Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kieltäytyä avioseksistä?

Vierailija
28.05.2014 |

Omasta mielestäni syitä ovat:

-paha oksennustauti, ettei yrjö pysy sisällä 10 min pidempään.

Olen nussinut kuumeessa, päänsäryssä, menkkaisena ja oksennustaudissa myös, heti kun on rauhallisempi vaihe menossa

En ymmärrä pihtaajia, miksette anna miestenne käydä vieraissa jos ettei voi seksiä stressin takia tarjota?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme sanaa sinulle ap: älä koskaan avioidu.

Siitä ei seuraa kuin hallaa. Sä sovit miehille tasan niin kauan, kuin on alkuhuuma. Sen jälkeen kun miestä ei enää koko ajan kiinnosta, sä et ole enää haluttava. Vaan painostava.  Ja ikävä. Jos sulla on sellaiset halut, että niihin ei loppua tule. Pysy sinkkuna, se kannattaa.

Vierailija
42/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:05"]

Oletko ap sitä mieltä, että avioseksin tulisi olla luonteeltaan pakollisempaa, kuin ei-avioseksin? Aika kiva luonnehdinta asiasta teillä kotona :P ...

[/quote]
Todellakin täytyy olla. Jos mies lupautuu jonkun sexyn panohirmu pirkon kanssa naimisiin niin on se TODELLA IKÄVÄÄ jos tämä Pirkko ilmoittaakin omaavansa kertomaansa vähäisemmät seksinhalut.
Itse en ole naimisissa enkä edes kihloissa/avoliitossa.
-AP

[/quote]

Tiedätkös että elämäntilanteet ja terveys, noin esimerkiksi, vaihtelevat ja samoin myös seksihalut. Näin käy sekä mmiehillä että naisilla. Ei naimisiin meneminen ole mitään kaupamkäyntiä, jossa luvataan tietty seksipalveluiden taso tms. ikuisesti. Minusta kyse on sitoutumisesta, kumppanin kunnioittamisesta ja vuorovaikutuksesta. Näillä eväillä meillä on onnellista avioliittoa takana jo 15 v. Ja seksiä on välillä enemmän, välillä vähemmän ihan ilman mitään vonkaamisia ja pihtaamisia. Jos toista eo joslus huvita, voi vallan hyvin välillä hoitaa homman itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on kyllä ihme diiva: En kieltäydy missään tilanteessa avio -tai aviottomasta seksistä ja nyt itkee kun sai multa tippurin! Ei näytä olevan herralle riittävän hyvä vaikka kaikkensa tekee toisen eteen.

Vierailija
44/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:10"]

toistaiseks en ole vielä koskaan kietältäytynyt, koska ei ole ollut tarvetta. mies sen sijaan on kieltäytynyt vedoten väsymykseen, stressiin, tv:n katsomiseen, humalaan, krapulaan,  tietokonepeliin, kiireeseen, päänsärkyyn, makuuhuoneen väärään lämpötilaan ja noi  100 muuhun asiaan. mä en todellakaan vaadi mitään orhia, mutta jos nyt hitto vie edes 1-2 kertaa kuussa meidän aviovuoteessa muutakin kuin nukuittais.

tosissaan ärsyttää tämänkin ketjun aloittajan lähtöoletus että avioliitossa mies on aina valmiina ja nainen pihtailee...

[/quote]
En oleta tai luule että vaan naiset pihtaa, yleensä siihen vaan törmää nettipalstoilla eniten. Olen itse vaan tavannut pihtaavia miehiä. Miehiltä niitä vasta hienoja selityksiä löytyy, miksei voi panna..  
-AP

[/quote]

No se nyt on selvä, kun miesten oletetaan haluavan aina ja koko ajan. Olet selvästi jo koitellut miesten rajoja vaikkette ole avioliitossakaan. Se ei ole niiden miesten vika, jos näin käy vieläpä joka kerran...? Ei miehetkään läpi elämäänsä halua ihan koko ajan.

