Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaikesta voi kertoa äkillisesti huonontunut keskittymiskyky?

Vierailija
28.05.2014 |

Ok, mulla kolme pientä lasta ja paljon valvomista. Mutta nykyään en saa mitään enää päätökseen jota aloitan vaikka lapset nukkuisivat tai pyörisivät poissa jaloistani. En saa luettua lehtiä, kirjoja, en katsottua mitään ohjelmaa rauhassa. En saa siivottua järjestelmällisesti, jos alan imuroida, menetän vartissa viimeistään mielenkiintoni ja imuri jää lattialle. Jos alan pestä pyykkiä, jää viimeistään kuivien viikkaus puolitiehen. Koko kämppä on täynnä kesken jääneitä projekteja. On, kuin käteni olisivat poikki, en vaan saa niillä mitään tehtyä kunnolla.

Jopa tehtävälistani jäävät kesken.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univaje heikentää keskittymiskykyä paljon ja nopeasti.

Vierailija
2/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Kirjaa jaksan lukea n. 5min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy koko ajan jakaa huomiotasi moneen suuntaan. Olen itsessäni huomannut, että tuollainen jää päälle. Vain aniharvoin on aikaa syventyä mihinkään kunnolla.

Vierailija
4/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma mutta olen työelämässä! Alkaa tuntua pikku hiljaa siltä, että työkaverit pian ehdottavat pomolle minun ottamista puhutteluun.. teen rutiinihommat mutta kaikki poikkeamat tuppaavat unohtumaan tai vaihtoehtoisesti niihin menee suhteettoman paljon aikaa ja energiaa!

Univajeesta ei välttämättä ole kyse, sillä mielestäni nukun ihan ok. Mitä nyt arki on yhtä aikataulutusta ja minuuttiaikataululla etenemistä..

Vierailija
5/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on enempi tai vähempi tuommoista kun on yövalvomisia. Ystävälläni on 4 lasta joista nuorin 10v ja kertoi että ajatus jäi katkeilevaksi neljännen lapsen vauva-aikana, eikä ole koskaan oikein palautunu..

Itellä kansa kolme lasta joista yksi vauva joka vielä heräilee melko tiuhaan ja aika hankalaa välillä on tuon keskittymisen kanssa.. Mm puhtaan pyykin lajittelu on tuskaa kun esim sukkia ja alkkareita pitää lajitella viiteen pinoon niin jossain vaiheessa menee ne pinot sekaisin.. Lapset onneks muelellään lajittelee noita..

Mutta siis valvomisen lisäksi muita syitä: stressi, masennus, ahdistus, kilpirauhashäiriöt yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän