Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivit kirpputorilla

Vierailija
22.06.2014 |

Joku taannoin valitti, ettei käytetyt rintaliivit kuulu kirppikselle. Minulla olisi raskauksien ja imetyksiä jälkeen koon muututtua vääränkokoisia liivejä kaapissa ja mietin, mitä niille tekisin.

Koko on välillä muuttunut nopeastikin, joten kaikkia liivejä ei ole edes käytetty paljon. Ostan laadukkaita liivejä, merkit Freya, Marie Jo ja Prima Donna, maksavat siis yli satasen uutena. Jos kirppiksellä pyytäisin esimerkiksi 5-10 euroa, eikö tosiaan ketään kiinnosta? Alushousut jättäisin toki suosiolla kotiin. Ja toisinko kirppikselle vain värikkäät liivit ja jätän hieman tummuneet valkoiset pois.

Vai onko tämä nyt ehdoton ei: ei mitään käytettyjä alusvaatteita kirppikselle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ei todellakaa

Vierailija
2/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu myytyä uusia hm ja cubuksen värikkäitä rintaliivejä kirpparilla hintaan 1-3e. Kalliimmalla ei mene vaik olisivat tosi nättejä ja ehkä säkällä kerran pidettyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut useita rintsikoita kirpparilta, harmi kyllä ne eivät useinkaan ole kovin hyvälaatuisia. Itse olisin iloinen jos löytäisin laadukkaat liivit muutamalla eurolla. Vie ihmeessä! Miten rintaliivit eroavat esim farkuista, ihoa vasten nekin ovat olleet? Alushousuja minäkään en osta käytettynä.

Vierailija
4/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Huuto.netistä rintaliivejä ja ollut todella tyytyväinen. On olleet hyväkuntoisia ja esim. toivomaani mallia, jota on vaikea löytää kaupasta.

Olen pienituloinen, mutta ymmärrän silti että hyvät rintaliivit ovat paljon mukavammat kuin huonot ja maksaahan se. Ei minulla olisi varaa ostaa kalliita vaatteita uutena.

Oma paino on myös vaihdellut raskauksien ja sairastelun myötä paljon ja olenkin hankkinut käytettyjä rintsikoita vähän kuin väliaikaisiksi vaihtoehdoiksi. Mutta ne ovat olleet niin sopivia ja hyviä, että pari paria on ollut käytössä pitkään. Harmittaa, ettei saa lisää samanlaisia.

Mutta on tosi hyvä, että rinsikoita voi kierrättää ja ostaa käytettynä, jos joskus tulee virheostoksia tai koko muuttuu usein. Musta voit hyvin myydä hyväkuntoiset rintaliivit pois. Minulle ainakin olisi palvelus,jos joku myisi hyviä halvalla.

Vierailija
5/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euroa en maksaisi käytetyistä, olivat sitten kuinka kalliitt ostettaessa tahansa. Paljon olen tehnyt tätä: kun omista hyvistä on kaarituki katkennut, niin olen ostanut jopa todella kulahtaneet samanmerkkiset, samanmalliset ja samankokoiset kirppikseltä 0,20- 2€ hintaan. Sitten olen purkanut ratkojalla sauman ja vaihtanut kaarituen. Koneella en ole saanut ommelluksi, mutta olen käsin kursinut kiinni ja päälle viellä pehmeästä kankaasta paikka, jonka alle olen laittanut kangasliimaa.

Vierailija
6/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä kokoa Marie Jo liivit on?

Vierailija
7/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä.

Nuo liivit ovat 70-75D-E.

Sekin tuntuu hassulta, että jos jollain ei ole halua ostaa liivejä kirppikseltä, haittaako se niin kovasti jos niitä on siellä tarjolla jollekin toiselle ostajalle..? Ehkä se ajatus käytetyistä alusvaatteista on jollekin niin vastenmielinen..

ap

Vierailija
8/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostaisi käytettyjä rintaliivejä kirpparilta, mutta olen muutamat myynyt. ;)

Vierailija
9/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:30"]

Kiitos mielipiteistä.