Vierailija
45/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on ilmeisesti se, että haluaisi rakkautta ja naimisiin. Mutta ei löydä miestä, jota rakastaa, jonka seksihalut pysyvät muuttumattomina vuodesta toiseen: seksiä oletettavasti päivittäin. 

Ja ap tietää tämän, mutta syy on miehissä, ei siinä, että ap:n halut eivät kohtaa käytännössä yhdenkään miehen kanssa. Traagista, mutta ei toivotonta. 

Tiedän tämän, koska minun piti etsiä aviokumppania ilman seksihaluja. Ne siis puuttuivat käytännössä katsoen kokonaan. Saman kolikon kääntöpuoli.

Vierailija
46/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toiselle voi tarjota tyydytystä, vaikka olisi vähän kipeänäkin: voi esimerkiksi ripuloida tai oksentaa toisen suuhun (osa ihmisistä saa nautintoa tätä kautta, kokeilkaa vaikka oman puolisonne kanssa).

Vierailija
47/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sanoa, että syy on muka miehissä. Sillä ei se oikeasti ole. Kuten ei sekään, että mua ei moni halunnut seksittömyyden takia.

45

Vierailija
48/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahahahahaaaa, tulipa yllärinä Se, että ap ei ole naimisissa tai edes parisuhteessa!

kannattaa alkaa vasta sitten muodostamaan mielipiteitä kun on oikeasti käsitys sellaisista asioista kuin parisuhde, vanhemmuus, vastoinkäymiset, sairaudet, vastuu muistakin kuin itsestä ja rakkaus.

terveisin useasti seksiä harrastava vaimo, joka on myös äiti ja puoliso, mutta jota ei kyllä noroviruksessa panna.

Vierailija
49/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:29"]

Ahahahahahahaaaa, tulipa yllärinä Se, että ap ei ole naimisissa tai edes parisuhteessa!

kannattaa alkaa vasta sitten muodostamaan mielipiteitä kun on oikeasti käsitys sellaisista asioista kuin parisuhde, vanhemmuus, vastoinkäymiset, sairaudet, vastuu muistakin kuin itsestä ja rakkaus.

terveisin useasti seksiä harrastava vaimo, joka on myös äiti ja puoliso, mutta jota ei kyllä noroviruksessa panna.

[/quote]

Niin... Toisaalta ymmärsin, että aloittajaa huolestuttaa se, että kun ei saa seksiä tarpeeksi edes vaikkei ole avioliitossa. Aviossa olisi sitten sidottu yhteen ihmiseen seksin suhteen, mieheen, jolla voi olla työstressiä tms. Ei osaa luottaa siihen, että omat halut varmasti vähenevät avioliitossa lastenkaan tultua (haluaako ap lapsia, ärsyttävä olettamus avioitumiselle...) sille tasolle, mille ne miehellä ehkä vähenevät.

Vierailija
50/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:23"]

Olen nussinut kuumeessa, päänsäryssä, menkkaisena ja oksennustaudissa myös, heti kun on rauhallisempi vaihe menossa

En ymmärrä pihtaajia, miksette anna miestenne käydä vieraissa jos ettei voi seksiä stressin takia tarjota?

[/quote]

Vaikutat kovin alistetulta naiselta. Minä olen jättänyt seksin väliin kuumeessa, päänsäryssä, menkkaisena ja oksennustaudissa, eikä minun ei ole silti tarvinnut pelätä, että mieheni sen vuoksi menisi vieraisiin. Joudutko sinä ap olemaan haarat levällään 24/7? Pikku vinkki: kieltäydy seksistä kerrankin ja katso mitä tapahtuu. Ei se ukko mihinkään häippäse. Ja jos menee, niin anna mennä. Ja ala sinä elämään arvoistasi elämää.

Vierailija
51/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 16:35"]

[/quote]

Oletko muslimi tai muun psykopaattiuskonnon aivopesemä?

[/quote]
Olen ateisti, eikä minua ole edes kastettu. 

AP

Vierailija
52/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:47"]

[/quote]

Vaikutat kovin alistetulta naiselta. Minä olen jättänyt seksin väliin kuumeessa, päänsäryssä, menkkaisena ja oksennustaudissa, eikä minun ei ole silti tarvinnut pelätä, että mieheni sen vuoksi menisi vieraisiin. Joudutko sinä ap olemaan haarat levällään 24/7? Pikku vinkki: kieltäydy seksistä kerrankin ja katso mitä tapahtuu. Ei se ukko mihinkään häippäse. Ja jos menee, niin anna mennä. Ja ala sinä elämään arvoistasi elämää.

[/quote]
Miksi kieltäytyisin kun pidän seksistä. Ja vaikken pitäisikään niin varmasti seurustelukumppanille sitä antaisin, ellei alusta asti ole sovittu seksitöntä suhdetta. On kiva saada mitä haluaa. En minäkään hyväksy jos mies kieltäytyy antamasta hierontaa jos on vähän nokka tukossa ym. :)

AP

Vierailija
53/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:26"]

Avioon voi haluta muistakin syistä kuin seksin takia. Esim. itsellä on niin huono itsetunto, että seksin harrastaminen on lähes mahdotonta. Jos minulla silti on puoliso, joka tietää tämän ja hyväksyy tämän, niin mikä siinä sinulle on ongelma? Kunnioittaisin kaikkien ihmisten oikeutta harrastaa seksiä niin että hekin saavat siitä jotain ja nauttivat siitä.

[/quote]
Monesti luen keskusteluja siitä kun seksi loppuu "pitkässä" parisuhteessa. Se ihmetyttää kun yleensä miehellä ne halut ei lopu, mutta nainen ei enää kaipaa seksiä ja närkästyy jos mies tekee aloitteen. 

Olisi kauheaa itse olla jonkun kanssa suhteessa jos seksi loppuisi, eikä saisi tyydytystä omalta kumppanilta. Ymmärrän että ero on varmasti hankalaa pitkän suhteen jälkeen, mutta ei siinä oikein muu auta.

[/quote]

Itsepä sen kirjoitit: olisi kamala olla suhteessa, jossa ei saa tyydytystä kumppanilta. Usein seksi loppuu siksi, että mies ei viitsi tyydyttää naistaan vaan syyttää tätä seksin loppumisesta, vaikka todellisuudessa seksi loppuu sen takia, että mies ei ajattele naistaan lainkaan vaan ainoastaan omaa tyydytystään.

[/quote]

Juuri tässä on meidän pitkän liiton (18 v)syy siihen, ettei niin kovasti seksi kiinnosta kun joskus parikymppisenä, jolloin mies kiinnitti huomiota asioihin, joista myös minä nautin. Turhan usein on nykyään suorittamista, ihan ok, mut ei mitään suurta nautintoa.)

Vierailija
54/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:26"]

Avioon voi haluta muistakin syistä kuin seksin takia. Esim. itsellä on niin huono itsetunto, että seksin harrastaminen on lähes mahdotonta. Jos minulla silti on puoliso, joka tietää tämän ja hyväksyy tämän, niin mikä siinä sinulle on ongelma? Kunnioittaisin kaikkien ihmisten oikeutta harrastaa seksiä niin että hekin saavat siitä jotain ja nauttivat siitä.

[/quote]
Monesti luen keskusteluja siitä kun seksi loppuu "pitkässä" parisuhteessa. Se ihmetyttää kun yleensä miehellä ne halut ei lopu, mutta nainen ei enää kaipaa seksiä ja närkästyy jos mies tekee aloitteen. 

Olisi kauheaa itse olla jonkun kanssa suhteessa jos seksi loppuisi, eikä saisi tyydytystä omalta kumppanilta. Ymmärrän että ero on varmasti hankalaa pitkän suhteen jälkeen, mutta ei siinä oikein muu auta.

[/quote]

Miesten haluttomuus on tabu. Usein kuitenkin mies on sekä pihtaa ja naisella halut eivät ole hävinneet. Mieheenkin vaikuttaa työstressi, väsymys ym. Itsellä ja kaikilla ystävillä, joiden kanssa vaan tästä on tullut puhe, on kokemusta miesten haluttomuudesta.

Vierailija
55/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko muslimi tai muun psykopaattiuskonnon aivopesemä?

Vierailija
56/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 09:13"]

Tää keskustelu kyllä karkasi vähän off-topic nyt...:)

Mä ymmärsin ap:n viestin siten että hän hyväksyy haluttomuuden esim sairauden tms takia mutta ei muuten pelkästä pihtaamisen ilosta. Kuten en minäkään. Minulla ja miehelläni on parisuhde ja siihen kuuluu olennaisena osana rakastelu. Jos ei kuuluisi olisimme jotain muuta - ehkä kämppiksiä tms. Koskaan ei ole tarvinnut "pakolla" antautua, kyllä pienellä virittelyllä saa aina toisen innostumaan vielä näin parinkymmenen vuoden jälkeenkin.

Emme ole antaneet stressin, työkiireiden, 4 lapsen, raksojen, rahahuolten tms tulla väliimme. Aikaa ja intoa riittää aina jos vain haluaa panostaa kumppaniin.

[/quote]

Olet vähän yksinkertainen ja tyhmä, jos sinulle vain tuo on parisuhde. meitä on katsos monenlaisia ihmisiä. Ikävää, etteivät neljä lastasi opi sitä ainakaan sinulta.

Vierailija
57/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 09:13"]

Tää keskustelu kyllä karkasi vähän off-topic nyt...:)

Mä ymmärsin ap:n viestin siten että hän hyväksyy haluttomuuden esim sairauden tms takia mutta ei muuten pelkästä pihtaamisen ilosta. Kuten en minäkään. Minulla ja miehelläni on parisuhde ja siihen kuuluu olennaisena osana rakastelu. Jos ei kuuluisi olisimme jotain muuta - ehkä kämppiksiä tms. Koskaan ei ole tarvinnut "pakolla" antautua, kyllä pienellä virittelyllä saa aina toisen innostumaan vielä näin parinkymmenen vuoden jälkeenkin.

Emme ole antaneet stressin, työkiireiden, 4 lapsen, raksojen, rahahuolten tms tulla väliimme. Aikaa ja intoa riittää aina jos vain haluaa panostaa kumppaniin.

[/quote]

Kuule, jos kaikki ei-yhteensopivat seksitarpeet johtuisivat ihan pihtaamisen ilosta, kuten luulet, niin haluttomuus tuskin olisi niin iso ongelma kuin se nykyään on. Olet hiukan yksinkertainen tosiaan.

1) On olemassa ihan oikeaa ha-lut-to-muut-ta ilman sairautta sen takana joka ei ole pihtaamista tarkoituksella

ja 2) on myös tilanteita, joissa ei voi sanoa olevan haluttomuutta, mutta seksitarpeiden määrä ei kohtaa. 

Vierailija
58/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan synnyttänyt?

Vierailija
59/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miksi ap puhuu aloituksessa naisten "haluttomuudesta", kun selvästi hänelle ongelma miesten haluttomuus. Miten se ap:n maailmaa parantaisi, jos kaikki naiset haluaisivat aina antaa miehilleen? 

Eihän se tekisi miehistä sen enempää haluavia, vai laskeeko jonkun miehen halukkuutta se, kun vaimo ei anna? Olen käsittänyt, että ei. 

Vierailija
60/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:41"]

En kyllä ymmärrä, miksi ap puhuu aloituksessa naisten "haluttomuudesta", kun selvästi hänelle ongelma miesten haluttomuus. Miten se ap:n maailmaa parantaisi, jos kaikki naiset haluaisivat aina antaa miehilleen? 

Eihän se tekisi miehistä sen enempää haluavia, vai laskeeko jonkun miehen halukkuutta se, kun vaimo ei anna? Olen käsittänyt, että ei. 

[/quote]

Uusi keino päästä haluistasi: vaimo kun ei anna, niin miehenkin halut pysyy pienempinä!