Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kieltäytyä avioseksistä?

Vierailija
28.05.2014 |

Omasta mielestäni syitä ovat:

-paha oksennustauti, ettei yrjö pysy sisällä 10 min pidempään.

Olen nussinut kuumeessa, päänsäryssä, menkkaisena ja oksennustaudissa myös, heti kun on rauhallisempi vaihe menossa

En ymmärrä pihtaajia, miksette anna miestenne käydä vieraissa jos ettei voi seksiä stressin takia tarjota?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioon voi haluta muistakin syistä kuin seksin takia. Esim. itsellä on niin huono itsetunto, että seksin harrastaminen on lähes mahdotonta. Jos minulla silti on puoliso, joka tietää tämän ja hyväksyy tämän, niin mikä siinä sinulle on ongelma? Kunnioittaisin kaikkien ihmisten oikeutta harrastaa seksiä niin että hekin saavat siitä jotain ja nauttivat siitä.

Vierailija
2/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todella keksi tuon enempää syitä :D ? Aika huono mielikuvitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:26"]

Avioon voi haluta muistakin syistä kuin seksin takia. Esim. itsellä on niin huono itsetunto, että seksin harrastaminen on lähes mahdotonta. Jos minulla silti on puoliso, joka tietää tämän ja hyväksyy tämän, niin mikä siinä sinulle on ongelma? Kunnioittaisin kaikkien ihmisten oikeutta harrastaa seksiä niin että hekin saavat siitä jotain ja nauttivat siitä.

[/quote]
Monesti luen keskusteluja siitä kun seksi loppuu "pitkässä" parisuhteessa. Se ihmetyttää kun yleensä miehellä ne halut ei lopu, mutta nainen ei enää kaipaa seksiä ja närkästyy jos mies tekee aloitteen. 

Olisi kauheaa itse olla jonkun kanssa suhteessa jos seksi loppuisi, eikä saisi tyydytystä omalta kumppanilta. Ymmärrän että ero on varmasti hankalaa pitkän suhteen jälkeen, mutta ei siinä oikein muu auta.

Vierailija
4/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:28"]

[/quote]

En ole pihtaaja -AP

Vierailija
5/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletus on, että se on aina nainen, joka kieltäytyy seksistä esim.päänsäryn takia??

Vierailija
6/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö kisa kuinka monta syytä keksitte kieltäytyä avioseksistä? Varmaan löytyis enemmän syitä kun siihen miksei voi laihduttaa.

Vierailija
7/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:34"]

Miksi oletus on, että se on aina nainen, joka kieltäytyy seksistä esim.päänsäryn takia??

[/quote]
Veikkaan että palsta on naisvaltainen.

Vierailija
8/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:34"]

[/quote]
Veikkaan että palsta on naisvaltainen.

[/quote]

So? Minäkin olen nainen, mutta kyllä omassa avioliitossani mies välillä kieltäytyy seksistä. Jo flunssa vie hänen halunsa, samoin kovempi työstressi tms. On myytti, että miehet aina halukkaita ja naiset "pihtareita".

Vierailija
9/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Meillä se on mies joka on kieltäytynyt jo parin vuoden ajan. Ihan kamalaa. No, sitten kun en jaksa olla enää puutteessa, haen nautinnon muualta. Kerron tämän kyllä miehellenikin, kun sen aika tulee. Ja se aika tulee, koska en vielä 30-kymppisenä ole valmis luopumaan seksielämästä.

Vierailija
10/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt tuota pointtiasi mutta mieleen tuli vain että harmillista miten elukka miehen olet itsellesi ottanut jos miehen pitää päästä panemaan jopa silloin jos on oksennustautia tai kuumetta tai muuten mennään vieraisiin :D

Ei minun tarvitse estää miestäni menemästä vieraisiin kun hän ei itse ikimaailmassa edes haluaisi enkä varsinkaan harrastaisi seksiä missään taudeissa enkä silloinkaan jos ei vaan tee mieli :D Mies ja minä haluamme harrastaa vain seksiä missä molemmat ovat täysillä mukana eikä sellasta elukkamaista toispuoleista jyystämistä :D

Vierailija
11/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, itse en halua tarjota mitään seksiä vaan harrastaa seksiä miehen kanssa yhteisestä halusta. Jos touhu tuntuu antamiselta, on se hyvä syy jättää sinä päivänä väliin. En nussi, jos minulla on huono olo, mieheni ei ole mikään kakara vaan pärjää hyvin ilman muutaman päivän. Ja ennenkuin alat lässyttämään niin ei, meillä ei pihtaa kumpikaan, useasti seksiä harrastetaan.