Nuo liivit ovat 70-75D-E.

Sekin tuntuu hassulta, että jos jollain ei ole halua ostaa liivejä kirppikseltä, haittaako se niin kovasti jos niitä on siellä tarjolla jollekin toiselle ostajalle..? Ehkä se ajatus käytetyistä alusvaatteista on jollekin niin vastenmielinen..

ap

[/quote]

Höh, mulla 65 E. Nuo Marie Jo on ihan parhaita! Vie ihmeessä kirppikselle :)

Vierailija
10/17 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hieno asia, että vaate tai esine saa uuden omistajan ja elinkaari jatkuu. Minä miehenä ostan mieluusti naisten alusasuja omaan käyttööni eikä se ketään haittaa. Naisten tulisi uskaltaa laittaa enemmän liivejään ja alushousujaan myyntiin.

Vierailija
11/17 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen kiinnostunut ostamaan myös kulahtaneita valkoisia ja juuri kokoasi, jos on kunnon kiinteät kuppiliivit eikä pelkkää kangasta olevia. Käytän vanhoja liivejä esitysasuihin eli käytän niistä kaiken mitä pystyy ja hyvät liivit sellaisenaan kokonaan. Jos haluat myydä, laita viestiä akniin (at) gmail. com

Vierailija
12/17 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 euroa en maksaisi käytetyistä, olivat sitten kuinka kalliitt ostettaessa tahansa. Paljon olen tehnyt tätä: kun omista hyvistä on kaarituki katkennut, niin olen ostanut jopa todella kulahtaneet samanmerkkiset, samanmalliset ja samankokoiset kirppikseltä 0,20- 2€ hintaan. Sitten olen purkanut ratkojalla sauman ja vaihtanut kaarituen. Koneella en ole saanut ommelluksi, mutta olen käsin kursinut kiinni ja päälle viellä pehmeästä kankaasta paikka, jonka alle olen laittanut kangasliimaa.

Siiiiiis... miten kaarituen saa käytössä katkaistua? En ole ennen kuullutkaan!

Takaosan hakaslistan olen joskus ratkonut ja ommellut pidemmälle ympäryksestään löystyneistä liiveistä (jos muuten kupit ja elastisuus ovat säilyneet hyvinä).

Vierailija
13/17 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois muutamat sloggit oikein roiseilla kamelinvarvas muovaumilla antaa kiertoon.

Kuka tahtoo?

N49

Vierailija
14/17 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiiiiis... miten kaarituen saa käytössä katkaistua? En ole ennen kuullutkaan!

Takaosan hakaslistan olen joskus ratkonut ja ommellut pidemmälle ympäryksestään löystyneistä liiveistä (jos muuten kupit ja elastisuus ovat säilyneet hyvinä).

On mullakin muutamista liiveistä kirjaimellisesti katkennut kaarituki, eikä mitään hajua kuinka. Oma lukunsa on sitten nämäkin kerrat kun puolen päivää ihmettelen että mikä siinä kainalon kieppeillä hiertää, ja kappas, kaaritukihan se siellä pyrkii maisemia katselemaan.

Mutta aloittajalle vastaukseni: En ostaisi rintaliivejä kirpparilta vaikka olisivat kuinka halvat laatuliivit.

Vierailija
15/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi myydä

Vierailija
16/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä uusia kolmet .Ei menneet kaupan vaikka oli merkkitavaraa. Annoin lahjaksi eräälle köyhälle, joka möi varmaan eteenpäin. Yli 60 euroa kappale.

Vierailija
17/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanu myytyä uusia hm ja cubuksen värikkäitä rintaliivejä kirpparilla hintaan 1-3e. Kalliimmalla ei mene vaik olisivat tosi nättejä ja ehkä säkällä kerran pidettyjä.

Ei varmaan saa uusista H&M rintsikoista enempää kuin 3 kirpparilla. Olen ihan kaupasta ostanut siihen hintaan ainakin kahdet, oli toki iso alennus kun normi hinta jotain 11,99. Tuon takia en osta enää vaatteita kirppikseltä koska kaupasta saa niin halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi