Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Ärsytys on niin suuri etten ikinä käyttäis Trivagoa!
Trivago-mainos on todella ärsyttävä, olen samaa mieltä valtaisan enemmistön kanssa. Silti epäilen, että mainostaja on päässyt tavoitteeseensa: nimi muistetaan. Itse ne kuitenkaan Trivagolta varaisi hotellia, ja se johtuun nimenomaan mainostamisesta: piiiitkä mainos tulee kaikilta kanavilta jatkuvasti, tullut jo kuukausia, ja tämän viestiketjun mukaan myös muissa maissa. Miten tuollaisen mainostamisen jälkeen ko. yrityksen tarjoamat palvelut, siis hotellimajoitukset, voisivat mitenkään olla edullisempia kuin muualla, missa rahaa ei käytetä älyttömästi mainostamiseen?
Mäkin vihaan sitä. Ja se tulee niin usein, että kolmevuotias poikanikin välillä hokee sitä: "Hotelli? Tirvago."
Tulee mieleen joku nuoren tytön viattomuudella mainonta,mitähän tämä mainos todella mainostaa...vaihdan aina kanavaa.
Tulee mieleen joku nuoren tytön viattomuudella mainonta,mitähän tämä mainos todella mainostaa...vaihdan aina kanavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:46"]
Mun 7-vuotiaalla ainakin ärsyttää. Huusi kerran mainokselle, että "no mutta täti, matkusta, matkusta sinne samperin veneeseen! Mutta älä kiusaa meitä enää! Ei me tykätä kuulla!"
Ja tyttö ei oo ikinä sitä ennen tai sen jälkeen käyttänyt niin "hurjaa" sanaa samperin..
[/quote]
Lapsi on vaistonnut äidin ärtyneen mustasukkaisuuden ja tiuskaisut isälle: onko tuo sun mielestä muka hyvän näköinen, isän jännittyneisyyden ja pälyilevän katseen äitiä kohtaan ("no ei todellakaan ole, ruma akka, sinä sitä vastoin olet taivaan enkeli, rakkaani.")
Lapsi ahdistuu näistä jännitteistä, ei itse mainoksesta. Lapset ovat avoimia kaikkea muuta paitsi omia vanhempiaan kohtaan, joiden sanatonta viestintää he lukevat taitavammin kuin Noora Karma.
Miten niin epäonnistui..? Kyllä, mainos on raivostuttavan ärsyttävän typerä. Mutta tuote jää mieleen, täälläkin useampi sata kuluttajaa inhoaa mainosta, eli tunteitakin on herännyt. Usein se on niin että kaikki näkyvyys on hyvää näkyvyyttä tuoteelle. Kun sitten on aika valita hotelli, niin kas, mikä tulee mieleen. Aika harva jättää käyttämättä palvelua, koska mainos oli huono.
Itse en ole tuohon mainokseen kiinnittänyt sen enempää huomiota, mutta mieheni sen sijaan inhoaa sitä yli kaiken. Joka kerta kun tuo mainos tulee ja mies on paikalla, mies alkaa raivota "taas tää pedofiileille suunnattu mainos!!!"
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 01:36"]Itse en ole tuohon mainokseen kiinnittänyt sen enempää huomiota, mutta mieheni sen sijaan inhoaa sitä yli kaiken. Joka kerta kun tuo mainos tulee ja mies on paikalla, mies alkaa raivota "taas tää pedofiileille suunnattu mainos!!!"
[/quote]
Siinäpä varsin "fiksun" oloinen mies...
En ollenkaan ymmärrä mistä puhutte. Kaikki tuntemani naiset puhuvat minulle trivagon naisen tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 01:36"]Itse en ole tuohon mainokseen kiinnittänyt sen enempää huomiota, mutta mieheni sen sijaan inhoaa sitä yli kaiken. Joka kerta kun tuo mainos tulee ja mies on paikalla, mies alkaa raivota "taas tää pedofiileille suunnattu mainos!!!"
