Miksi kieltäytyä avioseksistä?
Omasta mielestäni syitä ovat:
-paha oksennustauti, ettei yrjö pysy sisällä 10 min pidempään.
Olen nussinut kuumeessa, päänsäryssä, menkkaisena ja oksennustaudissa myös, heti kun on rauhallisempi vaihe menossa
En ymmärrä pihtaajia, miksette anna miestenne käydä vieraissa jos ettei voi seksiä stressin takia tarjota?
Kommentit (65)
Itse "vammauduin" synnytyksessä niin reippaasti, että seksi on lähinnä kivuliasta. Voi olla, että mieheni pettää tai lähtee, jos niin mielestäni ei ole kyllä oikeutettua.
Miten ihmiset saataisiin tunnistamaan samankaltaiset seksihalut omaavat parinhakuvaiheessa. Toivottavasti tähän kehitetään joku tietokoneohjelma tai muu tekninen vimpain, elämä olisi paljon helpompaa.
No joo, elämäntilanteet vaihtelevat ja muitakin muuttujia riittää riesaksi asti, mutta yrittäkää ymmärtää, joustaa, antaa anteeksi myymättä iseänne ja itseänne arvostaen.
Ap on kyllä väärässä. On monta asentoa, missä tuollainen jatkuva oksentaminen ja nussiminen onnistuu: esim. mene polvillesi ja laita oksennusvati eteesi. Kyllä siinä voi toinen pökkiä.
Mies taas voi istua niinettä on oksennusvatiihan suun alla. Nainen voi sitten ratsastaa päällä ja tyydyttää omat halunsa.
Hirveää pihtaamista teillä ap!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:01"]
Ap on kyllä väärässä. On monta asentoa, missä tuollainen jatkuva oksentaminen ja nussiminen onnistuu: esim. mene polvillesi ja laita oksennusvati eteesi. Kyllä siinä voi toinen pökkiä.
Mies taas voi istua niinettä on oksennusvatiihan suun alla. Nainen voi sitten ratsastaa päällä ja tyydyttää omat halunsa.
[/quote]
Aivan. Kun norovirus iskee ja se väsyttää, oot kuumehorkassa ja pöntöllä, niin en käsitä, mihin ne halut katoaa? Sehän on vain asennoista ja yhteisestä tahdosta kiinni, miten silloin pannaan.
Muuten hyvä nuo samanlaisten halujen tunnistamiset, mutta kun ne vaihtelee. Meilä mies sanoo, että voisi olla seksiä vaikka joka päivä, itse en ole aiemmin halunnut käytännössä koskaan. Mun mies ei kuitenkaan ollut niin kuin ap vaan meillä pisin seksitön kausi oli 5 vuotta eikä mies kertaakaan valittanut. Sitä ennenkin seksiä oli hyvä jos kerran kuussa. Mies tiesi tämän, kun menimme yhteen.
Nyt olen löytänyt haluni ja haluan melkeinpä useammin kuin mieheni, mutta eipä tulisi mieleenkään vaatia häneltä. Tyydytän itseni itse, jos on ilta, että mä haluan ja hän ei innostu. Oma haluttomuus antoi perspektiiviä siihen, mitä toiselta voi vaatia. Eli käytännössä ei mitään.
En silti väitä, etteikö tämä olisi monesti ongelma, mutta ratkaisu ei ole haluttoman puolison sättiminen. En sitten tiedä, onko se tosiaan ero, luvalla vieraisiin, pettäminen vai mikä. Olisin jättänyt mieheni, jos hän olisi mennyt muualle. Koska mitä sitten alunperin alkoi edes mun kanssa. Kannattaa aina nuorena sanoa, että mä voin joskus olla haluton, jos silloin petät niin jätän sinut.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:01"]
[/quote]
Hyviä ideoita, ei mitään syytä miskei voisi noin toimia. Pitänee ehdottaa ensikerralla ;)
-AP
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:14"]
Muuten hyvä nuo samanlaisten halujen tunnistamiset, mutta kun ne vaihtelee. Meilä mies sanoo, että voisi olla seksiä vaikka joka päivä, itse en ole aiemmin halunnut käytännössä koskaan. Mun mies ei kuitenkaan ollut niin kuin ap vaan meillä pisin seksitön kausi oli 5 vuotta eikä mies kertaakaan valittanut. Sitä ennenkin seksiä oli hyvä jos kerran kuussa. Mies tiesi tämän, kun menimme yhteen.
Nyt olen löytänyt haluni ja haluan melkeinpä useammin kuin mieheni, mutta eipä tulisi mieleenkään vaatia häneltä. Tyydytän itseni itse, jos on ilta, että mä haluan ja hän ei innostu. Oma haluttomuus antoi perspektiiviä siihen, mitä toiselta voi vaatia. Eli käytännössä ei mitään.
En silti väitä, etteikö tämä olisi monesti ongelma, mutta ratkaisu ei ole haluttoman puolison sättiminen. En sitten tiedä, onko se tosiaan ero, luvalla vieraisiin, pettäminen vai mikä. Olisin jättänyt mieheni, jos hän olisi mennyt muualle. Koska mitä sitten alunperin alkoi edes mun kanssa. Kannattaa aina nuorena sanoa, että mä voin joskus olla haluton, jos silloin petät niin jätän sinut.
[/quote]
Mun mielestä toiselta voi vaatia saavansa tyydytyksen keinolla millä hyvänsä, jos ei ole yhdyntään valmis niin voi yrittää toteuttaa toisen halut suuseksillä tai leluilla
-AP
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:33"]
[/quote]
Mun mielestä toiselta voi vaatia saavansa tyydytyksen keinolla millä hyvänsä, jos ei ole yhdyntään valmis niin voi yrittää toteuttaa toisen halut suuseksillä tai leluilla
-AP
[/quote]
Aivan, muista se kun olet kokenut edes yhden vakavan leikkauksen, liikenneonnettomuuden, suuren mentyksen kuten tulipalon, omaistesi menetyksen tsunamissa lomamatkalla, väkivaltaisen raiskauksen, jossa sinua nussittu terävällä veitsellä jne.
Koko ajan ja aina tulee olla valmiina tyydyttämään toinen, koska sinähän et löytänyt mitään muuta syytä olla tydyttämättä toinen kuin se mahatauti ja siihenkin jo joku keksi sinulle ohjeen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:33"]
[/quote]
-AP
[/quote]
Tämähän menee maksullisen seksin osastolle. Runkkaamista toisen keholla, vai miten sen mulle joku jossain toisessa ketjussa määritteli.
Ap ei kyllä osaa ajatella toisen osapuolen kannalta asiaa yhtään. Ei auta vinkua, ettei se toinenkaan osaa, kun itse on ihan samanlainen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:02"]
Ap ei kyllä osaa ajatella toisen osapuolen kannalta asiaa yhtään. Ei auta vinkua, ettei se toinenkaan osaa, kun itse on ihan samanlainen.
[/quote]
Nyt en ymmärtänyt yhtään tätä viestiä. Kuka ei osaa ja mitä ei osaa? TÄH?
Oletko ap sitä mieltä, että avioseksin tulisi olla luonteeltaan pakollisempaa, kuin ei-avioseksin? Aika kiva luonnehdinta asiasta teillä kotona :P ...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:04"]
[/quote]
[/quote]
-AP
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:04"]
[/quote]
[/quote]
-AP
[/quote]
Et osaa ajatella sen osapuolen, joka ei halua yrjötaudissa tai muutenkaan antaa seksiä aviopuolisolle, kannalta asiaa yhtään, että miksi ei halua antaa.
Niin miksi hänenkään pitäisi osata ajatella asiaa enemmän haluavan osapuolen kannalta, että tämän halut ne määrää?