Vierailija
12/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:28"]

[/quote]

En ole pihtaaja -AP

[/quote]

Ei tarvitse ollakaan. Esim. aika monet sairaudet ihan aiheuttaa sitä haluttomuutta. Olet säälittävä ap pelkoinesi. Olisi sinulle ihan oikein kokea se, mitä pelkäät, koska et osaa arvostaa muiden tilanteita. Miksi muiden pitäisi arvostaa sinun tilanteitasi ja tarpeitasi?

Vierailija
13/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 7, minä kirjoitin ylös kaikki muistamani syyt kieltäytyä, jotka olen aviomieheltäni kuullut. Niitä tuli 33, laskin. Oma asennoitumiseni on vähän kuin ap:lla, aika sairas pitää olla ennen kuin halut menevät.

Vierailija
14/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:47"]

Nro 7, minä kirjoitin ylös kaikki muistamani syyt kieltäytyä, jotka olen aviomieheltäni kuullut. Niitä tuli 33, laskin. Oma asennoitumiseni on vähän kuin ap:lla, aika sairas pitää olla ennen kuin halut menevät.

[/quote]

Sinun tarpeesi ja sinun tarpeesi. Ehkä JUURI siksi et enää kiinnostakaan miestäsi. Oletko miettinyt mitkä ovat hänen tarpeitaan? 

Vierailija
15/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:32"]

[/quote]
Monesti luen keskusteluja siitä kun seksi loppuu "pitkässä" parisuhteessa. Se ihmetyttää kun yleensä miehellä ne halut ei lopu, mutta nainen ei enää kaipaa seksiä ja närkästyy jos mies tekee aloitteen. 

Olisi kauheaa itse olla jonkun kanssa suhteessa jos seksi loppuisi, eikä saisi tyydytystä omalta kumppanilta. Ymmärrän että ero on varmasti hankalaa pitkän suhteen jälkeen, mutta ei siinä oikein muu auta.

[/quote]

Itsepä sen kirjoitit: olisi kamala olla suhteessa, jossa ei saa tyydytystä kumppanilta. Usein seksi loppuu siksi, että mies ei viitsi tyydyttää naistaan vaan syyttää tätä seksin loppumisesta, vaikka todellisuudessa seksi loppuu sen takia, että mies ei ajattele naistaan lainkaan vaan ainoastaan omaa tyydytystään.

Vierailija
16/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, anteeksi, kirjoitin aika jyrkästi, miehesi varmaan on edelleen kiinnostunut sinusta, mutta seksi tuottaa ongelmia. Syyt siihen voivat olla kuitenkin siinä, mitä muuten kirjoitin.

15

Vierailija
17/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan jo tosi kalkkiksia kun sekä miehelleni että minulle riittä se n. kerta viikossa, lomalla vähän useammin. Ja jos halut eivät joskus natsaa, osataan hoitaa hommat itsekin!

Vierailija
18/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

Itsepä sen kirjoitit: olisi kamala olla suhteessa, jossa ei saa tyydytystä kumppanilta. Usein seksi loppuu siksi, että mies ei viitsi tyydyttää naistaan vaan syyttää tätä seksin loppumisesta, vaikka todellisuudessa seksi loppuu sen takia, että mies ei ajattele naistaan lainkaan vaan ainoastaan omaa tyydytystään.

[/quote]

Ja miksei sama myös toisin päin? Koskee taatusti myös elämää sängyn ulkopuolella.

15

Vierailija
19/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi seksi seksi. Teillä on ongelmia parisuhteessa jos seksi ei toimi! Mutta eihän niille nyt toki osata tehdä mitään. Kun sen kumppanin on hankkinutkin alunperin tarkistuttaen, että seksi on hyvää ennen kuin vakiintuu, niin miten voitte odottaa, että se säilyisi ikuisesti hyvänä, jos parisuhde on muuten vähän niin ja näin.

Vierailija
20/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioseksi on parasta mitä maailmassa on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi