Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kieltäytyä avioseksistä?

Vierailija
28.05.2014 |

Omasta mielestäni syitä ovat:

-paha oksennustauti, ettei yrjö pysy sisällä 10 min pidempään.

Olen nussinut kuumeessa, päänsäryssä, menkkaisena ja oksennustaudissa myös, heti kun on rauhallisempi vaihe menossa

En ymmärrä pihtaajia, miksette anna miestenne käydä vieraissa jos ettei voi seksiä stressin takia tarjota?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää antaa ihan koko ajan, ettei niiden halut pienene!  

Kun mä en norossa anna mun miehelle, niin sillä ei kohta enää ole haluja ollenkaan.

Vierailija
62/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan minulla olla lukihäiriö, kun luin ensin otsikon Miksi kieltäytyä AIVOseksistä? Ihmettelinkin vähän aikaa, minkälaista se on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin appivanhempien kätköistä täytetyn majavan. Teen mielelläni käsitöitä ja keksinkin valmistaa Maijalle (mun ja miehen lempinimi otukselle) vaginan latuskahännän alle vanhasta polkupyörän sisäkumista. Nyt miehen ei tarvi elää puutteessa ja mun ei tarvi uhrautua silloin kun ei tee mieli. Ainut haittapuoli on Maijasta irtoava karva, joka tarttuu lakanoihin.

Vierailija
64/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu kyllä karkasi vähän off-topic nyt...:)

Mä ymmärsin ap:n viestin siten että hän hyväksyy haluttomuuden esim sairauden tms takia mutta ei muuten pelkästä pihtaamisen ilosta. Kuten en minäkään. Minulla ja miehelläni on parisuhde ja siihen kuuluu olennaisena osana rakastelu. Jos ei kuuluisi olisimme jotain muuta - ehkä kämppiksiä tms. Koskaan ei ole tarvinnut "pakolla" antautua, kyllä pienellä virittelyllä saa aina toisen innostumaan vielä näin parinkymmenen vuoden jälkeenkin.

Emme ole antaneet stressin, työkiireiden, 4 lapsen, raksojen, rahahuolten tms tulla väliimme. Aikaa ja intoa riittää aina jos vain haluaa panostaa kumppaniin.

Vierailija
65/65 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:29"]

Ahahahahahahaaaa, tulipa yllärinä Se, että ap ei ole naimisissa tai edes parisuhteessa!

kannattaa alkaa vasta sitten muodostamaan mielipiteitä kun on oikeasti käsitys sellaisista asioista kuin parisuhde, vanhemmuus, vastoinkäymiset, sairaudet, vastuu muistakin kuin itsestä ja rakkaus.

terveisin useasti seksiä harrastava vaimo, joka on myös äiti ja puoliso, mutta jota ei kyllä noroviruksessa panna.

[/quote]
Minä olen parisuhteessa ollut 3 vuotta, ei virallisesti asuta yhdessä kun on minulla omakin asunto, mutta enpä ole ollut yhtään yötä omassa kotona vuoteen. 

AP