Oletko ap sitä mieltä, että avioseksin tulisi olla luonteeltaan pakollisempaa, kuin ei-avioseksin? Aika kiva luonnehdinta asiasta teillä kotona :P ...
[/quote]
Todellakin täytyy olla. Jos mies lupautuu jonkun sexyn panohirmu pirkon kanssa naimisiin niin on se TODELLA IKÄVÄÄ jos tämä Pirkko ilmoittaakin omaavansa kertomaansa vähäisemmät seksinhalut.
Itse en ole naimisissa enkä edes kihloissa/avoliitossa.
-AP
toistaiseks en ole vielä koskaan kietältäytynyt, koska ei ole ollut tarvetta. mies sen sijaan on kieltäytynyt vedoten väsymykseen, stressiin, tv:n katsomiseen, humalaan, krapulaan, tietokonepeliin, kiireeseen, päänsärkyyn, makuuhuoneen väärään lämpötilaan ja noi 100 muuhun asiaan. mä en todellakaan vaadi mitään orhia, mutta jos nyt hitto vie edes 1-2 kertaa kuussa meidän aviovuoteessa muutakin kuin nukuittais.
tosissaan ärsyttää tämänkin ketjun aloittajan lähtöoletus että avioliitossa mies on aina valmiina ja nainen pihtailee...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:10"]
[/quote]
Todellakin täytyy olla. Jos mies lupautuu jonkun sexyn panohirmu pirkon kanssa naimisiin niin on se TODELLA IKÄVÄÄ jos tämä Pirkko ilmoittaakin omaavansa kertomaansa vähäisemmät seksinhalut.
Itse en ole naimisissa enkä edes kihloissa/avoliitossa.
-AP
[/quote]
En mä tätä tarkoittanut. Vaan että seksiä harrastetaan vaikka hampaat irvessä avioliitossa, mutta muissa suhteissa riittää molempien vapaa tahtominen?
Eikä tarvitse aina olla hampaat irvessäkään, vaan silleen, että toinen osapuoli kokee, että hänen on vähän niin kuin pakko harrastaa seksiä, koska on avioliitossa. Kyllä oot todella haluttava ap. Not.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:10"]
toistaiseks en ole vielä koskaan kietältäytynyt, koska ei ole ollut tarvetta. mies sen sijaan on kieltäytynyt vedoten väsymykseen, stressiin, tv:n katsomiseen, humalaan, krapulaan, tietokonepeliin, kiireeseen, päänsärkyyn, makuuhuoneen väärään lämpötilaan ja noi 100 muuhun asiaan. mä en todellakaan vaadi mitään orhia, mutta jos nyt hitto vie edes 1-2 kertaa kuussa meidän aviovuoteessa muutakin kuin nukuittais.
tosissaan ärsyttää tämänkin ketjun aloittajan lähtöoletus että avioliitossa mies on aina valmiina ja nainen pihtailee...
[/quote]
En oleta tai luule että vaan naiset pihtaa, yleensä siihen vaan törmää nettipalstoilla eniten. Olen itse vaan tavannut pihtaavia miehiä. Miehiltä niitä vasta hienoja selityksiä löytyy, miksei voi panna..
-AP
Kyllä käy sääliksi teidän perhe. Kummankin on pakko nussia, jos toinen haluaa, oli sitten vaikka ollut umpisuolenleikkauksessa, peräsuolen tähystyksessä, kuullut hetki sitten äitinsä ja isänsä kuolleen liikenneonnettomuudessa, keuhkokuumeessa, synnytyksen jälkeen heti, vaikka olisi neljännen asteen repeämät, mies joutuu, vaikka olisi ollut ympärileikkauksessa terveydellisistä syistä, sydäninfarktin jälkeen, sydänleikkauksen jälkeen, peniksestä poistetun melanooman jälkeen, raiskauksen jälkeen...
Jos uskollisuus vaatii tuollaista, niin onko sen arvoista?