimistolla ollut varaa oikeasti kuvata Venetsiaa, joten hankittiin studioon kiehnäilevä typy, joka kieriskelee sängyssä, roikkuu parvekkeella ja kylpee.
[/quote]
Niin no, tarkoitushan ei ole mainostaa Venetsiaa, vaan hotellia.
Hassua, miten tuo mainos ei ole aiheuttanut minussa mitään inhon väreitä ikinä - vaikka ei se nyt mikään erityisen hyvä mainoskaan mielestäni ole. Mutta täytyy sanoa, että jos mainos herättää näin paljon tunteita, on mainos jokseenkin onnistunut: teille kaikille on jäänyt mieleen kyseinen yhtiö, vaikka se onkin jäänyt mieleen negatiivisessa valossa. Kuitenkin todennäköistä on, että monille tv:tä katseleville Trivago on nykyään tuttu nimi ja tulee mieleen vaihtoehtona seuraavan kerran hotellia varatessa. Se että mainos on niin ärsyttävä, että joku ei halua varata kyseisen yhtiön kautta enää ikinä, on kuitenkin aika pieni hinta siitä, että mainos jää mieleen monille. Ja kuinka monta katselukertaa mainos on hankkinut jo tämänkin keskustelun kautta... :) Mainostajan kan alta ärsyttävä mainos on parempi kuin mieleenpainumaton mainos.
En ole koskaan kovin tarkasti Trivago-mainosta katsonut, mutta se omituinen äänensävy tosiaan ärsyttää. Muita karmeita mainoksia on ainakin se peräpukamamainos, missä on se takapäätään puita vasten hinkuttaja ja hiivalääkemainos piparin kuvineen ja nainen tokaisee "tähän ei hiivaa tarvita". Jotkut ruokamainokset, kuten Keijuriini "syöhän nyt pikku neropatti", Saarioisten mainokset jne. Ja se ÄRRÄ:n hekuttelu, mikä neronleimaus!!
Mää sain raivarin tuosta tuplaässästä: Uussi peli, Bubble witch saga kakssi. ARGHH!!!!!!
miks noi rivagon mainokset pitää ollavielä niin pitkiäkin, menee hermooooooot
Hassua kyllä, tämä legendaarinen Trivago-mainos ärsytti myös Iso-Britanniassa:
Ja varmaan monessa muussakin maassa. Satuin vain eksymään brittiversioon, ja huvitti, kun kritiikki oli kuin suoraan AV:ltä kopsattua.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:43"]
Se joku hammastahnamainos.. "Mun ensimmäiset sanat tais olla että APUA!" Arrrrgghh joka kerta menee telkkari äänettömälle ja korvista nousee savua, kun kuulen sen mainoksen tulevan
[/quote]
Juu, erittäin teennäinen mainos. Ja se nainen on ihan oranssi! Kun hampaat on kunnossa voisi seuraavaksi hoitaa naamansa kuntoon...