[/quote]
Siinäpä varsin "fiksun" oloinen mies...
[/quote]
Miehellä on epäilyttävän voimakkaita tunteita tätä mainosta kohtaan. Mistä se voisi kertoa?
Loppupäätelmä: naisilla on kokemuksia aviomiehstään jotka "inhoavat" tätä mainosta yli kaiken (naisten läsnäollessa) koska siinä on "ärsyttävästi keikaileva" "naisellisen epäsuomalaisella äänellä puhuva" "pylly pystyssä" "keikaileva" nuori nainen jonka "isi maksaa" kaiken ja joka nauttii elämästään.
En yhtään ihmettele jos noin 500 000 suomalaista naista inhoaa tätä mainosta.
Minusta se on hyvä mainos.
Ja olen nainen, joka samaistaa itsensä enemmän tuohon mainoksen naiseen kuin sen mainoksen haukkujiin (jotka jostain syystä kuvittelen tämän näköisiksi :https://www.google.fi/search?q=l%C3%A4ski+nainen&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=lKbNU_yzDYe8ygP2nICoAw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1680&bih=939#facrc=_&imgdii=_&imgrc=-m75hvn-p-xc-M%253A%3Bxu9IErQgiWmytM%3Bhttp%253A%252F%252Fgooby.naurunappula.com%252Forg%252F2e%252Fd5%252F2ed5152c1bb295a4%252F0%252F523943.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnaurunappula.com%252Fz%252F523943%3B800%3B600
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:25"]
Saunalahdella on onnistuneet tv-mainokset. Kekseliäät ja huumorintajuiset. Taitavaa markkinointia.
[/quote]
Vai niin. En edes muista yhtään heidän mainostaan, ja kuulun niihin harvoihin, jotka mainoksista yleensä pitävät.
[/quote]Aasilla ratsastava cowboy-tyttö, urheiluauto muuttuu joksikin toiseksi..? :) Netin käyttökatto tosin ei tule kilpailijoillakaan vastaan
[/quote]Saunalahden mainokset, joissa esiintyi laama, olivat myös kekseliäät. Olen ollut pitkään Saunalahden asiakas ja olen 100% tyytyväinen tämän yrityksen asiakaspalveluun ja edullisiin hintoihin. Saunalahden luovat mainoskampanjat vain tukevat myönteistä yrityskuvaa.
Trivagon mainoksessa ihmisiä on aivan aiheesta ärsyttänyt sen epäonnistuneet mainosteksti, spiikkauksen tyyli ja dramaturgia. Ei kukaan ole ärsyyntynyt mainoksessa esiintyvän mallin/näyttelijän viehättävästä ulkonäöstä. Pelkästään asialllinen spiikkaustyyli ja mainosteksti ilman "pystytkö siihen" lausetta olisivat tehneet mainoksesta ihan siedettävän. Trivagon liian tiuhaan pyörivät mainokset tulevat kalliiksi, ja mainoskulut näkyvät usein tuotteiden ja palveluiden hinnoissa.
Onko ihan pakko mainostaa Trivagoa joka päivä ja joka kanavalla ? Ärsyttää todella kohta lentää telkku ikkunasta !
Ilahduin, kun huomasin, etten ole ollenkaan ainut, jota tämä Trivago-mainos matkustamisesta Venetsiaan ärsyttää aivan suunnattomasti. Sen vuoksi ei tulisi mieleenikään käyttää Trivagoa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:26"]
Eihän se muuten ole Malla Malmivaaran ääni siinä? Vai kuulenko omiani..
[/quote]
En tunne Malmivaaran ääntä niin hyvin, mutta lässytyksestä tuli mieleen se avokadopasta-nainen. "Itkin, kun tomaatit olivat niin hyviä."
Minäkin vihaan Trivagon mainosta, mutta jostain syystä kun nainen kiehnää sängyllä peiton kanssa saan jonkin sisäisen orgasmin! Voiko seksikkäämpää olla <3
T.nuori nainen